Nu-mi plac tipii metrosexuali!

Pentru cine nu cunoaste termenul,metrosexual se defineste a fi persoana de sex masculin ce are un comportament feminin in ingrijirea estetica (epilare, pensare, manichiura, pedichiura e.t.c. ) dar uneori si in gesturi. Este cu totul altceva decat homosexual sau bisexual !Nu are nici o legatura cu inclinatiile sexuale ale barbatului,desi multi fac aceasta confuzie.

Sunt genul de tipa normala,care nu sta 24/24 in oglinda,verificandu-si la fiecare 2 minute manichiura sau  greutatea in fiecare zi.Deci nu sunt vreo obsedata din aia,care nu stie ce e aia sa ai un job,sa stii sa gatesti,sa mai faci si alte lucruri in afara de a arata cat mai impecabil cu putinta.

Nu pot sa nu ma amuz si sa nu raman uimita cand vad ca mai exista si acest gen de barbati-  metrosexualii care au o grija excesiva pentru corpul lor!
Inteleg ca trebuie sa fii ingrijit,sa ai o manichiura decenta,sa fii mereu tuns,ras si cu haine curate,mirosind a after shave/parfum dar sa te epilezi pe picioare sau brate?! Nu mi se pare deloc normal sa vad un tip super pensat,care isi face programare saptamanala la salon pentru epilat/pensat si vopsit parul! Hellou,astea parca tin de latura feminina,da?!Nu uitati ca sunteti barbati!
Si da,cunosc si eu un metrosexual care e un tip de treaba,dar pe alocuri de multe ori il simt "feminin".Si ma complexeaza da! Sunt multe lucruri carora barbatii nu prea le dau importanta,dar el da.Oricum nu ar recunoaste nici un ruptul capului ca e metrosexual.
Nu vreau sa imi imaginez ca fata cum e sa ai un partener metrosexual.Cred ca m-as intreba zilnic "Huh eu mi-am facut masti-tratament azi,ca el vad ca a avut grija" sau sa il invit sa ne epilam impreuna :))
Ce e mai ciudat,ca exista multe femei care adora un astfel de specimen.Pe mine ma amuza si  niciodata nu m-ar atrage ideea de a fi cu un astfel de tip! Nu stau sa ma bat cu el pe creme,uleiuri de corp si lotiuni!
Sa fim seriosi,lucrurile astea le pot face cu sora mea sau cu prietena cea mai buna,in nici un caz cu un exemplar masculin.(parol masculin dar feminizat intre timp!)

L-am intrebat pe un metrosexual francez de ce se machiaza,pentru ca acesta  era dat in toata regula cu anticearcan,rimel si creion de ochi.Stiti ce mi s-a raspuns?! Ca asa e el,se simte mai bine asa aranjat.Mentionez ca e metrosexual in toata regula si din cand in cand mai apeleaza si la machiaj.
Si culmea culmilor e ca atunci cand iese undeva in oras,intr-un club toate cehoaicele parca-s lesinate dupa el! Nu stiu ce o fi atat de sexy la un tip normal,destul de dragut ca aspect fizic dar inspira metrosexualitate prin toti porii lui.

Dar hai sa privim si partea buna a lucrurilor.E bine sa ai un astfel de amic metrosexual: el iti va spune mereu ce alimente sunt bio,si ce poti cumpara in materie de dermatocosmetice! Adica poti discuta cu el ca si cand ar fi o fata,si la o adica,schimbati opinii nu? Cam jenant,dar chiar se intampla din astea,stii?

Ideea acestui subiect mi-a venit dupa ce i-am vazut statusul Andradei pe messenger: "Care-i faza cu barbatii mai pensati ca mine?"

Asadar voi metrosexualilor,mai bine v-ati schimba sexul,si ati deveni de fapt ceea ce doriti sa fiti. :)

26 de comentarii:

  1. nici eu nu ii suport de nici o culoare. pentru mine sunt undeva intre gay si eunuci, cam pe la aceeasi categorie cu alti efeminati - emoistii.
    da, inteleg ca asta cere piata de fufe platinate, dar wtf?! nu zic sa stea toti sa puta a transpiratie si sa aiba barbi de preoti, dar ar trebui sa-si aduca aminte ca ei poarta pantalonii. dar si asta pare ca o sa se schimbe...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ShortCutt o sa ii vedem in curand in fustite mini :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai sa stii ca am vazut odata o parada de fuste pentru barbati. nu m-as mira sa inceapa sa poarte fuste metrosexualii astia gay.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt gay :))
    Sunt mai feminizati.Cred ca aia gay nu au asa grija de ei. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu fi rautacioasa...ce e asa de rau la un barbat care se respecta?

    Nu's destui nespalati cu par in nas, la subrat, cu sprancene uni & co? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Special K,nu cred ca am fost rautacioasa,ba din contra,intr un fel ii inteleg.Numai ca eu nu suport genul asta de tipi: epilati pe brate,picioare si fund! Sincer daca isi penseaza sprancenele destul de putin vizibil,se epileaza in zona intima si la subrat si au grija de ei,asta nu ii face metrosexuali.Normal ca si eu prefer barbatii curati,epilati tot timpul in zonele alea normale,mereu fresh si atenti cu aspectul lor fizic.
    Dar unii au o grija de aspectul lor fizic in exces,asta face diferenta: intre a fi un barbat normal si unul feminizat.
    Ce e mult,e prea mult,vorba aia!
    Probabil ca am atins un punct sensibil,iar tu ori nu mi-ai inteles punctul de vedere ori iti plac astfel de tipi si evident te-a suparat post-ul meu.

    Iti respect opinia,dar nici eu nu pot sa-i admir pe astfel de tipi! Nu pot,nu vreau si e peste puterea mea de intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  7. @special k: am inteles ca simpatizezi cu specia lor, dar nu inseamna sa fii metrosexual daca ai grija de tine la modul decent. aici e vorba de bun simt. metrosexualii nu sunt barbati care se respecta, sunt barbati obsedati de persoana lor. e trist ca un barbat (daca il mai poti numi si asa) sa petreaca mai mult timp in fata oglinzii decat o femeie. e trist cand genul asta de oameni isi face tel in viata sa arate bine (gen "vant, ploaie - coafura rezista") si e cel mai trist ca se gasesc atatea gasculite care sa creada ca stilul asta de viata e cel ideal si care sa-i venereze pentru ca arata bine, desi intre urechi le bate vantul.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea : Buey..era in spirit de gluma :))) :|

    RăspundețiȘtergere
  9. @Special K,eu credeam ca zici pe bune :)) Oricum ar fi fost,asta nu inseamna ca nu exista fete care ii adora pe metrosexuali.Eu vad zilnic la munca unul,si crede ma ca deja il vad ca pe o "amica" :))

    Subiect de discutie azi,el catre mine: "Auzi stii ca ma mananca nasul?Cred ca a inceput sa mi creasca parul din nas".Apoi alt subiect" Cred ca trebuie sa ma epilez pe fund".La inceput credeam ca individul face misto de mine,dar nu,el vorbeste cu mine lucrurile astea care ii par "firesti". Haha.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea : :)))) Lasa ma ca-i ceri sfaturi, vorba ta...sigur stie o cosmeticiana buna etc. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Shortcutt : nu crezi ca exagerezi? "simpatizezi cu specia lor" .. Adica sincer, o zisesem in gluma dar te duci prea departe cu afirmatiile astea.. Vb de niste oameni in definitiv...:|

    RăspundețiȘtergere
  12. @Special K,sa stii ca pe de o parte e minunat ca il cunosc! si nu o zic la misto,ci pentru ca e un prieten de nadejde. Uneori il intreb si daca ii place cum imi sta imbracata :))

    Iarta-l pe ShortCutt,si el a fost ferm convins ca tu aveai alta parere.Oricum,fiecare are dreptul la opinie,copii! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah clar...fiecare are dreptul la propria opinie, eram doar uimita de cat de dura e a "lui" ca am aflat acum ca e baiat. Banuiesc ca de asta e atat de inversunat :)) Parea f ciudat venind de o fata.

    Tre sa fie marfa sa poti sa intrebi pe cineva cum iti sta imbracata intr-un fel si sa-ti raspunda sincer :X :))

    RăspundețiȘtergere
  14. scuze daca am fost prea acid, chiar am crezut ca vorbesti serios. si da, am un dezgust pentru genul ala de oameni. sorry ca l-am exprimat atat de ferm :D

    RăspundețiȘtergere
  15. dupa parerea mea limita de la barbat la metrosexual e trecuta nu atunci cand se epileaza, se penseaza si e aranjat tot timpul, ci atunci cand incepe sa foloseasca fond de ten pentru a-si ascunde imperfectiunile tenului sau dermatograf pentru a-i scoate ochii in evidenta, mascara pentru a-si alungi genele, balsam de buze pentru a-si mentine buzele hidratate si lac transparent de unghii..dupa parerea mea aici e limita dintre igienic si metrosexual

    RăspundețiȘtergere
  16. Anduza,si daca se epileaza pe fund?:D
    Si daca isi face cate o masca tratement zilnica/saptamanala?! Si daca are in dotare 10 creme?
    Si daca foloseste lac transparent,sincer mie nu mi pare metrosexual,daca foloseste balsam asta nici atat! Decat sa aibe probleme cu buzele de la vant ,mai bine se da din cand in cand cu un balsam.Bine asta nu inseamna ca sta mereu cu balsamul in mana. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. pai daca are probleme cu parul si are fundul ca o maimuta e ok sa se epileze :D vai ce nu imi plac barbatii cu mult par pe fund si mai sunt aia care au pe umeri, aia yuck
    iar asta cu masca saptamanala sau zilnica intra la categoria metrosexual. Lacul transparent si balsamul de buze in combinatie cu mascara si dermatograf= metrosexual daca nu deja gay :P. Am vazut si eu baieti care folosesc balsam de buze, mai tare ma distreaza aia care isi iau balsam cu arome de capsuni, zmeura etc =))

    RăspundețiȘtergere
  18. adica pe prietenul meu il fac metrosexual daca il indemn sa mai foloseasca iarna din cand in cand un balsam de buze transparent,fara nici un fel de aroma?! Hai mai =))

    RăspundețiȘtergere
  19. hai mai ca balsam de buze mai folosesc si eu iarna, ca sa nu mi se crape. dar nu fac exces de zel, e o necesitate. abia atunci cand necesitatea devine obsesie apare metrobisexualul ala :D

    RăspundețiȘtergere
  20. =)) ai dat startul la o noua denumire a acestei specii: metrobisexual. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. nu mai zic nimic decat =))=)) eu am avut parte de soc sambata :P

    RăspundețiȘtergere
  22. Am facut acum cativa ani o cercetare despre cultura organizationala intr-un salon:) Atunci am vazut pentru prima oara barbati care se epilau.. si erau mandrii.. ieseau cu pieptul gol care acum arata ca o gaina oparita si jumulita.. Nu am nimic impotriva sa se ingrijeasca, dar epilatul, fustele, lacul de unghii pe ei efectiv ma ingrozeste. Adica daca pierd atata timp facand lucruri de genul asta, cum sa mai contezi pe ei sa stie sa repare o priza sau alte chestii specifice ? Efectiv cu ei semanandu-ne din ce in ce mai mult, nu numai ca te simti amenintata, ca se pune si mai multa presiune pe tine sa arati bine, mai bine decat ei..., dar efectiv se inchide o fereastra catre alta lume, barbatii isi pierd misterul si farmecul lor sau mai bine zis, renunta la el :)
    Si ca sa imi pastrez una dintre principalele functii active intre fete :) pot sa va semnalez niste reduceri pentru 2 game bio certificate de cosmetice de lux, Parissa si Envy Eco pe rangali.ro. Acesta este site-ul distribuitorului si sunt seriosi.. desfac oricum in farmacii, Douglas, Plafar, Drogheria.. Produsele mele preferate sunt pasta de zahar, benzile minuscule pentru sprancene (foarte bune cand te grabesti), blushurile, orice fard si cake linerul ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. nu mai zic nimic decat =))=)) eu am avut parte de soc sambata :P

    RăspundețiȘtergere
  24. adica pe prietenul meu il fac metrosexual daca il indemn sa mai foloseasca iarna din cand in cand un balsam de buze transparent,fara nici un fel de aroma?! Hai mai =))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Special K,eu credeam ca zici pe bune :)) Oricum ar fi fost,asta nu inseamna ca nu exista fete care ii adora pe metrosexuali.Eu vad zilnic la munca unul,si crede ma ca deja il vad ca pe o "amica" :))

    Subiect de discutie azi,el catre mine: "Auzi stii ca ma mananca nasul?Cred ca a inceput sa mi creasca parul din nas".Apoi alt subiect" Cred ca trebuie sa ma epilez pe fund".La inceput credeam ca individul face misto de mine,dar nu,el vorbeste cu mine lucrurile astea care ii par "firesti". Haha.

    RăspundețiȘtergere
  26. pai sa stii ca am vazut odata o parada de fuste pentru barbati. nu m-as mira sa inceapa sa poarte fuste metrosexualii astia gay.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter