Tag: 8&8

 Am primit o leapsa de la Aly si multumesc pentru ca m-a nominalizat si pe mine.

Regulile acestui tag:
- Sa raspund la intrebarile puse de Aly;
- Sa creez si eu 8 intrebari;
- Sa dau tag-ul mai departe catre 8 persoane.

1.Ce calitate apreciezi cel mai mult la tine?
Sinceritatea,dar de multe ori mi-o „fur”.Sunt unele persoane care chiar refuza sa vada adevarul sau altele care nu apreciaza asta.

2. Care este cartea ta favorita si de ce?
Cu intrebarea asta mi-am amintit de ceva.E rusinos,dar trebuie sa spun: n-am mai citit de ceva timp o carte.Mi-au placut mai multe carti,dar am sa enumar cateva pentru ca sincer nu ma pot hotari doar la una singura.
Mircea Cartarescu - „Frumoasele straine” e o carte superba,imi place absolut cam tot ceea ce scrie Cartarescu.
"Femeia in alb" de Wilkie Collins e plina de mister si de atmosfera aia tipic englezeasca.
"Shogun" - James Clavell e o carte adorabila,care merita citita.O sa va capteze intreaga atentie pe parcursul ambelor volume.

3. Ai putea sa traiesti fara cosmetice? Daca nu, de care nu te-ai putea lipsi?
Sincer,nu! Nu in zilele in care sunt in perioada cu probleme.Presupun ca intrebarea se referea la produse de make up,deci daca ar fi sa ma „rezum” la cateva acestea ar fi :anticearcan,blush si balsam de buze.

4. Te consideri perseverenta in planurile tale de viata?
In general sunt o persoana perseverenta,dar in ultimul timp nu prea.Am perioade in care lupt efectiv pentru ceea ce vreau si perioade mai proaste,in care astept sa imi pice ceva,de undeva.Stiu,stanjenitor!

5. Cum ti-ar fi placut sa te numesti?
Asta e clar o intrebare grea :)) Acum serios,daca nu m-as fi numit Andreea probabil ca as fi preferat sa ma numesc Violeta. Dar stiu sigur ca nu mi-ar fi placut sa ma numesc Adriana! (desi erau 90% sanse sa ma numesc asa,ca asa se numeste nana mea )

6. Ce animale nu-ti plac?
Cred ca cel mai mult  imi e frica de lilieci si serpi.Ah si evident nu le gasesc "utilitatea" acestor vietuitoare.

7. Ce tara ti-ar placea sa vizitezi?
Nu am o tara anume,imi doresc sa vizitez mai multe tari.Dar ma visez la lista asta: Olanda, Belgia,Croatia,UK,Turcia,Franta.As prefera vreodata in viata asta de muritor de rand,sa reusesc sa ajung si in Bali,locul ala chiar pare desprins din Rai.

8. Esti multumita de infatisarea ta sau de felul tau de a fi? Ce ai schimba la tine?
Mi-as dori sa fiu mai slaba cu 7-8 kg,sa nu mai am des asa probleme cu tenul si sa fi avut ochii verzi.Heh,as fi fost perfecta daca eram asa :D Glumesc :))
La felul meu de a fi nu stiu daca as schimba ceva la modul radical,poate doar sa fiu mai echilibrata in ceea ce privesc actiunile mele si sa nu mai fiu asa naiva uneori.

Si acum, ale mele intrebari,imi pare rau daca se va repeta unele dintre ele:
1. In ce domeniu lucrezi/studiezi?Ce ti-ar fi placut sa faci daca nu erai implicat in domeniul actual?
2.Esti predispusa sa faci shopping mai mult de haine sau make up?
3.Cum iti place sa iti petreci timpul liber?
4.De ce ti-ai creat blog-ul?Crezi ca te ocupi suficient de el?
5.In ce tinuta de simti cel mai lejer imbracata intr-o zi de munca/scoala?
6.Fondul tau de ten preferat,dintre cele pe care deja le-ai testat pana acum?
7.Folosesti crema antirid? Daca da,din ce gama?
8.Daca ai avea ocazia sa locuiesti intr-o alta tara,ce tara ai alege?

Nominalizez doar 6 persoane,care sper sa nu fi avut tag-ul asta.Cine nu l-a avut si doreste sa il preia,go for it! :)

Be Beautiful
ColourMePretty
Clara's Blog
Anduza Blog
Cafeaua Oanei
Somonica


Kisses,
Andreea

Supercounters