I absolutely love...love MAC eyeshadows!

Asa cum va spuneam acum o saptamana,am primit un super cadou de la Carrie: o trusa de 4 farduri MAC si un fond de ten de la Estee Lauder. Multumesc frumos inca o data! :*
Nu am vrut sa le fac review prea timpuriu,am preferat sa le testez si sa le tot folosesc ca sa imi pot da cu parerea cat mai obiectiv cu putinta.



MAC Eye Shadow Quad~ SULTRESS EYES 4




Ca sa te indragostesti de fardurile MAC nu e deloc greu,de asta m-am convins din ziua in care le-am primit,le am folosit zilnic!Si am avut o gramada de motive ca sa fac asta.
  In opinia mea,eyeshadows Mac sunt cele mai bune farduri pe care le am  folosit pana acum. Le-as putea descrie in doua cuvinte: farduri profesionale!

 Imi plac ca sunt pigmentate,rezista pe pleoape cel putin 6 ore,asta fara sa folosesti primer pentru ochi.Fardurile imi par netede si super usor de blenduit.Nu se intind,nu se strang pe pleoape,nimic de genul asta!Si nu,vorbesc serios si chiar nu incerc sa fac nici un fel de reclama.
Din ce am observat pe site-ul lor oficial,exista o gama destul de larga de culori,deci iti vei gasi intotdeauna nuanta dorita!



Desi nu le-am cumparat eu,le-am primit asa cum v-am si spus,pretul mi se pare unul mediu,destul de rezonabil.Daca inainte imi pareau o idee cam scumpe la pret,calitatea lor mi-a schimbat parerea.
Ambalajul e atractiv,e interesant ca poti vedea cu usurinta nuantele.Chiar ma saturasem sa nu gasesc niste farduri pentru ochi mate,fara sa fie sclipicioase si kitchoase. Din pacate eu facut greseala de a ocoli nuantele neutre ani de zile!Deci nu faceti si voi ca mine :) Bine ca mi-am dat seama in ultimii 2-3 ani ce mi se potriveste de fapt.

Acestea fiind spuse,nu cred ca exista persoane prea multe care sa foloseasca farduri MAC  si sa nu fie multumite de calitatea produsului!Ofera un aspect glow,un pic glazurat asa :P

E prima data cand folosesc un produs MAC si m-am indragostit iremediabil e brand-ul lor.Pe viitor am sa incerc  si alte produse de la ei.Pacat ca nu gasesc produse MAC aici.Dar nu-i nimic,Viena e aproape :P

Detaliu eticheta produs:


Un soi de squash :


Ce spun ei: Highly-pigmented powder. Applies evenly, blends well.
Cantitate: 6g/.20US OZ
Fabricat: in Canada

Unde gasiti sa achizitionati: http://www.maccosmetics.com/  
dar din pacate nu livreaza decat in US.

Acest produs il recomand cu caldura!
Am o vorba un pic baietoasa de altfel "Dai un ban,dar stai in fata!" cam asta imi inspira produsul asta.



Fond de ten Estee Lauder

Ideal Matte Refinishing Makeup Teint mousse fini poudre SPF8



Nici nu stiu daca iubesc sau nu fondul asta de ten.Tot ce stiu este ca imi place,deci indiferent tot nu imi e!
Inca nu m-am decis asupra lui,dar cert este ca am sa va spun ce parere am despre acest produs.Vor fi argumente pro si contra,evident. E primul fond de ten care il folosesc de la Estee Lauder,deci termeni de comparatie cu altul din gama lor,nu am.
 In primul rand culoarea imi vine manusa ,folosesc nr 20 cool ivory.As spune ca e perfecta pentru tenul meu ciudatel si total lipsit de bronz acum in momentul in care mai e putin si incepe luna iulie! Da,aici e un soi de "vara" total neinspirat.
 La capitolul acoperire sa zicem ca sta destul de bine,mai ales ca e vara,deci acoperire mai lejera,tenul sa poata "respira" mai bine.In plus nici nu imi plac fondurile de ten care "sufoca" tenul.

Un lucru care clar urasc la fondul asta de ten: ambalajul! Initial pare atractiv,chiar interesant as spune,dar pe parcurs cand incepi sa folosesti continutul produsului parca incepi  sa iti schimbi parerea.Trebuie sa presezi sau sa "storci" destul de bine flaconul ala patrat pentru a scoate ceva produs si forma lui nu prea e prietenoasa in cazul asta. Faptul ca e un fond de ten spuma,face sa iasa si mai greu continutul produsului.
Acest tub nu este deloc potrivit pentru textura acestui produs.

Poza mai in detaliu,sa observati ingredientele produsului:


Ofera un finisaj frumos,dar mai mult de 5-6 ore nu rezista pe fata mea.Nu stiu daca e vina mea,a tenului meu,sau faptul ca nu am reusit sa aplic o pudra corespunzatoare peste el.Eu folosesc acum o pudra de la Yves Rocher Iluminelle care nu prea se impaca cu fondul asta de ten.Asa ca in lipsa de alta pudra,l-am folosit ca atare,am aplicat doar fondul de ten.

Acoperirea si finisajul acestui fond de ten arata grozav,culoarea mi se potriveste minunat,dupa cum am si mentionat  mai devreme,dar se estompeaza pe parcursul zilei. Imi pare totusi un produs cam scump,raportat la calitate-pret.

Cantitate: Flaconul contine 30ml.
Fabricat: in Belgia
Se recomanda: pentru ten normal/mixt.
Ce spun ei despre produsul lor:

• Bazat pe tehnologia “AeroPowder”, are o textura usoara si catifelata pt un comfort suprem.
• Se transforma dintr-o crema intr-un val pudrat de culoare.
• Rezultatul va fi un ten proaspat, natural si mat, cu o acoperire medie si protectie impotriva razelor UV.
• Ascunde imperfectiunile .
• Oil-free.

O sa revin zilele astea cu alte review-uri cosmetice,dar nu la fel de "apetisante" ca aceste produse prezentate  mai sus.
Acum ma duc sa dorm,ca peste 4 ore teoretic trebuie sa ma "trezesc" sa ma duc la work. Sa aveti o zi cat mai placuta si sper ca v-a fost de ajutor review-urile mele.

Supercounters