Dezamagirea finalei CM de fotbal 2010

Nu stiu cu ce sa incep decat cu faptul ca e o idee cam tarzior sa imi afisez gandurile vis-a-vis de finala Campionatului Mondial de fotbal.Nu ma bucur decat ca am scapat de vuvuzele,zau!Eu ma asteptam sa vad penalty-uri, ajunsi deja in suplimentare!

Adevarul este ca au jucat frumos ambele echipe,dar Spania nu a dovedit ca merita titlul de Cammpioana! Nu stiu ce a avut in plus fata de Olanda.Acum sa fiu un pic carcotasa,doar portarul spaniolilor ar fi meritat sa se bucure de faimosul titlu!
Si acum privind lucrurile obiectiv,daca il dadeau asa cum trebuia de fapt afara pe jucatorul care a dat golul- Iniesta si daca se facea corner,(asa cum iar trebuia!)  nu mai reusea sa mai existe golul ala.
Imediat dupa greseala asta a arbitrului englez,in maxim un minut s-a dat gol.Heh,vezi? Sansa altora pe greseala arbitrajului!
Cum spuneam si mai sus,Spania a luptat,a jucat frumos ca si Olanda de altfel,dar din punctul meu de vedere nu a demonstrat int- adevar
ca merita titlul de campioana. Motivele sunt cele doua,pe care le am mentionat deja mai sus.
Tare urat din partea arbitrului englez ca nu l-a dat afara pe spaniol -Iniesta la al 3lea cartonas galben pe care ar fi trebuit sa il ia,
dar pe jucatorul olandez DA!
Spania a avut practic noroc cu portarul lor,care e mai tare decat portarul olandezilor,sau asa a lasat impresia si in restul jocurilor.
Mi s-a parut frustrant si faptul ca Arjen ROBBEN a tot ratat o gramada de sanse la goluri... dar asta e.
Pana una alta felicitari Spaniei si asteptam urmatorul Campionat Mondial peste fix 4 ani. Stiti ca se va desfasura in Brazilia da?


Pacat ca nu vom trai vremurile sa vedem vreodata Romania in finala vreunul CM! Sau poate cine stie,se va intampla asta oare?


Supercounters