Review & swatches: Blush MAC Sunbasque

Am avut senzatia ca v-am povestit despre dragostea pe care o am fata de acest produs: blush-ul MAC Sunbasque! Uitandu-ma mai atent prin blogul meu,am sesizat ca nu v-am aratat acest produs decat asa fugitiv,in postarile cu "favoritele lunii".

Prima data am auzit de aceasta nuanta de blush de la Camelcutza.Dupa o mica cautare pe google,nu ma convinsese nuanta,parea prea inchisa,pozele cam neclare si oricum cumva ma resemnasem sa il achizitionez pentru ca eu stand MAC nu am aici in oras. Apoi dupa aproximativ jumatate de an gasesc o alta fata din blogosfera romaneasca fascinata de acelasi produs,aceeasi nuanta Sunbasque MAC! E vorba despre Cristina.






Dupa ce am citit si parerea ei,deja mi s-a creat un fel de obsesie de a avea acest blush si de a detine de altfel primul meu blush MAC. A urmat apoi intrebarea de unde as putea achizitiona acest blush online? Si gasind raspunsul,m-am pus in secunda urmatoare sa bag acest blush la checkout impreuna cu alte produse.

E fara indoiala blush ul meu favorit si nu,nu pentru ca este vorba de MAC ci pur si simplu nuanta e perfecta atat pentru a fi folosita ca si conturing cat si pentru blush.Nu e nici prea inchisa,nici prea deschisa si e perfect cu nuanta tenului meu.



E un  "sheertone shimmer blush" dar sincera sa fiu particulele shimmer sunt destul de discrete,deci nu o sa fiti deranjate ca va fi prea "sclipicios".

Voi ce blush favorit aveti in momentul de fata?

Take care!
Andreea

Supercounters