Things I’ve learned




 Iata ce lucruri "am invatat" sau mai bine spus de ce lucruri mi-am dat seama zilele astea:

*Ca in tara asta,orice poti uita acasa,dar nu umbrela pentru ca ploua zilnic si de multe ori torential
*Ca intr-o relatie de tipul “give & take”, oricat te-ai stradui , nu poate fi resuscitata daca celalalt nu are nici cea mai mica intentie de a oferi.
*Ca poti vedea un om pentru prima data si sa ai impresia ca te stii cu el de cativa ani buni
*Ca job-ul pe care il admirai candva la altii il ai tu acum,si dupa ce l-ai obtinut nu te mai declari satisfacut
*Ca uneori analizez prea in detaliu orice gest sau cuvant spus de un om,fara ca acela sa merite macar atentia mea
*Ca unii oameni chiar te iubesc,dar nu pot sau nu vor sa si arate afectiunea
*Ca in viata irosim atatea momente in care nu stim ce vrem cu adevarat si nu suntem de multe ori in stare sa le apreciem adevarata valoare a celor din jurul nostru
*Ca nu toate lucrurile ies asa cum mi-as dori oricat de mult m-as stradui,si asta ma doare
*Ca uneori lumea e prea dura si prea rea cu tine,tocmai cand tu incerci sa fii bun cu toti
*Ca intre ”cum ar trebui sa fie” si “cum este in realitate” este o distanta incredibil de mare!

 Stiu ca sunt idei insirate pe aici,dar sunt ale mele.Scuzati-mi asadar lipsa de acuratete.
 Nu uitati de Giveaway: 40 Followers.

Pupici, Andreea

5 comentarii:

  1. Ai invatat niste lucruri foarte frumoase si importante - chiar daca unele dor, e bine sa le stii.
    Opreste-te totusi la cel mai important lucru: ca exista oameni care te iubesc! Daca ai parte de iubire, ai si forta sa mergi mai departe.

    PS: Si eu mai am impresia ca stiu anumiti oameni de ani buni, desi abia i-am cunoscut... e o senzatie foarte placuta, confortabila - seamana un pic cu felul in care mi-am dat seama ca te cunosc :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Aprecierile tale sunt magulitoare,prefer de mii de ori sa imi spuna cineva ca se regaseste in randurile mele decat sa fiu complimentata pentru modul acurat in care fac recenzia unui gloss.
    Niciodata nu m-as gandi la interesele din spatele unui giveaway pentru ca in fond nu prea exista...nu garanteaza fidelitatea definitiva a follower-ilor caci e foarte simplu sa nu mai viziteze blogul dupa concurs sau sa nu poposeasca decat cu asemenea prilej cand si cand,castigul e al celor ce participa. Ar trebui sa spun ca inerveaza creativitatea si spirirul de observatie dar din pacate uneori pentru unele din noi e doar un mod de a-si completa colectia de farduri si daca se poate fara sa fie nevoie sa depuna vreun efort intelectual.
    Dimpotriva,am ramas placut surprinsa ca sunt invitata direct sa particip si eu,pana la urma tu puteai la fel de bine sa alegi castigatoarea si din 3 persoane si ai dat dovada de fair-play incurajand participarea cat mai multora.
    De curand si Camelia a fost surprinsa de numarul mic de participanti la giveaway-ul tresemme si daca citesti raspunsurile iti vei intari ideea la care ma refeream.
    http://coltulcameliei.blogspot.com/2010/09/nu-inteleg.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ideile sunt destul de coerente...cam enigmatice ele si nu foarte pragmatice...dar coerente

    RăspundețiȘtergere
  4. Aprecierile tale sunt magulitoare,prefer de mii de ori sa imi spuna cineva ca se regaseste in randurile mele decat sa fiu complimentata pentru modul acurat in care fac recenzia unui gloss.
    Niciodata nu m-as gandi la interesele din spatele unui giveaway pentru ca in fond nu prea exista...nu garanteaza fidelitatea definitiva a follower-ilor caci e foarte simplu sa nu mai viziteze blogul dupa concurs sau sa nu poposeasca decat cu asemenea prilej cand si cand,castigul e al celor ce participa. Ar trebui sa spun ca inerveaza creativitatea si spirirul de observatie dar din pacate uneori pentru unele din noi e doar un mod de a-si completa colectia de farduri si daca se poate fara sa fie nevoie sa depuna vreun efort intelectual.
    Dimpotriva,am ramas placut surprinsa ca sunt invitata direct sa particip si eu,pana la urma tu puteai la fel de bine sa alegi castigatoarea si din 3 persoane si ai dat dovada de fair-play incurajand participarea cat mai multora.
    De curand si Camelia a fost surprinsa de numarul mic de participanti la giveaway-ul tresemme si daca citesti raspunsurile iti vei intari ideea la care ma refeream.
    http://coltulcameliei.blogspot.com/2010/09/nu-inteleg.html

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter