De ce urmaresti un blog?

 Nu am sa fac nici un Giveaway asa cum face Camelia pe blogul ei  (dar puteti participa evident la ea pe blog) ,daca raspundeti la intrebarea asta :ce va determina sa urmariti un blog? Care sunt motivele?
Am decis sa acord atentie asupra acestei intrebari si sa va expun parerea mea vis-a-vis de intrebarea asta,nu raportat neaparat la blogul ei,ci vorbesc asa la modul general.


 Intrebarea e una chiar interesanta.Cred ca fiecare dintre noi,care detine un blog s-a intrebat macar o data de ce X-ulescu l-a adaugat in blogroll-ul lui sau ce poate face ca sa isi imbunatateasca continutul blogului sa aiba cat mai multi followers.

Am sa enumar motivele mele pentru care eu adaug/am adaugat/voi adauga la bloguri favorite un anume blog:

-apreciez continutul blogului! In prima faza ma uit la prima postare si daca e scris corect gramatical,ma uit si la a doua.Ar mai fi de adaugat continutul: daca e blog beauty clar ma intereseaza,daca e unul fashion la fel,dar daca e un blog de masini de exemplu,nu as pierde prea mult timp rasfoind blog ul respectiv.Asadar conteaza carui tip de cititor te adresezi :)
-daca persoana mi se pare  prietenoasa sau sociabila,este un mare plus!
-designul blogului plus continutul blogului sunt alte doua motive pentru care evident urmaresc un blog
-daca blogul respectiv are multi followers,in prima faza imi zic "wow,inseamna ca trebuie sa fie interesant acest blog!" ,asa ca chiar daca in prima faza nu mi se pare mie prea "wow",ma duc frumusel si rasfoiesc mai multe posturi pana ma conving daca merita sau nu blog ul ala urmarit
-nu imi plac copy-paste urile sau incercarile nereusite de a copia texte din reviste/website uri! la o adica,pot sa vizitez nu s ce pagina web,nu sa pierd vremea pe blogul  X,nu?
-mai sunt momente in care primesc mesaje disperate gen "te rog adauga ma in blogroll ul tau",nu are sens sa ii explic persoanei ca gestul ei nu prea a fost ortodox si desi eu sunt fata finuta si deja am adaugat blogul respectiv ca il urmaresc,ea ma adauga pentru 2 zile si dupa aia ma sterge! deci schimb pe schimb nu merge,desi asta ar fi fost ideea initiala !:))Cred ca sunt n bloguri pe care eu le urmaresc,dar nu am avut pretentia vreodata sa mi se intoarca "favoarea"!
-personal nu consider atat de important sa ai cat mai multi followers,mai bine ai 10-20 cititori fideli zilnici decat 500 followeri care vaneaza numai concursuri sau mai stiu eu ce continut de al tau de pe blog,ca sa il copie pe blogul lor!

Pe tine ce te-a determinat sa imi urmaresti blog-ul? :)


Ah si o poza bonus,cu Tommy,poate va era dor de el?! :))


Pupici si o zi cat mai placuta!

Pupici,
Andreea

15 comentarii:

  1. Si mie mi se par jenante cererile de adaugare in blogroll, daca nu exista intentia de a intoarce serviciul pe termen lung. E important sa iti citeasca cineva postarile, dar ce ar fi sa muncim pentru vzibilitate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect,Mint! Mi s-ar parea ciudat doar sa scriu si sa nu primesc vreun comentariu timp de juma' de an sa zic.M-as simti ca as scrie "la pereti" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place un blogger când ştie să facă un articol important tocmai prin personalitatea sa, prin felul de a spune lucrurile din pct lui de vedere.

    In rest, suntem toti la fel, stim acelasi alfabet

    RăspundețiȘtergere
  4. buna,

    eu personal urmaresc bloguri de make-up sau de review-uri in ceea ce priveste produsele cosmetice. Pe primul in general il urmaresc pentru veau sa inat sa ma machie corect si eventual sa incerc si altceva decat sa ma dau cu un simplu eyeliner dimineata si un blush,iar al 2lea pentru ca in general vreau sa stiu mai multe pareri despre un anumit produs inainte sa il cumpar pentru ca nu vreau sa ma trezesc mai tarziu cu banii dati si dezamagita ca produsul nu este bun...de asemenea,nu urmaresc un blog pt giveaway pt ca,trebuie sa urmaresti un blog pentru ca iti place ce informatie gasesti si de persoana respectiva:)si daca suntem obiectivi,care ar fi sansa sa fi aleasa dintre 200 de participanti la un giveaway??....nu zic ca nu e dragut,chiar mi se pare un gest de atentie:)
    in general nu intru pe bloguri cu "ganduri"etc pentru ca...de obicei incerc sa gasesc o informatie utila si ganduri am si eu destule,dar in schimb ma intereseaza gandurile persoanelor de al caror blog deja m-am atasat:X
    Si un ultim lucru,asa cum spuneai si u,cu cat persoana este mai draguta si sociabila cu atat "te atrage" mai mult.eu intru momentan pe un blog pentru ca persoana respectiva are niste review-uri foarte utile,dar in in schim...persoana cam lasa de dorit...acum,fiecare cu parerile lui:)

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @Shopperita mersi! Poate asa ma mai mobilizez si eu sa mai scriu ceva! :)

    @grapefruits welcome here!sunt de acord cu afirmatia ta :)

    @Alina,eu sunt "tentata" sa caut si persoana dincolo de cuvintele scrise pe blog,adevarul e ca pana la urma continutul e cel care intr-adevar conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci cand ma abonez sa citesc un blog inseamna ca mi-a placut mult continutul blogului respectiv, daca este un blog de beauty apreciez cat de mult s-a straduit pentru swatch-uri dar si felul in care scrie.
    Normal ca ma uit sa vad daca este o persoana sociabila, daca raspunde la eventuale intrebari sau daca scrie din pura placere ori din nevoia de popularitate.
    Nici mie nu-mi plac cerintele de a adauga pe cineva in blogroll. Am refuzat cateva pentru ca blogul respectivelor nu ma interesa deloc si atunci de ce l-as fi urmarit?!
    Giveaway-urile sunt foarte bune pentru a-ti mari cercul de cititori dar realizate mai rar, altfel risti sa ai doar cititori ahtiati dupa premii...parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. andreea,mai intai(dupa parerea mea)citesti blogul si vezi daca te intereseaza si abia apoi incerci sa cunosti persoana din spatele cuvintelor :)

    exact cum ai zis si u,daca este un blog de masini,treci mai departe pt ca in general nu t intereseaza continutul,deci degeaba persoana care scrie articolele este draguta daca...informatia nu ne priveste:)


    spun doar ca dintr-un anumit motiv incepi sa intri pe un site...si abia apoi cunosti persoana:)

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi in bookmarks am sute de bloguri si site-uri, in blogroll am maxim 10, pentru ca nu am timp sa urmaresc mai multe. Am ales din cele care mi se par interesant, pe cele care sunt updatate cel mai des. Nu urmaresc in mod special un anumit tip de blog. Poate mai putin cele strict de make-up, pentru ca nu e chiar o pasiune de-a mea. Imi place sa citesc despre alte tari, despre viata celor care traiesc in alte tari (daca sunt romani, cu atat mai bine), imi plac multe din blogurile de moda si citesc si bloguri personale, cand stilul povestitorului mi se pare deosebit. Ah si sa nu uit de cele culinare. Am vreo 4 pe care le vizitez zilnic.

    Ma intreba cineva recent cum de nu am mai multi followers ca i se pare interesant site-ul meu. Nu e scopul meu si chiar nici numarul de vizitatori nu e atat de important, desi a tot crescut. E placut insa sa primesti feedback si sa vezi ca lumea e interesata de povestile tale.

