Cherry Culture 20% OFF

 In ultimele zile m-as simtit mai mult decat rau,nu am nimic cu sanatatea,nu inca... Slava Domnului!Sunt o idee cam racita dar oricum....In schimb is down din toate punctele de vedere... Nu am avut chef de scris pe blog,subiecte am garla dar nu sunt in the mood sa scriu... O sa fiu mai activa pe blog weekendul asta poate,ca tot sunt libera...si poate in afara sa dorm si sa ma gandesc ce viata de caine trist am,mai invat ceva networking  sau mai scriu si eu pe blog...

Apropo,ati simtit vreodata pe propria voastra piele ca durerea unora e de fapt fericirea altora?
Se mai si presupune ca persoana care ti-a facut-o ti-a fost prieten candva... Really?

Si hai sa inchid micul meu post personal si sa va aduc la cunostinta ca pana pe 31 oct pe CherryCulture aveti o oferta: 20% OFF Everything in  store! Folositi la sfarsit codul TREAT20
Eu vroiam sa imi iau niste glossuri Nyx si un creion Jumbo de ochi nuanta Milk... Sa vedem daca mai si gasesc ceea ce vreau! In rest nu ma tenteaza nimic.... Inca astept coletele celelalte...

Sa aveti un weekend cat mai placut si numai bine!


Pupici,
Andreea


L.E: Are cineva reteta cum sa scapi de insomnie?

6 comentarii:

  1. tu ma faci sa trimit si eu o comanda la cherry culture, am incercat eu sa le ignor newsletterul dar te-ai gasit sa postezi tu bucuria asta :)

    trebuie neaparat sa testezi fardurile mono de la ei, sunt beeestiale... dar fragile... nu stiu cum de l-am spart pe cel negru si in loc sa-l repar, l-am aruncat, plang dupa el :( era un negru carbon superb

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce coincidenta...si eu am trecut zilele astea prin momente deprimante. N-am vorbit cu nimeni despre asta si totusi mi-a trecut ..pentru o perioada. Stiu ca n-ai cerut nici un sfat dar nu-i nimic...sunt darnica si ti-l ofer oricum :)) : incearca sa constientizezi de unde vine starea asta de "nefericire" si combate-o cu propriile arme, gasindu-ti argumente in favoarea TA, nu a ei. :D
    Eu asa ma mai pacalesc pana cand vine si ea cu propriile argumente :))
    De insomnie nu stiu ce sa zic, mergi pe jos cel putin jumatate de ora, ia aer, un dus fierbinte, o crema care sa te invaluie discret, o revista sau o carte ...
    Eu daca nu am somn, las tv-ul deschis in surdina si inchid ochii incercand sa imi imaginez tot felul de coincidente (planuite de mine) in urma carora viata mea ar fi fost diferita fata de cea de acum . ( in visele astea treze, mereu ajung sa fiu sotie de afacerist ocupat iar bonusul consta in faptul ca el este si iubirea vietii mele :)). Intr-un final adorm!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, sper sa te simti mai bine, atat fizic cat si psihic.
    Mi s-a intamplat de multe ori sa simt ca altii se bucura de nenorocul meu dar incerc sa nu-mi consum energia gandindu-ma la astfel de lucruri.
    Sunt o persoana care vrea sa se incarca cu energie pozitiva si incerc sa stau cat mai departe de oamenii rai.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Justified Beauty tu te referi la fardurile mono Nyx? Nu le am incercat.... Acum ma benoclez pe site ul lor si sper sa gasesc creionul Milk...

    @Katyna multumesc din suflet pentru cuvintele si sfaturile tale!Ma simt intr-adevar detul de rau,si parca atrag toate relele in ultima vreme... Un remediu trebuie sa gasesc oricum!

    @Shoperita mersi de grija :*In general si eu incerc sa gandesc pozotiv,dar asta doar la adresa altora :) Cand e vorba de mine,ma critic in sinea mea ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum bine a spus Katyna(nu putea exprima in cuvinte mai bine) si eu incerc deseori sa-mi imaginez tot felul de coincidente in urma carora viata mea ar fi fost diferita fata de cea de acum. Si adorm cu zambetul pe buze.
    Dezamagirile prin care ne fac sa trecem cei de langa noi (da, aia la care nici prin cap nu ti-ar fi trecut ca iti vor face o faza de genul asta) ne pot afecta increderea in mai toti oamenii. Eu am dezvoltat un zid peste care cu greu poate cineva trece. Stiu ca e un sistem de aparare drastic, insa prefer sa fiu precauta decat sa pic de fraiera.
    Si totusi sunt fericita cu prietenii aia putini pe care ii am, dar ale caror defecte si calitati le cunosc foarte bine :) Ei m-au inveselit de fiecare data cand am fost demoralizata.
    Sper sa-ti revii cat mai curand din starea asta si sa ne incanti cu o postare-doua.
    Cheers up, vezi ca ai castigat si un giveaway :P
    http://sweetcrazylollipop.blogspot.com/2010/10/winners-giveaway-2.html#comments

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristina, si eu am inceput sa imi construiesc "zidul" ala,ca sa nu mai aiba nimeni cum sa ma demoralizeze sau sa ma faca nefericita... Ideea e ca atunci cand am inceput sa iau masuri ,a inceput sa mi se spuna ca sunt prea rezervata...

    Mersi ca mi-ai adus la cunostinta de castigarea giveway-ului,sa fiu sincera in ultima vreme nu am mai avut timp nici de rasfoit blogroll-ul meu! O sa "compenesez" weekend ul asta! Pupici si multumesc inca o data pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter