Sunt mai bine!


Va simteti bine? Oh,da. :D Asta ca sa incep cu o gluma mai ciudatica asa.

Ei bine,sunt inca vie,nevatamata si azi am fost coplesita de mirosul florilor de liliac din parcul de vis-a-vis de mine.

Va dau cuvantul meu ca am roit ca o albinuta printre tufele alea de liliac si m-am perpelit pana sa rup o craca micuta.M-am simtit aiurea inaintea acestui gand (cum sa rup o floare?!) dar mai apoi,am rupt-o vazand ca cineva deja atentase la ea. :)) Deci greseala e pe jumatate iertata,da?

Acum imi miroase toata camera a liliac,de la amarata aia de crenguta. Luv ya!

Va doresc un weekend cat mai placut! :)

13 comentarii:

  1. Eu am dus liliac din copacul propriu la tot biroul..si m-au pupat doar 3 fete, din ...multe!
    vezi?nici sa dai flori nu mai merita..

    RăspundețiȘtergere
  2. kid-ule eu evit sa rup florile! Parca stau mai frumos acolo in natura :)
    Btw din cand in cand merge sa oferi flori,chiar daca le rupi tu. :)
    Deci daca nu te-au pupat toate,n-ai rezolvat nimic!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai asta zic si eu..si eu nu le-am rupt ci le-am taiat cu foarfeca, pt ca ala e liliacul meu si am grija de el:P..
    le mai duc si luni, dar de ala alb..si apoi sa zica mersi daca le mai dau la anu pe vremea asta

    RăspundețiȘtergere
  4. oh ala alb e favoritul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiam ca liliacul alb e preferatul tau

    RăspundețiȘtergere
  6. da,da.. Intr-o alta viata m-ai cunoscut.Banuiesc ca de aia stiai.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, nu ma lua cu astea, pur si simplu pari genul de femeie careia ii place liliacul alb si laleau..nimic mai mult

    RăspundețiȘtergere
  8. si... trandafirii galbeni! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Primul buchet de flori pe care l-am primit vreodata a fost de lilieci, intradevar sunt niste flori frumoase :x

    RăspundețiȘtergere
  10. şi mie îmi place la nebunie liliacul, dar cel mov, bătut. Am avut casa plină aproape o săptămână. Miroasea demenţial. L-am luat de la ai mei din curte, deci nu am jumulit nici o altă proprietate privată:)

    RăspundețiȘtergere
  11. şi mie îmi place la nebunie liliacul, dar cel mov, bătut. Am avut casa plină aproape o săptămână. Miroasea demenţial. L-am luat de la ai mei din curte, deci nu am jumulit nici o altă proprietate privată:)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter