Ce imi place mie versus ce ii place lui

Am "furat"  tag-ul asta de la Deena pentru ca mi s-a parut interesant.In general prietenul meu se abtine de la comentarii in materie de beauty,iar atunci cand o face,eu chiar ma bucur! Ei bine,nu chiar mereu :D Mi-am cumparat zilele astea printre altele, un fel de sarafan albastru si cat m-am tot fatait in cabina de proba singura am zis sa mi vine minunat! Cu o camasa alba as fi zis ca merge perfect.Acasa in schimb,cand am facut "proba" si m-am afisat in fata lui imbracata asa,el initial mi-a zis ca arat ok,apoi ca arat funny,ca o scolarita.In prima faza m-a cam iritat aprecierea lui,apoi i-am dat dreptate si am decis sa "ingrop" sarafanul nou-nout printre lucrurile pe care cred ca nu le voi mai purta.Pacat doar ca i-am rupt eticheta si ca nu il pot oferi cuiva caruia ii place si evident ca am "pierdut" 10 euro dand pe el.
C'est la vie!

Parfumul care miroase cel mai bine pe mine:
Eu cred ca Lancome Hypnose! sau  Amor,Amor Cacharel ? Ma mai gandesc. :)
Lui ii place mai mult Treselle de la Avon din simplul fapt ca eram data cu el cand ne-am cunoscut.Oricum din cele doua mentionate,il prefera pe cel de la Lancome.

Rujul care imi vine cel mai bine:
Eu cred ca Lancome.Nu mai retin nuanta,dar e un roziu-trandafiriu perfect pentru buzele mele.
Lui nu ii plac rujurile sau glosurile!Glosurile cel putin le detesta si i se par de-a dreptul scarboase. I se par sexy  buzele intr- o nuanta de rosu tare.

Machiajul ochilor:
Mie imi plac mult machiajele dramatice,cu gri/maro inchis/negru.Si el imi impartaseste parerea numai ca de multe ori ma bate la cap sa renunt la make up.Naturaletea,bat-o vina :))


Manichiura preferata:
French,french,french!
Nu prea imi dau seama de preferintele lui.Am vazut ca nu ii displace cand port nuante tari (gen rosu, albastru mat ),dar nici french.

Tunsoarea care imi pune cel mai bine in evidenta trasaturile fetei:
Mi-e rusine sa o zic,dar totusi o fac : nu ma stie (si nu ma cunosc nici eu ) in ultimii ani decat cu parul pana la umeri sau mai lung de atat.Nu prea mi-am schimbat frizura/culoarea parului.Ma bate gandul sa devin ciocolatie sau roscatica.
Lui ii surade ideea de roscat sau culoarea ciocolatei.Si mai nou ii place parul "culoarea mierii".Sa fie de vina cehoaicele? :))

Bijuteria care ma descrie cel mai bine:
Inelul de la el.Trebuie sa recunosc ca nu imi place asa in mod deosebit,dar e de la el.
El nu prea sesizeaza sau face remarci referitoare la bijuterii.Dar m-a surprins data trecuta in mall cand mi-a aratat un set superb : inel,cercei si lantisor din aur alb cu topaz. A zis ca urmeaza sa mi-l faca cadou.Sa vedem cat de repede se tine de cuvant! :)

Culoarea care imi vine cel mai bine:
Eu cred ca negrul! Da stiu,suna sinistru dar mie imi place negrul.Si ah cred ca imi mai sta bine in nuante gen coraliu,galben si albastru.Si in rosu!
Si lui ii place cum imi sta cand ma imbrac in galben/negru/visiniu.

Stilul vestimentar care ma avantajeaza:
Eu cred ca office/casual.
El adora tinutele office si tocurile! Eh si rochitele scurte,cat mai scurte pentru ca imi evidentiaza picioarele lungi  :D
Eu tocuri din pacate cam evit sa port,ca-s cam inaltuta de felul meu,dar incerc din cand in cand sa ma abat de la "regula".

Lenjeria intima preferata:
Eu sunt de parere ca lenjeria trebuie sa fie cat mai comoda.
Lui ii plac tot soiul de lenjerii,lenjerie sexy sa fie!


Cui ii place tag-ul, il rog sa il preia .Care mai doreste,care mai pofteste? :))

P.S: Uite cred ca arat ca aia din poza pusa de mine mai sus,numai ca eu nu-s atat de slaba :))

Supercounters