Si scuzele au termen de expirare... *rambles*

    Mereu urasc inceputul de an.. E  asa o dezmorteala din perioada sarbatorilor,aproape toata lumea e lenesa,cu chef de .. nimic,mai ales fara chef de  munca. Eu,in prima zi de munca a acestui an,dupa aproape 10 zile de stat acasa, 8 ore mi-au parut ca sunt 20. Bine ca am inceput totul gradual: am fost de munca 3 zile si acum in weekend voi fi libera plus inca doua zile.

    Am atatea planuri pentru anul asta si tot atatea scuze.Am zis totusi ca ar fi cazul sa incerc sa nu il mai iau pe "nu" in brate si chiar sa fac ceea ce imi propun.Pentru ca sincer,daca fac o balanta a lucrurilor pe care mi le-am dorit si am luptat pentru ele cred ca ies invingatoare,undeva ponderea e de 90% a lucrurilor care mi-au iesit.Numai ca pentru a reusi,mai trebuie sa si lupt.Asa sunt eu: nu obtin nimic de-a "gata" ,mereu trebuie sa lupt.
  M-am decis sa muncesc mai mult dar sa si ma distrez mai mult.Sa invat sa spun si "nu" si sa incerc sa fiu diplomata.La faza cu "diplomatia" niciodata nu am fost buna,oricat de subtil am sugerat ceva cuiva, fie nu am fost inteleasa ,fie am "explodat" si am zis lucrurilor pe nume asa direct.Sunt un dezastru la capitolul asta.
  
Sunt "restanta" si cu reply-uri la e-mailuri si cu.... mai multe.Ar trebui sa incerc sa imi dau silinta sa fiu mai organizata.De fiecare data cand incerc asta nu prea reusesc.Adica reusesc,dar nu pe o perioada lunga de timp.E clar ca sunt "pierduta",nu?

Girls,sa aveti un weekend cat mai placut!

Sursa foto






Last Edit: Apropo,LA MULTI ANI tuturor care isi sarbatoresc ziua de nume astazi! Sa traiti cu numele si cat numele ! :*


Pupici,
 Andreea

Supercounters