Reteta zilei: Salata orientala

Sa va prezint o reteta pe cat de simpla,pe atat de eficienta!
Chiar nu aveti cum sa dati gres jongland cu asemenea ingrediente:
-jumatate de kilogram de cartofi
-4-5 oua
-o ceapa
-100g masline
-marar
-sare,piper,ulei si otet dupa gust

Cartofii se curata,se fierb si se taie feliute.Se fierb ouale,se curata si se taie marunt. Se pun intr-un vad cartofii,ceapa deja taiata,maslinele si se amesteca cu mirodeniile pe care le doriti.Eu mai adaug si marar,ca sa ii dea mai multa savoare.

Pofta buna!





3 comentarii:

  1. Salata orientala este preferata mea, doar ca-i pun mai pune oua, si anume doua, si niciodata nu pun marar (eu urasc mararul). In combinatie cu ulei de masline este absolut delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. da,e una dintre preferatele mele :)
    Cred ca ma pun azi si fac salata,ca n-am mai facut de ceva vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da,e una dintre preferatele mele :)
    Cred ca ma pun azi si fac salata,ca n-am mai facut de ceva vreme :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter