Review: Too Faced Shadow Insurance



Imi doream sa cumpar acest primer de mai bine de juma' de an,poate chiar un an. Ei bine,initial am tot zis ca nu imi trebuie produsul asta,ca am atatea cosmeticale pe care abia reusesc sa le folosesc... Cand mi s-a pus pata sa mi-l cumpar,ia-l de unde nu-i! Am mers de cateva ori in Sephora si mereu mi se dadea raspunsul " nu avem" . Pana cand acum cateva zile o rog pe Bestiuta sa mi-l cumpere ea din Bucuresti si urmand sa il iau eu cand ajung acasa. (peste o luna ma duc acasa apropo :) yuupi ;)) )
Numai ca planurile s-au schimbat pentru ca iepurasul mi l-a facut cadou,printre altele ( iepurasul aka Carrie).Mersi mult Carrie numai ca data viitoare nu o sa iti mai zic nimic ce intentionez sa cumpar,ca vad ca tu esti darnica si eu raman indatorata vesnic! Ah si nici nu scriu pe blog despre asta,normal.

L-am folosit doua zile si iaca revin cu niste review-uri despre produsul asta:
1. împiedică fardul de pleoape să se strîngă în pliul ochiului sau ridurile fine/de expresie
2.culorile vor avea intensitate mai mare, vor fi uşor de aplicat/blenduit pe pleoape
3.uniformizează nuanţa pleoapei,este foarte cremos primer-ul şi are o nuanţă bej,cat mai naturală
4. fardurile rezista mai mult timp pe pleoape
5. se aplică o cantitate mică pe un deget, iar apoi se întinde pe toată suprafaţa pleoapei . Se poate aplica puţin şi sub genele inferioare, dacă aveţi de gînd să vă fardaţi şi acolo.

Recomand cu mare încredere sa incercati produsul asta!Daca nu ma credeti dati o raita pe blog-ul de beauty al anaissei,cosmeticelatest . Ea e "vinovata" care mi l-a recomandat. :)

L.E: Ah am uitat sa va zic ca anul asta am primit martisor,da?! Tot de la Carrie evident.Raman datoare cu poza. :) Anul trecut pe vremea asta ma pregateam sa vin aici deci nu mi-a stat deloc in cap sa mi iau si martisoare cu mine,iar aici normal,nu se gasesc.

Supercounters