Lasati-mi Dunarea!....


Iata-ma din nou aici.Ma simt nostalgica,confuza si desi trebuie sa admit ca "e mai rau in Romania" decat aici,e un rau "necesar" parca...Mi-a fost dor sa de orasul meu natal ,dar pe cat de euforica si entuziasmata eram,asa mi-a si trecut. Nu inteleg de ce se construiesc diverse exact pe malul Dunarii... Ce imi pasa mie ca voi vreti restaurante,baruri si tot felul de chestiute odioase cu luminite? Lasa-ti-mi Dunarea in pace :( Nu mai vorbesc de cainii vagabonti si gunoaiele de la perferia orasului... Astea deja faceau parte din peisaj.
Mi-a fost dor de prietena mea din copilarie,am revazut-o dar parca pentru o clipa imi era straina... Mi-a fost dor sa stau de vorba doar cu ea,si nu sa fiu nevoita sa ii soptesc una alta de fata cu sotul ei...
Si da,totul a trecut neasteptat de repede... Inainte sa plec din tara imi spuneam in gand "ce o sa ma mai plictisesc pe acolo",iar eu nici macar nu am reusit sa revad toate persoanele dargi mie si tot orasul..

Si apropo,e de evitat drumul "european" spre Oradea (aka drum de tara) E79! M-a scos din minti,200 km plini de gropane ,de nu puteai merge mai mult de 30 km/ora! Zambiti,va rog! Asemenea drumuri numai in Romania poti gasi....
M-a fascinat Sighisoara.Am vazut orasul in treacat si acum ramane al doilea oras favorit din cele romanesti,dupa Sibiu bineinteles.Nu ma asteptam sa regasesc un oras atat de frumos ,imi facusem o altfel de imagine despre Cluj Napoca.N-am revazut Brasovul,dar cred ca a ramas la fel de frumos ca odinioara.Galatiul m-a dezamagit din nou,vorba unui amic "e orasul betoanelor".M-a luat nostalgia amintinidu-mi de cei doi ani petrecuti in Iasi.Mi-as fi dorit sa fi dat o tura si pe acolo,dar nu a fost posibil.
Fara nici un fel de suparare,dar Turda mi s-a parut cel mai urat oras ever! Nu avea nimic aparte,plin de fast food uri si tigani! Super aglomerat,un oras ... neprietenos!M-au amuzat copios palatele unor tigani la iesirea din Oradea...Ma holbam initial la ele,neintelegand ce sunt de fapt.Initial imi pareau niste biserici cu niste cupole aurite,apoi niste cladiri pompoase cu acoperisuri ciudate!

M-am "indopat" cu ciocolata cu rom,apa minerala Borsec si pufuleti.Sa nu uitam de clasica prajitura Doina.

Promisiune pentru mine: data viitoare trebuie neaparat sa trec prin Iasi si Craiova.Prin Iasi ca sa imi revad vechi prieteni,iar in Craiova am o promisiune de tinut. :)

Inca imi e dor de Romania.Noua zile au fost insuficiente se pare...

Supercounters