Reteta: Piept de pui cu legume


Daca tot am transformat blogul intr-un bazar,am zis sa incep sa pun si niste retete culinare.
Astazi am facut piept de pui cu legume,toate la cuptor.Nu ma intrebati cum se numeste reteta exact,ca nici eu nu stiu. Cert este ca am adaptat-o dupa o reteta a unui restaurant din Brno,care se numeste "Betleem". Mie mi-a placut cum a iesit,desi parca tot orginalul era mai bun... oricum posibil sa fi omis eu vreun ingredient,cu siguranta!
Pana una alta sa va arat ce mi-a iesit mie.

Avem nevoie de:
- aproximativ 400 grame de piept de pui,
-o cutie de rosii decojite
- un praz,de 2-3 gogosari/ardei capia
-o lingura de ulei
- marar
-boia de ardei dulce sau iute (dupa gust)
-sare,piper si orice condiment doriti sa mai puneti

Se pune pieptul de pui si se fierbe,se ia spuma si dupa ce s-a fiert pieptul de pui,il scoteti intr un alt vas il maruntiti cat credeti ca e necesar,dar nu foarte mult.Eu am ales sa las bucatile mai maricele. Se pastreaza zeama de la pieptul de pui.
Se pun la copt pe ochiurile aragazului 3-4 ardei capia si in timpul asta se toaca prazul nu foarte fin,dar destul de maruntit.Dupa ce s-au copt ardeii se curata si se spala,apoi se toc si acestia.
Se ia o tava si se pune pieptul de pui cu zeama,apoi se adauga prazul deja tocat,ardeii capia,se rastoarna si conserva de rosii decojite (si deja taiate bucatele rosiile!)
Peste continutul vasului se mai adauga sare,piper,oregano,boia de ardei si putin ulei.Se amesteca toate si se baga la cuptorul deja incins aproximativ 20-25 minute la o temperatura de 250 grade.
Cand s-au inmuiat ardeii si prazul,se adauga marar si se mai lasa doua minute la cuptor.












Si iata rezultatul. In final am fost multumita si a iesit gustoasa!


Puteti servi cu o salata sau cu garnitura de castraveciori acri,asa cum am optat si eu.

Pofta buna!

Supercounters