McDonald's-urile si nuntile

" Începând cu data de 1 ianuarie 2011, toate McDonald's-urile din China vor organiza nunţi. Nuntaşii vor primi menuri complete, iar tortul miresei va fi compus tradiţionala plăcintă cu din mere sau chiar din burgeri.
Directorul sucursalei McDonald's din Hong Kong, Helen Cheung Yuen-ling  mărturiseşte că în ultimii ani au primit tot mai multe apeluri de la clienţii fideli care doresc ca fast food-urile să organizeze şi nunţi
Acest lucru nu este o premieră mondială, nunţi ţinându-se, în trecut şi în alte fast-food-uri precum Burger King sau Taco Bell. Un meniu pentru nuntă va costa între 185- 278 euro. În preţ este inclus un tort dar şi cadouri. Din păcate, nuntaşii nu vor avea voie să consume băuturi alcoolice în incinta restaurantelor."

 Au ajuns atat de saraci incat sa si organizeze nuntile la Mc?? Nu cred! Pentru mine ar fi cel putin revoltator sa se introduca prostia asta si la noi,si culmea sa mai fiu invitata si la o astfel de nunta!
Dupa ce ca avem mancaruri traditionale destul de bogate in grasimi,o dam si pe Mc,ca sa avem un regim de viata cat mai "sanatos"?

No comment!

Pupici,
Andreea

9 comentarii:

  1. Am citit si eu pe net si nu mi-a venit sa cred! Nu stiam daca sa rad sau sa fiu ingrozita...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina e tragic,trist si toate cele! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu mi se pare ca e vorba de saracie, cat de nonconformism. Eu sunt die hard Mc fan :D Mie mi-ar place sa fiu invitata la o nunta McDonalds, mai ales daca seamana cu zilele de nastere (care sunt super fun!)
    Ei oricum au alte traditii, nuntile noastre sunt mult mai galagioase si numeroase.
    Eu personal nu sunt fanul mancarurilor traditionale de nunta. Sunt cam grele, si eu sunt mofturoasa rau :))
    To each his own. Nici mie nu mi-ar place sa vad o nunta de-a noastra la Mc, cu chiuituri si hore. Dar ceva mai neobisnuit ... count me in :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce prostie! Daca oamenii sunt innebuniti dupa Mc, pai sa fure mireasa si sa o duca la Mc Drive, sa-i ia un Happy Meal si gata dar nu sa organizeze o intreaga nunta acolo. Poate sunt oameni care nu mananca fast-food sau poate altii mananca toata ziua fast-food si vor altceva...
    Pana la urma, traim intr-o lume libera, unde fiecare poate alege ce vrea si cum vrea dar pacat ca oamenii nu isi ocupa timpul in cautarea unor idei mai stralucite..eh!

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG =)) Nunta la McDonalds?! Nu mersi ! 185-278 euro meniu/ pe persoana sau intreg? Ma duc la nunta sa mananc de la mcdonalds:)) Naspa

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne. Ema, nu stiu daca a vrut sa fie funny ce ai spus dar eu rad in hohote de 5 minute. Nu ma mai pot opri din ras =)) Cu imaginatia mea imediat am 'proiectat' ce ai spus =)) OMFG =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici pe mine nu m-ar incanta o astfel de nunta la Mc,.Sunt curioasa daca aia care organizeaza atfel de nunti,invita doar persoane dornice de fast food!

    Joice,asa e ,e nonconformist dar pentru mine nonconformisul asta e prea mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioi, nu-mi vine sa cred! Trebuie sa iau legatura cu prietenele mele din China sa le intreb ce parere au :)

    Nu stiu daca e vorba de saracie.... poate datorita faptului ca sunt tara comunista si nu au acces la toate "minunile" Occidentului, s-au gandit sa faca si ei ceva nemaivazut si nemaiauzit.

    Nici nu stiam ca sunt asa mari amatori de fast-food. Mie imi tot vorbeau de orez si noodles si pui....

    RăspundețiȘtergere
  9. @Americanca,si pentru mine a fost o surpriza intr-adevar asta! E prea nonconformist pentru mine!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter