Inca o zi...

Azi m-am ofticat pe niste chestii.Niste lucruri din trecut care nu mi dau pace,care ma fac pe mine sa intru intr-o lumina cat se poate de proasta fata de restul.Si mda,trebuie sa recunosc ca in mare parte,sunt nevinovata! Si nu zic asta doar ca sa ma scot,ci efectiv asa e... Ma consum in mine,ma prefac ca rezist si azi ca fraiera m-a apucat plansul apoi tot eu mi am revenit singura,spundandu-mi ca va fi bine.Ca de obicei eu ii pot suporta toanele si decaderile,dar el mie nu.
Nu mai am chef de nimic,nici de forumi,nici de blogarit,nici de iesit nicaieri.Ma simt aiurea din toate punctele de vedere.Iar el nu mi da pace,atenueaza durerea asta... Cred ca e mai bine sa las naibii tot si sa fiu singura.

Inca astept ceva sau pe cineva care sa ma faca fericita.Suna stupid,ciudat si cum mai vreti voi dar acum ma simt cea mai proasta si nefericita persoana ever!
Numai bine!

Supercounters