Good job!

"Clientul nostru,stapanul nostru " cum ar zice un mare clasic in viata.
Zilele astea a venit o doamna in vizita la noi,la firma.Vestita doamna nu era altcineva decat managerul la unul dintre clientii nostrii importanti,mai bine zis,al echipei din care fac parte.Nu vreau sa dau nume,dar o sa va prindeti de ceva pe parcurs.
Toate bune si frumoase,pregatiri peste pregatiri cu meeting-uri si alte nebunii si musai cu tickete &call-uri,da? Eh bine,socoteala de acasa nu prea se potriveste cu cea din targ asadar ne-am trezit in postura ca deh,trebuia sa fim ocupati in prezenta ei,dar nu prea aveam cu ce. Suna bizar nu,avand in vedere ca mereu mi-am refulat frustrarile in legatura cu job-ul asta,nu? Ei bine,a fost o coincidenta,o pura coincidenta!Routerele alea nu picau,tickete nu aveam= nu aveam de muncit .

Dar a venit si o idee mareata,spre rezolvarea problemei : sa mutam ticketele din tura care urma sa fie,pe tura noastra! Pam,pam... Absolut aberant pentru ca erau niste chestii de pus la punct,si cum dimineata noastra e de fapt noapte in US... pe cine sa suni,ce sa rezolvi,unde? In fine,asa ca ne-am jucat rolul fiecare si am fost ocupati timp de o ora cat a roit domnita printre noi.
Managementul nostru era pe pozitii,gata de atac... si incerca sa dea cele mai pompoase cuvinte si cele mai gratioase si protocolare miscari.Whatever,v-ati lamurit da?
Acum vine "cireasa" de pe tort.Distinsa doamna dupa o prelegere tipic plicticoasa ala bala portocala,ce importanti suntem noi si ca totul sa mearga pe roate,concluzioneaza cu "Good job!" Yupii !!!!
Toata lumea e multumita,aplauze,urale (aici exagerez dar na :D ) dar sa nu uitam ca pe viitor ne va paste noi sarcini,task-uri,adica mai mult de munca.Ati inteles tot,da?

Unii maniaci ar fi fericiti,dar ce te faci cu de-alde mine care frate,frate da' branza-i pe bani? Asa ca unii dintre noi ne-am susotit dupa ce am terminat meeting-ul ca in curand ar fi o idee buna sa ne cautam alt job.Altii au fost incantati si s-au simtit onorati,sperand intr-o zi sa ajunga manageri si ei .Eu zic ca viseaza frumos,si nu ca zic eu dar daca nu esti ceh,esti cam ras pe bot la multe lucruri pe scara ierarhiei.Asadar  Good job,dar in continuare sclavilor munciti.Ah puteti si mai mult? Las' ca va dam cat sa va ajunga.

Drept rasplata am primit fiecare cate un breloc si un pix!Un amarat de pix cu sigla clientului si un breloc din plastic cu sigla cu tot si el,care daca il tii mai energic in mana,se rupe!
Deci asa mult valoreaza munca noastra? Aham,inteleg.

Eu stiu ca doamna cu pricina nu putea sa ne propuna si nou sclavilor pe plantatie,o marire de salariu,dar managementul nostru nu pare sa se deranjeze si nici nu o va face prea curand.Asta in conditiile in care intr-o tura absolut normala,eu nu reusesc sa mi iau 30 min amarate sa iau masa,desi legal pe hartie,scrie clar: 45 min break. Si daca i intrebi,ei zic "pai da,ce am zis eu sa nu iei pauza?" Pai la naiba,daca tot e de munca ca la nebuni,doar nu o sa ma duc la masa si restul sa se uite crucis la mine,nu?De ce nu se angajeaza oameni noi?! Reducerea costurilor.Da,da. Altii au adoptat tehnica "mancat in fata pc-ului".Imi pare rau,dar nu pot! Nu e igienic absolut deloc si nici nu vreau sa mi vars franturile de mancare pe tastatura.

Cam asta ar fi cu recunostinta sefului fata de angajat,chiar aici intr-o multinationala care se vrea a fi "de top".Recunosc,si eu lucrez intr-o echipa unde se munceste mult si se baga stress la greu.Si la propriu,si la figurat.Si pe un salariu jenant raportat la volumul de munca.
Urati-mi succes pentru un transfer ceva in alta echipa sau sa mi gasesc alt job,asta pana ma mai tin si pe mine nervii si nu o sa ajung vreo blazata.

Cum ziceam si alta data: unii sunt mai egali decat altii. Zambiti,va rog!

P.S: As fi atasat o poza cu "rasplata" primita dar se vede numele clientului si parca n-ar fi frumos.Nu de alta dar cica ar fi confidentiala treaba :))

Supercounters