Castigatoarea Giveaway-ului!

Hello fetelor!

Nu am mai asteptat pana la ora 20.00 sa anunt castigatoarele,pentru ca sincer in ultimele 2-3 zile nu s-a mai inscris nimeni,iar azi e deja sambata.Consider ca acelea care au dorit sa se inscrie nu au vrut sa astepte pana in ultimele 2-3 ore.
Am decis sa aleg acum castigatoarea micului meu premiu cu ajutorul lui Random.org
Din 15 fete care s-au inscris,au fost inca vreo doua sau trei fete care au specificat clar in comentariul lor ca nu vor sa participe,asadar nu le-am luat in considerare comentariul lor ca fiind inscrise la acest giveaway.

Numarul ales de random.org a fost 9,asadar castigatoarea e Aly! Felicitari! :)
Astept e-mail cu adresa ta la bazardeimpresii@yahoo.com pentru a discuta detaliile de trimitere a acestui premiu pana cel tarzu luni la ora 20.00.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Va multumesc pentru participare si va rog sa nu fiti descurajate,vor mai exista si alte giveaway-uri!Data viitoare voi oferi produse Manufaktura.
Un weekend cat mai placut sau ce a mai ramas din el!

Pupici,
Andreea

7 comentarii:

  1. Andreea, ai primitt un mail! te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Aly tocmai ce ti-am raspuns la mail.O zi cat mai placuta!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, ai primitt un mail! te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Urmaresc de cateva zile blogul si mi-au placut foarte mult postarile despre produsele benefit, dar si cele cateva retete (ma mai apuca si pe mine cateodata gatitul). As dori sa citesc mai multe despre experientele proprii cu cosmeticele, dar si sa mai vad din cand in cand cate o recomandare muzicala ori cinematografica.
    Ce nu-mi place este designul blogului, dar s-a semnalat si anterior aceasta problema. Daca s-ar face ceva in senul asta ar fi mult mai ok de urmarit si citit.
    la cat mai multe postaric ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma pot lauda cu faptul ca iti urmaresc blogul de mult timp,pentru ca blogul meu e relativ nou si abia incep sa descopar "lumea" asta.
    Imi place blogul tau pentru ca scri despre lucruri care iti plac, ne impartasesti parerile si exerientele tale....si cred ca avem ce invata unii de la ceilalti.
    La cat mai multi followers!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. hey,felicitari pentru numarul"castigator"-40,acum 41-me to;))la cat mai multe persoane sincere,lovely si fidele,care sa-ti stea alaturi mereu..ahhh,cat de bine arata absolut toate:X:X:Xlove them all!:)fardul ala de la essence e bestial,cutiuta lui e ceaaa mai chic;););)ti-am lasat raspuns la mine pe blog:D:D:Dte pupicesc tare

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!

    Mi-ar placea sa vad mai multe swatch-uri la diverse oje (mor de ciuda ca aici nu se gasesc produse de la essence - mai ales ojele :D). Referitor la designul blogului.. la postarile din urma.. pozele depasesc latimea coloanei in care este scrisul..
    Urmaesc blogul ca Alexa1202.

    Multumesc,
    Alexa

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter