Top 10 – cele mai bune produse cosmetice

Am primit din nou o leapsa.De data asta de la Clarra. Mi se pare interesanta si cu atat mai mult,ca abia astept sa "predau stafeta" altor fete.
Premiile pentru cele mai bune cosmetice merg la:

1.Lancome / Hypnose - Eau de Parfum
un parfum conceput pentru femeia cu priviri hipnotizante.Asta zic ei.Eu zic ca e parfumul meu preferat in momentul asta!Ma face sa ma simt sexy !

Photobucket


2.Mascara L'Oreal Volumissime 4x

Desi nu sunt fan produselor L'Oreal,aceast rimel e de-a dreptul fantastic! Are tot ceea ce imi doresc de la un rimel,mai putin culoarea aia de negru intens: periuta buna,care separa genele si nu le incarca,da un look natural genelor oricat de multa mascara as aplica! Aviz fetelor care au tendinta (ca si mine!) de a aplica prea multa mascara de obicei.
Photobucket



3.Lapte demachiant de la Ivatherm pentru fata si ochi
Extrem de bland, placut, curata gentil, nu irita ochii.Il recomand!

Photobucket



4.La Roche Posay Toleraine- e fondul meu de ten perfect!
De ani de zile am tot incercat tot felul de fonduri de ten incepand de la Maybelline,Margaret Astor,L'oreal,Max Factor (care pana deunazi imi parea perfect) terminand cu Vichy!
Nici unul dintre ele nu m-a multumit pe deplin,asa cum a facut-o La Roche Posay Toleraine .
Fondul de ten nu contine parfum,nici conservanti, este non-comedogen (nu provoaca puncte negre sau alte excrescente ale pielii prin infundarea porilor).Imi place ca arata natural,fara a crea aspect de masca! Un singur minus ar avea: nu acopera chiar foarte bine imperfectiunile,dar le mascheaza destul de decent.


Mai trebuie mentionat ca e si dermacosmetic? Oh,da! I love it!

Photobucket



5.Luciu de buze Cynthia Rowley – nuanta Petal Rose e superba si se potriveste de minune cu nuanta tenului meu. E un roz pal,de culoarea buzelor, mat.Multumesc Clarra ca mi-ai adus aminte de gloss-ul asta!
Photobucket



6.Too Faced Shadow Insurance este un primer excelent pentru ochi!
Culorile au o intensitate mai mare, sunt uşor de aplicat/blenduit pe pleoape si pana si cele mai ieftine farduri rezista timp de 8-10 ore pe pleoape!

Photobucket



7.Benefit Erase Paste -Nu se compara cu nici un alt concelear pe care l-am folosit pana acum: are o nuanta peachy-laptoasa parca special creata sa acopere cat mai bine cearcanele,are o textura lejera,se aplica destul de usor si tin sa cred ca e destul de concentrata cutiuta de 4,40 g care contine acest produs :)
Singurele inconveniente pe care le vad la acest produs sunt poate pretul un pic cam ridicat fata de alte conceleare existente si cutiuta care nu prea iti e la indemana sa scoti continutul produsului din ea.In schimb mini cutiuta respectiva vine cu instructiuni de utilizare si cu o mini spatula/paletuta in dotare,ceea ce mi se pare oarecum profesional.

Photobucket


9.Hydrating Day Face Cream "Carlsbad"with shea butter and grapeseed oil-pear and honey- o crema absolut minunata de la Manufaktura,divina as spune! Pe langa faptul ca imi hidrateaza tare bine tenul,intra foarte repede in piele si da un aspect al tenului luminos. Nu contine parabeni si e un cosmetic natural!

Photobucket


10. Blush Clarins Instant Sun Light Collection
cred ca e unul din blush-urile mele favorite!"Concurenta" lui e un set trio de blush-uri Estee Lauder,din ceea ce am reusit sa folosesc pana in prezent.







Photobucket

Leapsa se duce in continuare la care doreste,dar totusi voi mentiona cateva fete:
Iulia
Ina
Anaissa
Simona
Diana

Supercounters