Review: Bourjois Volume Clubbing Mascara


Desi v-am obisnuit sa va dau review-uri numai la produsele pe care eu personal le consider bune (bune pentru tenul meu,sa ne intelegem!) de data post-ul meu vine la pachet cu un review nu prea prietenos in ceea ce priveste Bourjois Volume Clubbing Mascara.
In momentul in care l-am cumparat am asteptat de la el un singur lucru: sa fie intr-adevar "ultra black" si sa se comporte ca un rimel... obisnuit! Dar se pare ca nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele: e intr-adevar ultra black,nimic de spus,dar "volumul" pe care il da genelor e unul socant.In primul rand ca periuta e total nesatifacatoare,chiar nu il pot manui cu indeletnicire,rimelul lipeste genele oricat de putin strat de rimel as folosi! Cu alte cuvinte,dupa ce folosesc rimelul asta,genele mele arata lipite intre ele si parca as purta niste gene false total inestetice! Cred ca e mult prea "wild" pentru mine! :)

Eu l-am achizitionat anul trecut in perioada in care aparuse,la pachet cu khol-ul ultra black de care am fost placut surprinsa dupa ce am sesizat "esecul" mascarei cu pricina.Nu mai retin exact pretul lui,daca nu ma insel,am dat pe ambele produse in jur de 10 euro.

Voi ce parere aveti de el,fetelor?

Supercounters