Un coltisor rupt din rai:Tatranska Lomnica-Slovacia



Anul trecut,inainte de Craciun am stat cinci zile in statiunea Tatranska Lomnica, Slovakia.
Vremea a fost de partea noastra: ne-am dat cu ski-urile,am colindat bazarurile cu suveniruri si ne-am improspatat simturile cu aerul ala rece de munte.
Preturile desi sunt in euro,sunt la fel ca in Cehia.
Va las sa va delectati cu imaginile,intre timp eu am sa mai revin cu alte detalii despre locul asta.
Sper sa zariti curcubeul :P

Privelistea initial iti provoaca o oarecare teama dar in acelasi timp si euforie:






Partia abia ne astepta :)
















Si urmatoarele doua imagini sunt ceea ce puteam vedea pe geamul de unde am fost cazata:






Un apus de soare :




Din nou pe partie:


Si iata curcubeul! V-am zis eu sa fiti cu ochii pe el :)








Supercounters