Poll: Cat de multumit/a esti de job-ul actual?

Poll:
    Cat de multumit/a esti de job-ul actual?

Zilele trecute am avut deschis un poll si am vrut sa vad ce raspunsuri primesc in legatura cu ceea ce considerati voi despre job-ul actual.
Nu au fost multe raspunsuri dar majoritatea dintre voi ati votat ca va place ceea ce faceti in prezent,dar ati cauta totusi un job mai bine platit.
   Acelasi sentiment il am si eu,numai ca mai nou ma bate gandul sa imi gasesc un job in Praga,dar asta dupa sarbatorile de iarna!Momentan prefer sa las lucrurile asa cum sunt,mai ales ca deja mi-au aprobat vacanta in decembrie timp de doua saptamani. :)
Sunt curioasa sa aflu totusi si daca  persoana care a ales varianta "Multumit/a pe deplin,imi place ceea ce fac", daca nu isi doreste sa castige mai multi bani sau nu isi doreste un job mai interesant pe viitor.

 Cred ca asta e unul dintre  defectele mele : ma plictisesc cam repede... de un obiect,de un job... si uneori chiar si de oameni... Suna cam aiurea,dar asa sunt eu. :)

Apropo,azi am primit coletul de la Strawberry.net cu kit-ul L'Oreal .Trebuie sa recunosc ca prima impresie pe care mi-a lasat-o a fost ca raport pret-calitate e abosolut ok! Nu ma asteptam ca pudra aia Foundation sa acopere asa bine si nuanta Nude Beige sa mi se potriveasca atat de bine!
   Cam atat despre kit-ul asta acum,il voi testa mai pe indelete zilele astea si am sa fac un review mai amanuntit la el!
Weekend cat mai placut sau cea mai ramas din el! :)

Btw aflati castigatoarea giveaway-ului aici.


Pupici,
Andreea

Supercounters