Review Clean & Clear Deep Cleansing Lotion for Sensitive Skin


Nu e vorba de nici o minunatie cosmetica,nu costa mult dar isi face treaba minunat de bine!Cel putin in ceea ce priveste tenul meu.
E vorba de lotiunea tonica pentru ten sensibil "Clean & Clear Deep Cleansing Lotion for Sensitive Skin".
Aceasta lotiune de curatare este ideala pentru pielea delicata, sensibila.Imi place ca dupa ce o folosesc imi da senzaţia de curat,fresh.

Se aplica cu o discheta demachianta de bumbac si se sterge pe fata si gat ori de cate ori este necesar. Nu este nevoie sa clatiti. Utilizarea de zi cu zi a acestei lotiuni tonice, chiar face parte din rutina mea zilnica de curatare a tenului meu.


Voi ce lotiune tonica folositi?Recomandati altceva mai bun?:)

3 comentarii:

  1. Uhm, iti multumesc pt recomandare. Fratele meu se "lupta" cu acneea juvenila :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iulia ar putea incerca si o crema concentrata de la Galenic.E foarte buna,eu am avut rezultate cam dupa a 3 a aplicare.Se gasesc in farmaciile Sensiblu.
    uite un link cu aceasta crema,ca sa stie ce anume sa caute:http://www.leguidesante.co.uk/128E/purchase/cauterets-purifying-perfector-concentrate-oily-skin-15ml/

    La noi costa in jur de 40 RON.

    Am vrut sa fac un review si despre crema asta,dar am mai amanat putin momentul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia,lotiunea tonica Clean&Clear nu are nici un efect impotriva acneei!Cel putin in cazul meu. Asadar sa incerce crema mai sus mentionata.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter