Testat: Ruj si Oja Flormar

Ruj Flormar
Auzisem atatea pareri pro si contra acestor produse,incat am zis sa le incerc si eu candva.
Pana acum nu am testat din gama Flormar decat rujuri si oje.
Mi-am luat o singura nuanta- 207- un ruj care in prima faza poate parea strident,dar care daca il aplici putin pe buze,arata frumos.

Design-ul e chiar dragutel,mai chic asa,pretul e decent,eu am dat aici 4 euro pe el.La capitolul rezistenta sta prost,dar nu mai prost decat alte produse gen L'Oreal,Max Factor.
Rujul Flormar 207 e fuchsia intens,mat dar in acelasi timp glossy si destul de pigmentat.
Pe viitor am sa mai ma aprovizionez si cu alte nuante tot mate,pentru ca sunt destul de multumita de acest produs.Calitate-pret nu am ce reprosa.V-am spus ca imi place foarte mult ca are o textura  cremoasa?:)

Oja Flormar
La capitolul varietati de culori, gama Flormar sta foarte bine.E imposibil sa nu gasesti culoarea pe care ti-o doresti!Eu mi-am luat trei: un crem mai deschis -079 (dar tare placut pe unghii),o oja alba mata-012 (desi mai am cel putin 5 din alte game dar na,e buna pentru french ) si inca o oja -un portocaliu deschis destul de frumos -27,dar in doua straturi aplicata arata cam intens culoarea pentru mine.
Din punctul meu de vedere oja Flormar e o oja ca oricare alta,gen Ruby Rose... Diferenta o face desigur,varietatea de culori!
Am aplicat oja si tot in aceesi zi mi-a si "sarit" putin.Cu lac protector,poate lucrurile stau altfel.Se usuca cam in aproximativ o ora.
Aici m-a costat 1 euro oja,nu asa de mult,dar am luat-o la reducere,pentru ca in general costa dublu.


Le gasiti aici,daca va intereseaza sa achizitionati produsele lor.

Pupici,
                                                                                         Andreea

P.S: Nu uitati de Concurs!

8 comentarii:

  1. Eu am mai multe oje flormar, si din ce am incercat eu dureaza cateva zile (4-5). Ce nu-mi place la rujurile lor este ca nu au unul nude de tot, fara nuanta de portocaliu. Eu am 2, unul roz parca e gloss si unul nude cam inchis, dar demential pentru cand sunt bronzata. Am vazut si produse flormar contrafacute lol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place culoarea rujului si a ojei portocalii. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Camelcutza e posibil sa fi luat ojele din lot vechi,din moment ce mie nu imi rezista pe unghii,iar tu spui ca rezista.Asa cum spuneam le-am luat la pret de jumatate. :)
    Am observat ca daca dau in doua straturi oja,rezista mai mult.

    @Shopperita,mie imi place mai mult cremul ala,arata super frumos pe unghii,oja data atat un strat cat si doua.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am ramas extrem de impresionata de ojele flormar. Am un albastru din gama neon care m-a tinut 4 zile pe ughii fara sa sara absolut deloc. Vreau sa spun ca asta e o raritate la mine. Orice lac imi sare de pe unghii in prima zi sau in a doua si aproape niciuna nu rezista dupa un dus sa o baie. M-a uimit si mi-e ciuda ca nu mai am de unde sa imi iau Flormar pentru ca in Timisoara au inchis singurul stand de unde puteam lua. :(
    Am 3 culori in total dar nu-mi ajung. :(
    Azi mi-am luat si eu un portocaliu ca al tau aproape, dar de la Golden Rose. Nu am avut pana acum si imi plac culorile lor. :D
    P.S.: Eu orice lac il aplic in 2 straturi. Rezista mai mult asa si arata mai bine, mai uniform.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am doua oje flormar si chia am ramas surprinsa de cat de rezistente sunt. la 6 lei cat am dat pe o oja, nu ma asteptam sa fie atat de buna. si eu tot albastru din gama neon il am si nu ma mai satur de el :) vreau sa mai incerc si alte nuante. pe lista mai am de cumparat o nuanta roz pal(nr #29) si nuanta nr 413, un taupe superb.

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ma tentau rujurile flormar, am auzit atatea lucruri despre ele, ca au nuante frumoase, ca sunt rezistente. cu siguranta voi achizitiona si eu cateva!multumim pt review

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar nuanta asta de ruj o am si eu! Este destul de natural daca aplici usor, dar poate fi si intens intr-un strat mai gros!

    Te astept si pe la mine, poate te inscri si la concurs! Pupici!
    http://andreeadesign.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter