LOTD: Bad girl :)

    Nu stiu ce am in ultima vreme cu dorinta de a face look-uri in nuante mai tari,dar o sa vedeti ce mi-a iesit.E un make up de genul "nu stiu daca iti sta bine ,dar nici rau nu iti sta " :))
  Am folosit vreo trei nuante de albastru,dar vad ca numai una e vizibila.In fine,nu ma mai plang de calitatea pozelor,care lasa de dorit din lipsa  luminii naturale...
Si nu,nu am folosit paleta Sleek Bad Girl,dar mi-as dori pe viitor sa o am.





Am folosit:

  • fond de ten Catrice  Photo Finish combinat cu fond de ten  Rimmel Wake Me Up
  • Sleek Face Contour Kit (doar iluminatorul)
  • nuanta Publicize +nuanta Allure  din trusa Sigma Flare
  • nuanta  Radium din trusa Urban Decay NYC 
  • nuanta Ciry Hall din trusa Catrice The London Collection
  • fard Silk Naturals "Paranormal"
  • fard negru Sleek Make Up
  • khol negru Urban Decay
  • rimel Essence multi action smokey eyes
  • ruj Catrice Ultimate Colour -010 Be Natural
  • creion sprancene Catrice nuanta Ash-ton
  • ELF bronzing powder -sun kissed
  • pensule Sigma





Si nu in ultimul rand,va las melodia care m-a "obsedat" in ultimele doua zile :)


Nota: Asta e o incercare de-a mea de make up,nu as vrea sa credeti ca va invat sa va machiati sau sunt un model de urmat.

Ca de obicei astept parerea voastra la sectiunea comentarii :) Va multumesc ca ma cititi si ca imi lasati feedback-ul vostru!

Pupici,
Andreea

Supercounters