Cum mi-as fi dorit sa arat....






Am sa fac un mini-top al celor mai frumoase femei in viziunea mea:Megan Fox,Jennifer Lopez,Chaterine Zeta Jones,Monica Belucci si sa nu uitam de frumoasa romanca Gina Pistol.
Ordinea mentionata e aleatorie si strict bazata pe frumusetea lor fizica in nici un caz din punct de vedere profesional.Asta pentru ca tot m-a inspirat Clarra vorbind in ultimul ei post despre frumusete. Atunci m-am intrebat: oare care e cea mai frumoasa femeie care mi-as fi dorit sa fiu? Adica etalonul ala de frumusete pe care teoretic am dori sa il atingem.

Frumusetea e relativa,asadar cam asta e frumusetea aia fizica pe care o admir eu.

10 comentarii:

  1. Imi plac toate, mai putin Gina Pistol pe care nu o consider frumoasa ci vulgara. Cred ca cel mai mult imi place totusi de Monica Belluci.

    RăspundețiȘtergere
  2. E o idee un pic cam vulgara Gina Pistol,dar eu o vad sexy in felul ei.
    Tot Monica Belucci e si favorita mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. monica belucci in malena..wow..atunci si-a aratat pentru prima data sanii intr-un film, ma rog..un san.Si i l-a aratat unui pusti..unui kid=)))...deci, monico, vezi ca vin

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as vrea sa fiu Nicole Schwerzinger :X. Iar din topul tau imi plac cel mai mult J.Lo & Megan Fox

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca e ssa ma gandesc la o romanca frumoasa gandurile ma duc la Monica Barladeanu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lore ai dreptate,Monica e tare frumoasa! Am uitat o efectiv...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-mi place Gina Pistol, pt ca buzele arata prea mult a plastic. Catherine Zeta Jones mi se pare cea mai frumoasa, nu as putea sa aleg o blonda, parul negru prea emana magie:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Din lista ta, tot Monica mi se pare si mie cea mai draguta.

    Mie mi-ar placea sa seman cu Aishwarya Rai, mi se pare o femeie superba (Uite o poza cu ea)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu-mi place Gina Pistol, pt ca buzele arata prea mult a plastic. Catherine Zeta Jones mi se pare cea mai frumoasa, nu as putea sa aleg o blonda, parul negru prea emana magie:D

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter