Din nou in Praga


Orasul asta nu are nevoie de nici o prezentare,pentru ca Praga chiar nu are nevoie de asa ceva!
E un oras cochet,aparte,care te invita mereu sa il vizitezi iar si iar.
Am fost ultima oara la Praga la sfarsitul lunii februarie a acestui an.
E drept ca nu a mai aratatla fel de miraculos sub ploaia care tot nu mai contenea si sub umbrelele turistilor grabiti sa gaseasca un acoperis.
Cred ca cea mai frumoasa perioada in care se poate vizita Praga sunt lunile mai si iunie.
Si acum va invit sa urmariti imaginile:
















































5 comentarii:

  1. @Andrada,pozele din mai 2009 sunt mai reusite parca.In februarie anul asta am prins vreme urata,ploua.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesante articolele despre Cehia. Prietenul meu e slovac, eu sunt din Bucuresti, si vrem sa ne mutam impreuna la Praga, el avand sanse mari sa gaseasca un Job pt ca e in IT, eu nu, pt ca am terminat medicina, limba ceha/slovaca nu o stiu, abia m-am apucat sa mai invat cate ceva.
    Tu esti singura acolo? de cat timp ai plecat? Eu nu mai rezist in Romania, vreau sa plec neaparat de aici; e mizerie, nesimtire, caini vagabonzi (saracutzii), tiganie multa...stii si tu de altfel.
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. @cory eu sunt de un an si cateva luni aici.Dar nu locuiesc in Praga,ci in Brno.Eu zic ca ai sanse destul de mari sa gasesti si tu un job in IT,nu trebuie sa ai cine stie ce high skill uri de IT,iar daca cunosti doua limbi straine e perfect!Acum nu stiu daca vei dori tu sa iti schimbi domeniul de lucru,pentru ca ai terminat medicina.Cine stie,poate totusi iti echivalezi studiile si lucrezi aici in domeniul tau. Nu trebuie sa cunosti limba ceha sau slovaca.E de preferat sa stii engleza.
    Sunt curioasa doar,cum l-ai cunoscut pe prietenul tau slovac? Ai fost pe aici?

    O zi cat mai frumoasa si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @cory eu sunt de un an si cateva luni aici.Dar nu locuiesc in Praga,ci in Brno.Eu zic ca ai sanse destul de mari sa gasesti si tu un job in IT,nu trebuie sa ai cine stie ce high skill uri de IT,iar daca cunosti doua limbi straine e perfect!Acum nu stiu daca vei dori tu sa iti schimbi domeniul de lucru,pentru ca ai terminat medicina.Cine stie,poate totusi iti echivalezi studiile si lucrezi aici in domeniul tau. Nu trebuie sa cunosti limba ceha sau slovaca.E de preferat sa stii engleza.
    Sunt curioasa doar,cum l-ai cunoscut pe prietenul tau slovac? Ai fost pe aici?

    O zi cat mai frumoasa si numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter