Cherry Culture Cosmetics 20%-50% OFF Everything in store


Nu intentionez sa fac reclama la nici un site,ci pur si simplu doresc sa va informez despre eventualele reduceri/promotii ... Asa se face ca in ultimele mele posturi v-am facut ceva update-uri in materie de sales la cosmetice si bineinteles,de site ul nou de produse organice.
Am comandat cam de vreo trei ori pana acum de pe Cherry Culture,sa fiu sincera in afara de produsele NYX nu ma atrage mai nimic.
Daca vreti sa plasati o comanda pe acest site aveti in vedere si NYX Jumbo Eye Pencil, eu personal nu am reusit niciodata sa gasesc in stoc nuanta "Milk" care am vazut ca e super apreciata si laudata de multe fete.Acum vad ca e la reducere si se gaseste la $3,25

Descrierea site-ului pentru acest produs:
"
Best seller for years. NYX jumbo eye pencil are the best creations from NYX. Whether you want to stay sweet and innocent or go sexy and smoky for the parties tonight, NYX jumbo pencils are a must have in your makeup bag. Color Name Change: Lemon = Lime

Ingredients:
Ceresin Wax, Candelilla Wax, Bees Wax, Squalane, Hydrogenated Styrene, Ethylhexyl Palmitate, Mineral Oils, Polyisobutene, Butylated Hydroxy Anisole, Propyl Paraben, Mica, Talc, C.I.77499, Pearl Powder."
 
Dupa cum observati contine o gramada de parabeni si alte "minunatii".Asadar nu uitati sa mai dati o raita pe Organic Life pentru produse bio! 

Va pup si spor la cumparaturi! Sa aveti in continuare un weekend cat mai placut si nu prea calduros!

Supercounters