Produsele mele preferate


Am ales sa va impartasesc impresiile si parerile despre anumite produse pe care eu le folosesc si de care sunt multumita:



Lotiunea demachianta "Dermacol-Protective Cleaninsing milk-olive extract" e printre putinele demachiante de care sunt multumita! Imi curata tenul foarte bine si imi sa o senzatie de fresh!Calitate-pret destul de rezonabila.

Minunatul Gentle Eye Makeup Remover Estee Lauder de care sunt mega indragostita si care din pacate e pe terminate... L-am avut in setul cumparat de Craciun,de la Estee Lauder. Nu stiu cat costa exact dar cert este ca m-am demachiat cu el din decembrie si inca mai am un sfert de flacon! Nu ustura deloc si este tare delicat!

Si pentru ca tot vorbeam de brandul Estee ,trebuie sa recunosc ca m-a lasat placut impresionata trusa de blush-uri trio! Adorabile culorile desi in poza atasata de mine par o idee cam inchise.

Nu puteam sa nu testez si alte produse La Roche Posay,asa ca mi-am luat si apa termala.In curand sper sa mi achizitionez mai multe derma-cosmetice din gama lor.
Acum vreo doua luni de zile eram un pic cam stresata ca imi aparuse un firicel de rid as spune fix in zona furntii.. nu mai vorbesc de micile cute,usor vizibile in zona ochilor!

Asa ca solutia mea a fost Eucerin Q10 pentru ten si pentru ochi. Nu pot sa ma declar pe deplin multumita de cremele astea doua,dar cert este ca au avut efecte destul de vizibile.Calitate-pret destul de rezonabila!

Un ruj care este mai mult decat o placere pentru buzele tale: Lancome Color Fever! Si da,recunosc,l-am luat la mega reducere cu doar 25 RON.Asta e,nu ma lasase inima si nici buzunaru' sa il iau fara reducere.Si totusi nuanta de Rose Defile parca ar fi fost facuta special pentru brunete!Sau pentru mine ;)) (glumesc)




Rimelul "Full&Soft| Maybelline e un rimel fantastic! Nu uneste genele intre ele si arata atat de natural! Chiar si la o persoana ca mine,care exagereaza cu rimelul si se da in 2- 3 straturi.Daca vreti gene cu volum si sa arate cat mai natural incercati-l!Mersi Carrie! Din pacate in Romania nu se mai gaseste,iar aici ma izbesc de aceeasi problema... Cred ca o sa il comand online,pentru ca alta solutie nu am...

Rimelul "Volumissime 4x " de la L'Oreal e singurul rimel de la L'Oreal care m-a facut sa ma intorc la el,adica sa il cumpar si a doua,a treia oara... Da volum,lungeste genele si e mai scump decat rimelul de mai sus amintit.
La capitolul fond de ten sunt mai mult decat multumita de La roche Posay Toleraine,am si scris intr-un alt post de ce. Pe scurt: face toti banii produsul asta.
Crema de corp Alverde e pur si simplu fantastica! Pe langa pretul ei micut,aproximativ 100 czk ,intra repede in piele si hidrateaza pielea!Nu mai punem la socoteala ca e si un produs bio!

Gloss-ul Clinique nici nu are nevoie de prezentare! Recunosc,nici macar nu am fost eu cea care l-a achizitionat,l-am primit cadou de la Carrie si efectiv "trag" de el ca sa imi ajunga cat mai mult timp! Are o textura si o culoare minunata! Nu mai punem la socoteala ca e si rezistent la trasfer! Il ador!




Glosurile NYX sunt printre preferatele mele,nu sunt rezistente,dar au niste culori frumoase!

Sunt fan produse Bourjois,iar deodorantul antiperspirant de la ei e minunat!







M-am indragostit acum 3 sa 4 ani de "Amor,Amor" de la Cacharel,atunci cand l-am primit cadou! Mi-am propus zilele astea sa mi-l achizitionez din nou. E un parfum care imi trezeste multe amintiri placute!





Crema hidratanta "Carlsbad" de la Manufaktura m-a vrajit complet!
Pe langa faptul ca are un pret infim de mic fata de restul cremelor existente in comert,este bio si hidrateaza tenul in profunzime!Este o crema de zi,pentru toate tipurile de ten.O recomand din suflet!
Pentru ca tot vorbeam de amintiri si de lucruri care ne fac placere,unul din lucrurile alea ar fi "Treselle" de la Avon.Da,stiu,o sa imi spuneti ca e un parfum care nu e cine stie ce,poate ca asa este,dar e parfumul studentiei mele! Parfumul ala imi aduce aminte de mine cand bateam cluburile joia si duminica in Club S in Galati . Pff alte vremuri... mai frumoase si mai cu viata!
Si gata cu nostalgia!

Gelul de dus "Jardins du Monde" de la Yves Rocher este cremos si e ca si cum ti-ai imagina ca sorbi o cafea in timp ce faci dus.Mirosul de cafea proaspat macinata si prajita te duce cu gandul la soarele Braziliei.... Pentru aproximativ 150 czk poti primi 200 ml care este ceva mai scump decat Nivea sau Dove. Dupa ce te instalezi in spuma aia cremoasa,baia miroase confortabil,a "Down Town Caffe" .In plus lasa o senzatie de moale si de catifelat. Este gelul meu favorit!

Cu siguranta am mai omis si alte produse pe care le-am folosit si de care am fost multumita.Mai revin si alta data cu alte impresii.Pana una alta,le astept pe ale voastre.

Pupici!

Supercounters