BOURJOIS Lapte demachiant cu efect racoritor pentru fata si ochi

Ce spun ei despre produsul lor:
"BOURJOIS PARIS Lapte demachiant cu efect racoritor pentru fata si ochi ,imbogatit cu celule vegetale de castravete.Lasa tenul perfect curat si pielea hidratanta si proaspata."

Produsul asta ar trebui sa se numeasca "lapte demachiant pentru fata" nu si pentru ochi!
Ustura teribil daca il aplici in zona ochilor,cel putin asa mi se intampla mie... Din pacate nu am posibilitatea aici de a achizitiona clasicele lotiuni demachiante de la Bioten sau Elmiplant de care eram mai mult decat multumita!(care erau cele mai ieftine si cele mai bune )

Am sa ma intorc din nou la acea lotiune demachianta de la Ivatherm (click pentru review-ul lui) de care eram multumita ,si pe care culmea nu l-am gasit in trei farmacii,asa ca m-am ales cu asta... Mda. Intr-adevar lasa pielea curata si hidratanta,dar inca nu am nimerit eu demachiantul ala care sa nu faca chestia asta! Si da,are un miros placut de castravete dar faptul ca imi irita ochii e un mare minus.

A costat 100 czk adica aproximativ 4 euro.Am sa continui sa il folosesc strict pentru ten,exceptand zona sensibila a ochilor.
Daca l-as mai achizitiona din nou? NU. Cred ca am fost destul de categorica. :)
Voi ati folosit produsul asta,ce parere aveti?

Btw eu sunt fan geluri de dus Bourjois si farduri.Dar la capitolul mascara si demachiante e clar ca m-a dezamagit brand-ul asta.Poate candva or sa scoata si ei ceva mai calitativ.
Pana atunci ... c'est la vie!

13 comentarii:

  1. Hmm, probabil ai tu o sensibilitate aparte la ochi. Eu folosesc acest demachiant de 2 luni si sunt foarte multumita de el. Il folosesc si pentru ochi. Mie nu imi provoaca usturime absolut deloc. Se afla in top 3 demachiante preferate. Toner/lotiune tonica am tot de la Bourjois: Vitamin-Enriched. Sunt foarte bune amandoua, in opinia mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Delia tot ce e posibil.Lotiunea tonica de la ei nu am incercat-o. Dar dupa experienta cu demachiantul,zic "pas".

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi demachiez ochii cu ulei de masline. E cel mai inofensiv si eficient demachiant. Pentru restul fetei folosesc Ivatherm-ul acela care-ti place tie.

    RăspundețiȘtergere
  4. @clarra n am incercat niciodata sa ma demachez cu ulei de masline! Folosesti uleiul pur si simplu sau in combinatie cu ceva?
    Multumesc anticipat pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  5. Umezesc o discheta demachianta cu apa, o storc apoi aplic ulei pe ea (astfel nu mai absoarbe asa de mult ulei) si apoi ma sterg cu ea pe fata. Daca la ochi sunt machiata mai intens, aplic un pic de ulei pe degete si masez usor pleoapele si genele, las sa actioneze un minut, dupa care ma sterg cu discheta demachianta cu apa si ulei.
    Ce-mi place mult e faptul ca atunci cand ma demachiez cu ulei fata chiar ramane foarte curata, nu mai trebuie sa aplic lotiune tonica pentru a indeparta ultimele urme de murdarie.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Clarra multumesc pentru explicatii! Suna tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt multumita de acest demachiant. Desi sunt in general sensibila la ochi, nu am avut probleme. Acum folosesc un alt demachiant care mi-a atras atentia: de la Herbagen lapte demachiant cu ulei de masline si unt de shea. Imi place f mult pt ca din fericire contine 95% materii prime obtinute din substante naturale si....nu contine parabeni si parafine. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt multumita de acest demachiant. Desi sunt in general sensibila la ochi, nu am avut probleme. Acum folosesc un alt demachiant care mi-a atras atentia: de la Herbagen lapte demachiant cu ulei de masline si unt de shea. Imi place f mult pt ca din fericire contine 95% materii prime obtinute din substante naturale si....nu contine parabeni si parafine. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am folosit acest demachiant si nu mi-a iritat ochii, desi sunt sensibila. Acum am descoperit un alt demachiant ce imi place f mult. Herbagen lapte demachiant cu ulei de masline si unt de shea. Contine 95% materii prime obtinute din substante naturale.
    Nu contine parabeni si parafine.
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Andrea, imi cer scuze ca am trimis acelasi comentariu de mai multe ori! Mii de scuze, sunt la lucru si intre timp ce mai citesc una alta pe blog si mai ma invart printe acte, am dat publicare comentariu de mai multe ori, din greseala! Imi place blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Clarra multumesc pentru explicatii! Suna tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Andrea, imi cer scuze ca am trimis acelasi comentariu de mai multe ori! Mii de scuze, sunt la lucru si intre timp ce mai citesc una alta pe blog si mai ma invart printe acte, am dat publicare comentariu de mai multe ori, din greseala! Imi place blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu imi demachiez ochii cu ulei de masline. E cel mai inofensiv si eficient demachiant. Pentru restul fetei folosesc Ivatherm-ul acela care-ti place tie.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter