Concurs Lady's Blush

 Va anunt ca Andreea (o alta Andreea,da :P) a dat startul la un concurs super apetisant! :)
Sunt 7 produse  must have in punguta MAC ,asa cum declara ea.Trebuie sa recunosc ca nu am folosit decat o trusa quatro de la MAC pana acum,de care am fost mai mult decat incantata! Deci nu cred ca e cazul sa precizez ca mi-as dori foarte mult acest premiu,nu? :)

Reguli:

1. Trebuie sa ii urmariti blog-ul Andreei.
Eu il urmaresc de ceva timp.Misiune indeplinita. :P

. Fetele care au bloguri sa faca o postare cu poza si linkul concursului; celelalte, sa indeplineasca prima regula si sa raspunda (ca si cele cu blog) la urmatoarele intrebari:
 
2.Care este produsul vostru de make-up preferat?
 E destul de greu sa ma decid: oscilez intre anticearcan,khol si fond de ten :)) Daca ar trebui sa aleg una din astea atunci e anticearcanul.



3.Daca ati avea ocazia sa primiti acum, pe loc un singur produs MAC care ar fi acela si de ce?
Un blush sau o pudra,pentru ca am auzit ca sunt super bune! Si au o gama de culori destul de larga cei de la MAC.


4.Daca ar fi sa alegeti doar 3 produse pe care ar trebui sa le folositi tot restul vietii care ar fi acelea? (make-up only nu produse destinate ingrijirii tenului, parului, corpului, etc.)
Fond de ten,blush si mascara.
5.Despre ce v-ar place sa cititi in continuare pe blog?
Imi place continutul acestui blog ,gasesc o gramada de review-uri super utile si practice!
Blogul tau contine tot ce inseamna beauty, ultimele noutati in materie de makeup, skin care, parfumuri si nu numai.Deci multa bafta si pe viitor!
Acestea fiind scrise,mult succes mie si la restul participantilor! :)




Pupici,
Andreea

Supercounters