Ganduri...


Afara inca ploua.Ploua de vreo patru zile.Efectiv incerc sa evit ploaia cat de mult pot: cand ma duc la munca,cand ies undeva... Si mda,mi-am mai revenit ceva cu starea aia aiurea de ieri.Acum am chef de somn.Daca il mai tin mult in brate pe al meu Tomita (motanul meu negru si pufos) o sa ma ia somnul curand..
Lenea a ramas insa instalata... Nu a vrut sa plece.. insa azi m-am mobilizat un pic si am gatit cate ceva.Printre altele am facut prajitura mea favorita: chec. Urmeaza si un orez cu lapte cu putina scortisoara. Apoi iar pierdut vremea pe net,putin somn si iar la munca.Urasc turele.In special night-urile,desi sunt dublu platite fata de early-uri sau late-uri.In fine, ieri m-am apucat sa citesc "Agonie si exatz" a lui Irving Stone.Tot azi mi am amintit ca tot aman examenul pe care tot ma chinui sa il dau iar eu m-am apucat de citit carti... E vorba de primul examen pentru Cisco.Ei bine,inca nu am invatat tot ceea ce trebuia... Mai am timp.Asta imi zic mereu.
Va pun si o poza bonus cu al meu motan.Nu stiu cum am reusit sa il prind in ipostaza asta,dar cert este ca era vizibil deranjat de blit.

8 comentarii:

  1. Iti admir taria de caracter. N-as suporta psihic atata ploaie...mi-as cumpara niste draperii pe care sa fie desenat un soare.

    Dai Cisco? Ce anume? Retele de calculatoare, primul semestru? L-am dat si eu, in anul 1. Hai, curaj si spor la invatat. Vei invata cu drag, ca e unul dintre cele mai bune cursuri de e-learning. Succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am nici un soare desenat prin camera,dar ma gandesc ca daca am rezistat un an pe aici fara soare,voi mai rezista.

    Multumesc din suflet pentru incurajari! Chiar am nevoie!La ce lenesa am fost in ultima vreme...Da,e vorba despre primul examen de CCNA.Nu sunt la facultate,imi trebuie pentru la munca acest examen.Nu am fost obligati,dar oricum...

    O zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am facut in facultate din placere, nu din obligatie. M-am numarat printre cei 10 oameni care au avut posibilitatea sa-l faca gratis. Am facut primele doua semestre.
    E bine sa le faci daca ai aceasta posibilitate, sunt informatii bune pentru cultura ta generala. Plus ca sunt foarte accesibile si pentru persoanele care n-au mai facut in viata lor chestii tehnice.

    Sa ai o zi cat mai putin ploioasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe merci Clarra!

    Tu ti ai luat toate certificarile Cisco?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai putea sa ti le iei si pe celelalte.Ar fi pacat.Sunt putini oameni care au toate certificarile Cisco.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincera sa fiu nu m-a mai interesat, m-am specializat pe altceva - crearea de analiza si specificatii tehnice si proiectare didactica si functionala a lectiilor de e-learning (gen Cisco, AEL, etc.)
    Retelele le-am lasat deoparte, fac parte din cultura mea generala si cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti admir taria de caracter. N-as suporta psihic atata ploaie...mi-as cumpara niste draperii pe care sa fie desenat un soare.

    Dai Cisco? Ce anume? Retele de calculatoare, primul semestru? L-am dat si eu, in anul 1. Hai, curaj si spor la invatat. Vei invata cu drag, ca e unul dintre cele mai bune cursuri de e-learning. Succes ;)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter