Review: Lotiune de corp Cherry Blossom L'Occitane en Provence


Prima impresie destul de puternica a fost  "mireasma de cirese"a acestei lotiuni de corp.

Lotiunea asta lasa pielea intr-adevar neteda si cu miros discret de flori de cires.Nu mai e nevoie sa spun ca hidrateaza si parfumeaza pielea.

Eu o aplic in general dupa dus. E un produs cu ingrediente naturale,dar pe ici pe colo mai scapa si cateva IC-uri.

A folosit cineva gelul de dus de la ei sau orice altceva din gama lor? Eu inca nu l-am testat.Pe viitor imi doresc sa achizitionez mai multe de la ei,dar trebuie sa consum ce am deja.

Va doresc un weekend cat mai placut! Pupici.

2 comentarii:

  1. eu am avut exact lotiunea asta, cat si pe cea cu piersici, + crema de maini cu unt de shea si un ulei demachiant. mie imi plac mult produsele lor, desi nu sunt nici pe departe eco, si, in plus, au un pret destul de piperat in Ro...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat gelul si crema anticelulita, mi-a placut f tare si a avut efect folosita lor cu regularitate.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter