Seriale preferate

Am primit o leapsa de la Aly  ,sa mentionez serialele mele preferate.Cum eu nu ma mai uit la tv de vreo 7 ani buni ,am sa mentionez mai mult  niste seriale mai vechi,de pe vremea cand eram copil.

1. Southpark
Prima data cand m-am uitat la Southpark a fost acum un an si  m-au cam scandalizat un pic, glumele lor acide si injuraturile traditionale.Dar apoi am inceput sa mai pricep din glumele lor si au inceput sa imi placa. Erik Cartman e "hell'a funny", vorba lui. 


2. Life
E un serial documentar despre animale produs de BBC. Exista si varianta  HD.Cred ca e super daca il poti vedea pe ecran mare.


3.Baywatch 
 de cate ori nu am visat  sa arat asa bine si sa stiu sa innot :)


4.Beverly Hills 90210 
Stiu ca eram indragostita de Brandon .Cate gume de mestecat am cumparat pentru surprizele cu  ei.


5.Dallas - nu cred ca mai are nevoie de descriere, este serial pe care cred ca toata lumea la urmarit.
Iar eu il indrageam pe Bobby !


6.Caracatita - nu urmaream numai seriale in limba engleza, se mai strecura si altele...politistul Cattani, crime, urmariri...cam atat mai imi aduc aminte.


7.Lassie - un serial de copii,super dulce.Chiar si astazi mi as dori o astfel de rasa de caine :)


8.Salvati de clopotel - erau frumusei Zach si Kelly, insa Screech era cel mai funny!




PS: Faptul ca am mai scris una alta pe blog,se datoreaza  noptii mele pierdute.Sper sa raman lucida la work pe urmatoarele 11 ore.Deja mi-am pregatit o mare cafea si acum ma duc la dus.

4 comentarii:

  1. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.
    De asemenea,va rog sa-mi stergeti comentariul.In lipsa unei adrese de contact am apelat la comentariu.
    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Beverly Hills 90210 are si continuare, cu alte generatii. Serialul se numeste 90210.
    Baywatch mi-a placut mult. Ah, si inca un serial care-l urmaream cand eram mai mica: Sunset beach. :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter