O alta leapsa..7 intrebari de rutina

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?
Oh well,cred ca acum trei ani.Dar asa cum ma indragostisem,asa mi-a si trecut!Fulger!!!

2. Care sunt sporturile tale preferate şi care dintre ele le practici?
Jogging.Incerc sa il practic de cel putin doua ori pe saptamana.In liceu eram buna la handbal si volei.Acum sunt o "ramolita",nu mai practic nici un joc sportiv... din lipsa de timp si de lene!Mda.

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc!” şi cui?
Iubitului meu,acum vreo doua luni cred.

4. Care este melodia care o cânţi sub duş?
Nu prea cant in baie.Din cand in cand mai fredonez cate o melodie pe care o ascult.

5. Care este culoarea ta favorită?
Trebuie sa aleg doar una? Oh,e destul de greu atunci! Culorile mele preferate ar fi albastrul,albul,negrul si rosul! Cam greu sa ma decid la una singura.

6. Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?
As schimba mai multe la mine,dar prefer sa tin pentru mine raspunsul la intrebarea asta.

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?
Atunci cand dorm! Deci na,din cauza job-ului nu am si eu ca omul niste zile normale,adorm cand apuc!

Supercounters