Estee Lauder Trusa Make-up

Oh well,am achizitionat-o anul trecut in decembrie,dar am zis sa scriu despre ea.
O prietena -Moira a cumparat-o si cand am vazut-o atat de incantata de trusa asta,am zis ca trebuie sa o am.Niciodata nu avusesem ocazia sa achizitionez produse Estee Lauder,mereu imi luam nimicuri si prostii dupa care ma plictiseam apoi.Trusa asta are cam tot ce ai nevoie in materie de make-up,strictul necesar: o paleta de farduri mate+sidefate,o paleta trio de blush-uri,patru rujuri,patru pensule,un portfard,un mini ghid de make-up,o oglinda si o borsetuta.

Sa nu uitam de demachiantul delicat pentru ochi care acum e pe terminate si de care am fost multumita.














In concluzie sunt multumita de setul Estee Lauder si am devenit fan EL.Fardurile sunt matasoase,in culori pe care le poti purta zi de zi. Fantastic!

Supercounters