Leapsa


Am primit leapsa de la Anaissa.Mi se par interesante intrebarile,deci e o provocare.

40 de intrebari


1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De doua ori pe zi.

2. Ce fel de ten ai?
Mixt cu tendinta acneica :(

3. Cu ce iti cureti fata?
Am folosit o perioada lotiune demachianta "Dermacol" cu ulei de masline, iar acum am descoperit demachiantul de la Ivatherm (lapte demachiant pentru fata si ochi-pentru piele sensibila) care vad ca e super pentru tenul meu!
Apoi folosesc
Clean & Clear-lotiune tonica pentru piele sensibila.Avand un ten destul de sensibil si predispus la acnee,mai nou am descoperit crema Galenic Cauterets (concentre perfecteur assainissant).


4.Ti-l exfoliezi?
Cam rar in ultima vreme,cam la doua saptamani.

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Nu am un brand anume.

6. Ce crema folosesti?
Crema mai sus amintita: crema de zi de la Manufaktura "Carlsbad"with shea butter and grapeseed oil-pear and honey) si am considerat ca am nevoie si de produse antirid: crema Eucerin Q10 active day si crema Eucerin Q10 eyes.Cand nu le folosesc pe ultimele doua mentionate,folosesc Vichy NormaDerm Nuit.

7. Ai pistrui?
Nu am.

8. Folosesti crema pentru ochi?
Am o crema de la Gerovital Plant si din cand in cand crema antirid pentru ochi de la Eucerin.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Din pacate da.Am fost pusa in o gramada de situatii in care tenul meu arata destul de urat.Acum e in perioada lui cat de cat ok.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Da.

11. Ce fond de ten folosesti?
Sunt fana Toleraine La Roche Posay.As incerca si un alt fond de ten,dar tot dermacosmetic eventual.La restul nu cred ca ma voi mai intoarce prea curand.

12. Dar anticearcan?
Folosesc zilnic anticearcan,am niste cearcane destul de vizibile uneori.Acum folosesc Erase Paste de la Benefit.

13. Ce nuanta a pielii ai?
Cred ca bat spre bej-alb.O nuanta un pic cam ciudatica oricum.

14. Ce crezi despre genele false?
Pot fi purtate la ocazii speciale.Sincera sa fiu nu am iesit niciodata din casa cu gene false pentru ca inca nu le aplic "ca la carte".Eu ma straduiesc oricum... Ma rog,sunt bune si pentru concursurile de make up ;))

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
De obicei nu ma tine mai mult de o luna si jumatate o mascara.Deci o inlocuiesc cu alt tub.

16. Ce brand de mascara folosesti?
L'oreal 4x,Estee Lauder si Maybelline Full Soft.

17. Sephora sau Mac?
Din pacate nu am folosit nici un produs cosmetic Mac,mi-as dori pe viitor sa incerc ceva din brand-ul asta.Am inteles ca sunt cele mai bune produse profi.

18. Ai un card Mac Pro?
Nu.

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Degetele pentru aplicarea fondului de ten,pensule si cateodata chiar si buretei.

20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Da. Doar primer pentru ochi: TFSI.Recomandat de Anaissa.;)

21. Dar pentru fata.
Nu,e suficient fondul de ten.Nu vreau sa imi simt fata ca o masca... Poate gresesc gandind asa,dar un fond de ten bun,un anticearcan si o pudra sunt mai mult decat suficiente pentru mine.

22. Care este culoarea de fard preferata?
E destul de greu de ales o nuanta anume.De regula ma machez in nuante de lila,mov,bej si maro.

23. Folosesti creion sau tus?
Atat creion de ochi cat si tus.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu mi s-a mai intamplat de cativa ani lucrul asta.

25. Ce crezi despre pigmenti?
O inventie destul de reusita zic eu in arta cosmeticii.

26. Folosesti machiaj mineral?
Destul de rar.Dar am suficiente cred.

27. Care e rujul tau preferat?
Lancome Color Fever -nuanta Rose Defile

28. Dar lipgloss?
NYX.(desi nu sunt rezistente la transfer dar au o serie de nuante placute ,destul de variate)

29. Care e blush-ul tau preferat?
Cred ca nu pot sa ma pronunt la unul singur: o trusa trio de blush de la Estee Lauder si un bronzer duo de la Clarins care mi se potriveste super bine.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Am comandat o singura data un produs cosmetic de pe Ebay.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Mai intrebi?DA!

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu .Si nu cred ca am vazut pe aici asa ceva.Nu cunosc.

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nu cred ca am talent desi iubesc machiajul.Oricum ar fi o provocare pentru mine sa fac un curs de make up,doar pentru mine,clar!

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Si inca ce! Dar eu incerc. :D Iar atunci realizez ca nu am talent spre deosebire de alte persoane pe care le cunosc si care fac o arta din make-up.

35. Numeste o “crimain ceea ce priveste machiajul.
Imi vine in minte liniile de dermatograf sau de tus tremurat.Sau o tona de fond de ten/blush aplicat pe ten.Cred ca asta sunt unele din cele mai frecvente "crime" in ale machiajului.

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Ambele.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu imi vine nici un model in minte... dar o admir pe Marilyn Monroe.

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fond de ten.

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Destul de rar fara anticearcan,la restul pot renunta.

40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Cand nu am probleme cu tenul,categoric da!

41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Cred ca fiecare brand de produse cosmetice are un punct "forte".Un brand scoate un blush "minune",un altul mascara de exemplu... Nu as putea numi un brand anume.

42. Ce crezi despre makeup?
Un lucru care ne face sa ne simtim mai frumoase,mai minunate! O arta pentru unii.

O dau mai departe spre:
Clarra
Ina
Anduza
Simona
Mirela

Va rog sa dati click pe numele fetelor,pentru a vizualiza blog-urile lor,asta daca va intereseaza bineinteles.

Supercounters