    Scuze ca m-am lungit la povesti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ma face pe mine sa citesc un blog....
    hmmm..in primul rand trebuie sa fie despre make-up,beauty,sau chestii de genul asta.Nu trebuie sa fie plictisitor.De exp...am dat sapt.trecuta de un blog in care nu erau decat review-uri la sampon Wash&Go,sampon de urzica,sapun Dove...ok..si ce e interesant aici?
    Adica...e ok sa faci review la un sampon.Dar la unul pe care nu il folosim cu totii de ani de zile,cu care s-a spalat si bunica si efectiv nu mai prezinta nici un interes.Si la urma urmei ma duc si dau 5 lei pe el si vad eu daca e bun sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce iti urmaresc blogul?
    Ptr ca imi place cum scrii,ptr ca aflu lucruri noi.De exemplu..mi-a placut ft mult postarea ta cu ce ai cumparat de la Sleek.Nu auzisem niciodata de Sleek pana acum.M-am uitat pe site-ul lor si deja am pus ochii pe mai multe.Pe wish list-ul meu se afla Lip Balmul de la Mac pe care mi-l doresc de foarte mult timp dar de care nu pot face rost.
    Pe pagina de la Sleek am gasit unul asemanator!!!!
    Binenteles ca astept review la ce ai comandat tu de la ei,si sa ne zici si in cat timp a ajuns :D
    Ce sa zic..despre blogul tau as putea sa scriu romane!!!
    Imi place foarte mult si te urmaresc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce dulce e...are cremutza pe fatzuca? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc tuturor pentru parere!

    @Alex,avea crema de branza pe mustati :D Era prea haios sa nu ii fac poza :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Atunci cand ma abonez sa citesc un blog inseamna ca mi-a placut mult continutul blogului respectiv, daca este un blog de beauty apreciez cat de mult s-a straduit pentru swatch-uri dar si felul in care scrie.
    Normal ca ma uit sa vad daca este o persoana sociabila, daca raspunde la eventuale intrebari sau daca scrie din pura placere ori din nevoia de popularitate.
    Nici mie nu-mi plac cerintele de a adauga pe cineva in blogroll. Am refuzat cateva pentru ca blogul respectivelor nu ma interesa deloc si atunci de ce l-as fi urmarit?!
    Giveaway-urile sunt foarte bune pentru a-ti mari cercul de cititori dar realizate mai rar, altfel risti sa ai doar cititori ahtiati dupa premii...parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  14. buna,

    eu personal urmaresc bloguri de make-up sau de review-uri in ceea ce priveste produsele cosmetice. Pe primul in general il urmaresc pentru veau sa inat sa ma machie corect si eventual sa incerc si altceva decat sa ma dau cu un simplu eyeliner dimineata si un blush,iar al 2lea pentru ca in general vreau sa stiu mai multe pareri despre un anumit produs inainte sa il cumpar pentru ca nu vreau sa ma trezesc mai tarziu cu banii dati si dezamagita ca produsul nu este bun...de asemenea,nu urmaresc un blog pt giveaway pt ca,trebuie sa urmaresti un blog pentru ca iti place ce informatie gasesti si de persoana respectiva:)si daca suntem obiectivi,care ar fi sansa sa fi aleasa dintre 200 de participanti la un giveaway??....nu zic ca nu e dragut,chiar mi se pare un gest de atentie:)
    in general nu intru pe bloguri cu "ganduri"etc pentru ca...de obicei incerc sa gasesc o informatie utila si ganduri am si eu destule,dar in schimb ma intereseaza gandurile persoanelor de al caror blog deja m-am atasat:X
    Si un ultim lucru,asa cum spuneai si u,cu cat persoana este mai draguta si sociabila cu atat "te atrage" mai mult.eu intru momentan pe un blog pentru ca persoana respectiva are niste review-uri foarte utile,dar in in schim...persoana cam lasa de dorit...acum,fiecare cu parerile lui:)

    te pup

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter