Rutina mea de ingrijire zilnica

  Sadie si Victoria  mi-au dat o sarcina grea :)) De fapt Sadie m-a rugat sa fac acest tag de ceva timp dar eu din lipsa de .. timp    orice altceva,am tot amanat aceasta postare.

Ca sa intelegeti mai bine ritualul meu de ingrijire,va trebui sa va zic ca eu lucrez haotic... in ture,deci adio dimineata/seara... Notiunile astea deja se pierd cumva la mine. Dimineata pot ajunge de la work,dupa o noapte petrecuta la munca (ugh nu va ganditi ca lucrez in baruri de noapte =)) ),sau fie ma trezesc cu
 noaptea-n cap ,la 5 dimineata ca sa fiu la 6 la munca.Evident am si ture inclusiv de dupa-amiaza.


Buun... v-am lamurit cu aceste aspecte,acum sa trecem la chestii serioase.

     Ritualul meu de dimineata  (sau ritualul cand vin de la munca din tura de noapte),se desfasoara asa: imi demachiez ochii cu solutia micelara Bioderma Sensibio H20 (doar daca am fost machiata in zona ochilor) care imi place foarte mult ,apoi ma demachiez cu Paula's Choice CLEAR Normalizing Cleanser. Pot sa afirm cu tarie ca e cel  mai bun cleanser pentru ten folosit pana acum de mine.Are insa si o "buba": imi cam irita ochii si credeti-ma ca nu-mi bag degetele in ochi :)) Demachiantul solubil de la Jason (care e discontinued... ) era gentil cu ochii in schimb imi lasa tenul cam uscat dupa demachiere (calitate-pret oricum era un demachiant extrem de bun!).Demachiantul Liz Earle din punctul asta de vedere statea cel mai bine: ma demachiam usor cu el,nu imi irita ochii,dar parca tenul nu "scartaia" chiar asa de curatenie asa cum mi se pare ca arata dupa ce ma demachiez cu  Paula's Choice CLEAR Normalizing Cleanser. Am incetat sa mai folosesc inainte de demachierea solubila, un demachiant crema pentru ten,pentru ca pana la urma nu i-am mai vazut rostul.E suficient sa imi curat machiajul ochilor sau zona ochilor si sa fiu pregatita de un demachiant solubil in apa.

    Apoi aplic tonerul Liz Earle (nu imi place foarte mult,dar e ok,mai ales ca alt toner nu am... cel PC mi s-a terminat si nici nu am mai comandat altul,am preferat sa aleg o crema in locul lui).Ce nu prea imi place la tonerul Liz Earle e ca are miros ceva cam intens pentru mine,care m-am obisnuit cu produsele Paulei Choice.Imi place ca are pompita si e tare util,nu mai trebuie sa imbib o discheta demachianta si sa pierd produs. M-as reintoarce oricand la  Paula's Choice Skin Balancing Toner Normal to Oily/Combination Skin, la o viitoare comanda,o sa il am din nou.


   Acum pe vremea asta friguroasa am aplicat in zona cearcanelor ulei de migdale dulci presat la rece de la Mayam.Se pare ca a fost singurul remediu care mi-a reparat pielea uscata de la ochi :( Am fost nevoita o perioada sa renunt si la anticearcan din cauza asta pielii prea uscate din zona cearcanelor.
  Apoi  daca dimineata respectiva plec la munca, aplic neaparat crema cu SPF: Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45 Paula's Choice.E putin cam neprietenoasa cu zona ochilor,"ciupeste" o idee,dar imi place ca intr-adevar e non-greasy!! Ma incanta ca are factorul de protectie mare (eh se putea si SPF 50,dar sa nu exageram :D),nu e lipicioasa,intra rapid in piele si e buna ca baza de machiaj.Dupa aceea aplic fondul de ten,anticearcanul ,mascara si un ruj/gloss.Daca am timp la dispozitie poate si doua nuante ratacite de fard si un eyeliner.Daca nu,raman doar la eyeliner si il estompez putin cu pensula.That's it! Ah sa nu uitam de blush sau bronzer,in functie de cheful pe care il am.

Acelasi ritual il am si daca plec la munca dupa amiaza.Numai ca atunci apuc poate inainte sa ma fardez mai cu spor asa :)) si mai reusesc sa imi aplic initial si o crema de ochi (care e de fapt un serum) RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum si apoi Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45 Paula's Choice.In general fix dupa amiaza am timp de folosit crema de maini.Inainte sa plec la munca sau chiar la munca.Sau dimineata in bus in timp ce sunt in drum spre munca.Iarna asta am tot folosit cu spor vaselina cosmetica de la DM.Ieftina si buna.Cam lipicioasa ea asa daca exagerezi cu produsul,dar na.


Ritualul meu de ingrijire seara ,daca sunt libera sau vin de la munca:


Ma demachiez cu solutia micelara Bioderma Sensibio H20 (doar daca am fost machiata in zona ochilor) ,apoi ma demachiez cu Paula's Choice CLEAR Normalizing Cleanser. In   in zona cearcanelor aplic fie  ulei de migdale dulci presat la rece de la Mayam ,fie  RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum.Apoi incepe procesul ala bala portocala: aplic alternativ fie RESIST Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 & Antioxidants daca imi simt tenul deshidratat,fie RESIST Barrier Repair Moisturizer.In ultima vreme,am optat pentru cea de-a doua varianta.Dupa aceea aplic fix in zonele cu probleme,daca imi apare vreun monstru sau mai multi Brevoxyl crema.

Cand sunt libera,cand am timp si cand nu mi-e lene mai imi fac fie o masca cu argila,fie una cu aspirina,fie folosesc Skin Balancing Carbon Mask care e senzationala apropo! In rest din cand in cand pliculete de ceai verde pe zona cearcanelor,sau felii de castravete.

  Cu exfoliatul tenului stau cam prost,o fac cam la doua saptamani,nu stiu de ce,dar nu simt nevoia mai des.Folosesc scrubul ala de la Yves Rocher gommage gourmade.Cu scrubul de corp stau si mai prost,cred ca o fac o data la 3 saptamani :( Folosesc ceva de la Freeman sau Manufaktura (un gel de dus exfoliant care poate fi folosit si zilnic de altfel).
Crema/body butter folosesc cam de doua ori pe saptamana.. stiu cam rarut dar.. mda. Crema pentru calcaie cam 3 zile din 7.. cand imi amintesc asa... Yeah.


  Nu stiu daca am omis ceva,dar in mare parte cam asta e rutina mea de ingrijire din ultimele 3 luni.Incerc sa introduc in schema si exfoliantul cu BHA Paula's Choice dar.. inca sunt la stadiul de incercare.Sper sa revin cu  ganduri mai bune luna viitoare in ceea ce il priveste.
   In rest folosesc si eu ca tot omul  rollon deo,deodorant/parfum,gel de dus si pasta de dinti :D Pe astea nu le-am mai pus la socoteala ca era de la sine inteles :)
  Deja am facut postarea kilometrica,asa ca ma opresc aici :D

Sursa foto: http://emmabovarybeauty.blogspot.com/2011/08/freeman-salt-body-scrub-guava.html

Sursa foto: Google.com

Nu am dat link la produsele folosite pentru ten,care sunt in mare parte doar de la Paula's Choice,dar puteti folosi cu incredere labelul Paula's Choice de aici,pentru reviews si mai multe info.

Voi va schimbati rutina de ingrijire zilnica des sau preferati sa fiti constante?

Va pup,
Andreea

Supercounters