Review: Vichy Normaderm Nuit


Vichy Normaderm Nuit este o crema crono-activa pentru noapte,anti-imperfectiuni.Am achizitionat-o acum doua saptamani (aproape dintr-o greseala,ma tot uitam la cu totul alte produse din gama La Roche Posay) si ma declar intr-adevar multumita de produsul asta!
Cei care ma cunosc stiu ca am reale probleme cu tenul,mereu imi apar diverse iritatii atunci cand ma astept mai putin... Am tenul sensibil si necesita o ingrijire cam temeinica.Mi-am cumparat crema asta fara sa stau prea mult pe ganduri,in speranta ca voi da peste un produs bun.Si bine am facut,se pare ca si Ellie e multumita de ea!
Costa in jur de 75.00 RON,are 50ml si are un efect anti-acneic destul de bun.Dupa ce am folosit acest produs am observat:
*porii au devenit mai putin vizibili,s-a diminuat oricum existenta lor
*suprafata tenului e mai neteda si mai ferma
*cosurile au disparut treptat (poate daca n-as mai fi atat de lenesa si as folosi-o cu mai multa constiinciozitate ar avea un efect mai mare asupra tenului meu),deci crema practic usuca iritatiile pe zona in care o aplici.
*tenul pare mai stralucitor si imi da senzatia de "curat".

Eu sunt incantata de crema asta si sper sa nu o scoata prea curand din productie...Astept si parerile voastre daca ati folosit-o.
Merci Vichy!

Supercounters