What's new from Benefit: Hello Flawless Oxygen Wow

    Nu prea mai sunt fan Benefit de cand am renuntat la concelearele lor.Sa fiu sincera,cam asta foloseam de la ei.Acum in schimb am descoperit noul lor fond de ten Hello Flawless Oxygen  Wow si da,chiar mi-a lasat acel "wow" testerul.Singurul motiv pentru care nu am plecat cu el,a fost evident bugetul.Am gasit la Sephora un nou brand de cosmetice : NARS.Asa ca am preferat sa cumpar un kit cu 4 mini produse NARS,de care o sa va vorbesc intr-o postare viiitoare.
    Inca nu mi-am dat seama daca mi se potriveste ca nuanta "Light" sau "Petal"(petal bate spre roz,iar urmatoare nuanta e cam inchisa...) Parerea mea e ca doar primele 3 nuante ni se potrivesc,restul sunt mult prea inchise,doar la vara cand vom fi destul de bronzate poate ni se vor potrivi si urmatoarele nuante.
    Pe site-ul celor de la Benefit US,produsul costa 34$ dar in Sephora e ghiciti,35 euro! Nu stiu unde e problema de efectiv nu merge sa dau comanda pe site-ul celor de la Benefit.com... le-am explicat si m-au pus teoretic sa ii sun cand dau o comanda.Pai cum sa am eu incredere sa dau datele mele cuiva prin telefon?!




 Si sa revin la fondul lor de ten  Benefit  Hello Flawless Oxygen  Wow,imi place mult finishul care il dadea pielii mele ,pe mana evident.E cu siguranta un fond de ten care lasa un efect luminos si pudrat."Oil-free" si SPF25 au fost doua elemente care m-au atras ca un magnet in ceea ce il priveste.
   Daca l-ati incercat deja sau intentionati sa il achizitionati,nu ezitati sa reveniti cu parerea voastra in ceea ce il priveste.Inca am dubii: sa il cumpar pe el sau sa revin la MUFE Mat Velvet +
Nu stiu exact cand a aparut fondul asta de ten,sper ca destul de recent,ca eu abia acum doua zile l-am vazut.Pe site-ul lor nu mai intrasem de multicel timp,ca deja ma amageam singura simuland doar comanda si neputand practic sa o finalizez :))




Pupici,
Andreea

Supercounters