Things I’ve learned




 Iata ce lucruri "am invatat" sau mai bine spus de ce lucruri mi-am dat seama zilele astea:

*Ca in tara asta,orice poti uita acasa,dar nu umbrela pentru ca ploua zilnic si de multe ori torential
*Ca intr-o relatie de tipul “give & take”, oricat te-ai stradui , nu poate fi resuscitata daca celalalt nu are nici cea mai mica intentie de a oferi.
*Ca poti vedea un om pentru prima data si sa ai impresia ca te stii cu el de cativa ani buni
*Ca job-ul pe care il admirai candva la altii il ai tu acum,si dupa ce l-ai obtinut nu te mai declari satisfacut
*Ca uneori analizez prea in detaliu orice gest sau cuvant spus de un om,fara ca acela sa merite macar atentia mea
*Ca unii oameni chiar te iubesc,dar nu pot sau nu vor sa si arate afectiunea
*Ca in viata irosim atatea momente in care nu stim ce vrem cu adevarat si nu suntem de multe ori in stare sa le apreciem adevarata valoare a celor din jurul nostru
*Ca nu toate lucrurile ies asa cum mi-as dori oricat de mult m-as stradui,si asta ma doare
*Ca uneori lumea e prea dura si prea rea cu tine,tocmai cand tu incerci sa fii bun cu toti
*Ca intre ”cum ar trebui sa fie” si “cum este in realitate” este o distanta incredibil de mare!

 Stiu ca sunt idei insirate pe aici,dar sunt ale mele.Scuzati-mi asadar lipsa de acuratete.
 Nu uitati de Giveaway: 40 Followers.

Pupici, Andreea

Supercounters