Giveaway: 40 Followers

 Cu ocazia faptului ca am reusit sa ating pragul de 40 de persoane care imi urmaresc blog-ul, voi da startul unui little giveaway.

Premiul  consta in urmatoarele produse:


Masca pentru ten Balea Face Milk&Honey Mask
Spray autobronzant Scott Barnes Self Tan Mist
Lipstick Calvin Klein 220 couture delicious truth
Fard duo Rimmel London -322 Sweetheart
Pressed Powder Gabriella Salvete  nuanta 02
Essence Glitter topcoat
Flormar  Supershine nuanta 27
Essence Smokey Eyes pencil  nuanta 03 "Are you hot?"
Trusa duo Essence Crazy about colour  01 Colour affair 4g


Regulile acestui giveaway:
*sa fiti sau sa deveniti followers ai acestui blog;
* sa locuiti sau nu  in Romania,pe mine nu ma intereseaza aspectul asta;
*sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina parerea voastra sincera despre ce ati dori sa cititi in acest blog,ce ii lipseste acestui blog si ce va place,daca va place ceva! In acelasi comentariu va rog sa scrieti si numele sub care urmariti blog-ul meu;
* castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org, vor intra in concurs doar persoanele care au respectat regulile de mai sus;
* acest giveaway se va incheia in data de 2 octombrie  la ora 19:00 (deci fix o saptamana aveti la dispozitie)
*castigatoarea trebuie sa imi trimita un e-mail la bazardeimpresii@yahoo.com pentru a intra in posesia premiului in maxim 48 ore,in caz contrar se va face o noua "extragere" si va fi un alt castigator,evident.

Imi pare rau ca premiul e cam modest,data viitoare promit sa ma revansez,la 80 followers :) Am atasat o poza cu premiul,dar uitasem un produs,trusa duo de la essence pe care am atasat-o apoi in ultimele doua poze :) Pacat ca nu au iesit culorile reale,pastila care pare de culoare albastra,de fapt e un mov mat superb,iar cealalta e un verde-smarald sidefat.

Am incercat in ultimele zile sa lucrez si la design-ul blogului si la continutul lui,sa pun mai multe tag-uri si m-am lamurit pana la urma cum era  si faza cu cu atasarea altor pagini in design-ul blogului. In curand sper sa aiba un continut mai calitativ si sa aiba un design mai atragator.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si de post-urile mele!
Va doresc in continuare un weekend cat mai placut sau ce a mai ramas din el!


Pupici,
Andreea

Last update: Va rog sa nu uitati  sa lasati si comentariul vostru la acest post,nu doar sa imi urmariti blog-ul.Nu pot sti exact cine doreste sa se inscrie la concurs si cine nu,dintre cei care imi urmaresc blog-ul.Multumesc!

25 de comentarii:

  1. hey,felicitari pentru numarul"castigator"-40,acum 41-me to;))la cat mai multe persoane sincere,lovely si fidele,care sa-ti stea alaturi mereu..ahhh,cat de bine arata absolut toate:X:X:Xlove them all!:)fardul ala de la essence e bestial,cutiuta lui e ceaaa mai chic;););)ti-am lasat raspuns la mine pe blog:D:D:Dte pupicesc tare

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluka e un numar micut 40,dar asta e :P
    Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!

    Mi-ar placea sa vad mai multe swatch-uri la diverse oje (mor de ciuda ca aici nu se gasesc produse de la essence - mai ales ojele :D). Referitor la designul blogului.. la postarile din urma.. pozele depasesc latimea coloanei in care este scrisul..
    Urmaesc blogul ca Alexa1202.

    Multumesc,
    Alexa

    RăspundețiȘtergere
  4. fiecare dintre noi am fost posesoarele lui mai devreme sau mai tarziu..:):*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexa multumesc pentru ca ti ai expus opinia! In legatura cu marimea pozelor,am sa rezolv aceasta problema maine.
    Cat despre oje,as face swatch-uri zilnic poate daca unghiile mele nu s-ar incapatana sa mi se rupa una cate una,asa pe rand... O sa tin cont desigur de cererea ta.Multumesc!
    Te pup si bine ai venit pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. La cati mai multi follower-i! Mie-mi plac mult postarile despre job sau locurile pe care la vizitezi. Si sa stii ca dupa ce am citit la tine mi-am luat un gloss CK, altfel nu m-as fi incumetat:P. Mi-ar placea sa fie template-ul cu o pagina mai mare, imi plac mult cele late, asa incat citesti postarea fara sa dai scroll in jos. Fardul essence e foate yummy, cautam de mult nuanta aceea de purple. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. @Camelcutza welcome here! :)
    Si eu ma stradui sa gasesc un template mai lat,sa nu mai para asa inghesuite randurile si nici sa nu fiu nevoita sa pun poze minuscule :)
    De une ai achizitionat glosul CK?Sper ca esti multumita de el.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!

    E foarte dragut blogul, are de toate..mi-ar placea sa fie banda din mijloc mai lata, pentru a se citi toata postarea... la un momentdat se taie din cuvinte, si e pacat. La cate mai multe postari! premiul e foarte atragator :D


    numele cu care te urmaresc e ionny

    RăspundețiȘtergere
  9. La cati mai multi follow-ari care chiar vibreaza la fiecare post cu tine si sunt activi. Ma numar si eu printre ei chiar daca nu eram conectata. Asta pt ca de multe ori fac abstractie de colturile paginilor si ma focusez pe informatia primita.
    Ca sa iti si raspund: imi place faptul ca ai review-uri despre produse de beauty/makeup (app, fdt la roche posay se aseamana fantastic de mult cu vichy normaderm teint - si ca aspect si ca ce face), dar si postari cu ultimele tendinte in moda (mai ales cea cu incaltaminea de pe podiumuri m-a dat gata!).
    Ah, si sa nu uitam ca uneori povestesti si despre tine, despre viata ta, ceea ce ne apropie mult mai mult de tine si ne face sa te intelegem, sa te cunoastem.

    RăspundețiȘtergere
  10. Consider ca in momentul in care decizi sa-ti faci un blog, o faci pentru tine, pentru ca asa vrei tu. Cu timpul, incep sa apara primii cititori. Treptat ei se inmultesc, si de la 2-3 cati erau initial, devin 20, 40, samd. Ar trebui sa scrii ceea ce iti doresti tu, ce consideri tu ca ar fi util pentru altii, indiferent de domeniul despre care scrii.
    Eu te urmaresc de multa vreme, si daca nu-mi placeau temele despre care scrii nu reveneam, si nici nu te adaugam in blogroll.
    Am citit la un moment dat la cineva fraza urmatoare : "Nu totul se rezuma la trafic, cititorii se formeaza/sorteaza". Asadar, cui ii place ce si cum scrii, revine intotdeauna cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ionny am sa rezolv problema template-ului,a design-ului cat mai repede cu putinta! :)
    Multumesc de parere si welcome here! :)

    @Iulia stiu ca tu imi lasai commenturi de ceva timp.Ideea mea era sa ofer un mic premiu pentru una dintre voi,nu neaparat sa strang o gramada de persoane acolo care ma "urmaresc",adica sunt inscrise pur si simplu,dar nu sunt receptive la posturile mele.
    Cat despre comparatia ta a celor doua fonduri de ten,mie personal Toleraine mi se pare mult mai bun,se aseaza altfel pe textura tenului meu.:)Am sa fac cred zilele astea o mini comparatie intre fondurile astea de ten :)

    @Delia sunt de acord cu tine! Stiu ca ma urmareai de ceva vreme si imi lasai comment uri!
    Iti multumesc pentru incredere!

    Va pup pe toate si o zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ma pot lauda cu faptul ca iti urmaresc blogul de mult timp,pentru ca blogul meu e relativ nou si abia incep sa descopar "lumea" asta.
    Imi place blogul tau pentru ca scri despre lucruri care iti plac, ne impartasesti parerile si exerientele tale....si cred ca avem ce invata unii de la ceilalti.
    La cat mai multi followers!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu abia astazi te-am descoperit si ma bucur ca am facut-o.Mai bine mai tarziu decat niciodata,nu? Faptul ca deja ai organizat un give'away m-a lasat putin gura casca,asta demonstreaza ca esti o fata darnica ce iubeste sa faca cadouri celorlalti fara sa astepte ceva in schimb.
    Legat de premii zau ca nu sunt putine ,ba chiar sunt cat se poate de atragatoare si hipnotizante pentru toata lumea :))) Cel putin pentru mine "blush".
    Nu stiu daca vreau sa schimb ceva ci doar vreau sa'ti dau un sfat micut si neinsemnat.Sa-ti pastrezi intotdeauna coloana vertebrala mai ales daca te va contacta vreo firma de cosmetice pentru review'uri.Impartaseste cu noi gandurile tale cele mai sincere :)

    Succes si la cat mai multe cititoare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari pt 40 de followeri! Stii ca te urmaresc sub numele de Aly, nu? :) In privinta blogului, nu prea am ce reprosa... Este personal, scrii ce-ti doresti si sunt lucruri foarte interesante, le urmaresc cu drag(dar iubesc review-urile). Ar fi frumos daca ai scrie mai des, dar asta tine de timpul tau. Deasemenea, fatada trebuie putin schimbata, caci pozele ies din cadru...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Fiecare pas are insemnatatea lui in infinitatea si diversitatea ce compun un drum. Asa cum se mentiona si mai sus,nu e asa important traficul ci fidelitatea ori discontinuitatea cititorilor care pana la urma se cern singuri potrivit,in mare parte,criteriilor si standardelor personale.Cei care se regasesc in postarile tale ori beneficiaza de informatiile si experientele impartasite vor reveni cu siguranta.Felicitari pentru cei 40...si intr-o zi poate o sa sarbatorim al doilea zero! Cat despre partea cu activitatea...eu nu as condamna admiterea la un giveaway nici a cuiva care s-a abonat chiar cu o zi inainte,e clar ca nu premiul a fost considerentul, caci nu stia de el, ci intentia de a te urmari grevata pe certitudinea ca i-a placut ce a citit. Se poate ca cineva care la inceput nu considera ca are ceva de spus,si ma refer la ceva consistent nu "wow ce frumos e",sa devina apoi foarte activ sau cel care punea 10 comentarii pe cm patrat sa dispara brusc si definitiv sau sa o rareasca.
    Oricum,am postat motivatia pentru care am hotarat ca momentan sa nu mai particip la niciun giveaway sub invitatia ta,pe blogul meu.Sper sa ma intelegi si sa nu o iei drept afront.

    RăspundețiȘtergere
  16. L-am luat de la un magazin nou deschis, un fel de outlet sau hypermaket de cosmetice:D

    RăspundețiȘtergere
  17. La cati mai multi cititori!

    Vai cat de frumoase pot fi culorile din trusa Essence!!! M-am indragostit iremediabil de ele :*** Le vreau si eu :( Oare la noi nu se gasesc? (sau poate castig eu giveaway-ul :P)

    Stai ca m-am lasat sedusa de trusa si am uitat ce trebuia sa-ti spun:
    - ce as dori sa citesc pe blog? pai cam gasesc tot ce mi-as dori sa citesc;
    - stii ce mi-as dori sa vad? swatch-uri sau chiar machiaje cu fardurile si rujurile pe care ni le prezinti; sunt niste culori absolut minunate si sunt sigura ca-ti sta foarte bine cu ele, pentru ca ai un ten foarte frumos;
    - imi place ca e un blog cu subiecte diverse si interesante;

    Te urmaresc cu numele flori corpaciu ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dragonfly welcome here! :)Mersi de sfat.

    @Ramona J giveaway -ului se va organiza pentru toti membrii care s-au inscris pana in ziua cand se va termina concursul.Nu prea am inteles ideea pentru care nu doresti sa participi la acest giveaway,dar iti respect decizia.

    @Camelcutza mersi. :)

    @Clarra pe viitor am sa incerc sa fac si swatch-uri,dar fara sa imi postez intreaga fata,pentru ca prefer sa raman oarecum in anonimat.Un close up cu buze/ochi vor urma. :)

    Observ ca toata lumea are o pasiune comuna: trusa duo de la essence. Pentru asta m-am decis sa cumpar o alta trusa essence cu alte doua culori,si sa elimin trusa duo Rimmel.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie mi-ar place sa vad mai multe poze si articole despre tara in care locuiesti acum :)
    Si cat mai multe review-uri despre cosmetice ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  20. @Pixxie crede-ma ca mi-as dori sa scriu mai multe despre Cehia,dar de plimbat nu m-am plimbat in prea multe locuri pana acum.Idei in ceea ce privesc cehii si cum vad eu natia lor,am mai scris una alta in cateva posturi.
    Multumesc de sfaturi si o zi cat mai placuta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Urmaresc de cateva zile blogul si mi-au placut foarte mult postarile despre produsele benefit, dar si cele cateva retete (ma mai apuca si pe mine cateodata gatitul). As dori sa citesc mai multe despre experientele proprii cu cosmeticele, dar si sa mai vad din cand in cand cate o recomandare muzicala ori cinematografica.
    Ce nu-mi place este designul blogului, dar s-a semnalat si anterior aceasta problema. Daca s-ar face ceva in senul asta ar fi mult mai ok de urmarit si citit.
    la cat mai multe postaric ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multi inainte!
    Mi-ai dat o idee sa sti,cand voi avea si eu 40 pe blogul personal voi face exact ceea ce ai facut tu acum
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna.happy 40 followers:)
    mi-ar placea sa vad mai multe posturi cu "recomandarile tale"(indiferent de domeniu)
    sper ca m-am facut inteleasa:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut Andreea, te urmaresc sub numele de Schummy si te felicit pentru followers si la cat mai multi. Referitor la blogul tau am comentarii mai mult legat de forma decat de continut (ca la continut imi place cam tot) si anume sa incerci sa micsorezi pozele care iti ies din articole si se incarca si greu si si sa ajustezi putin coloana din dreapta, ca ai tot felul de chestii care ies pe-afara.

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu nu voi participa dar le urez bafta tuturor! :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter