Testat: Fard de sprancene Essence

Recunosc ca am fost reticenta in ceea ce priveste fardul de sprancene,de aia am si apelat la un fard de spracene mai ieftin .Eram de parere ca tot creionul de sprancene e mai bun,desi de multe ori nu e chiar usor sa blendui sprancenele si sa le dai o forma frumoasa.
Spre deosebire de duritatea creionului,fardul de sprancene creeaza iluzia unor sprancene mai dese si mai frumos conturate.
Eu am parul saten inchis de la mama natura,dar sprancenele mele sunt destul de ciudatele la capitolul culoare,in sensul ca sunt prea deschise!Va puteti dati seama ca mereu am fost "dependenta" de vopsit sprancene,de folosit creionul de sprancene....Dar e enervant sa sesizezi ca daca folosesti creionul de sprancene,sprancenele tale arata ca si cand ar fi desenate,daca nu ai ceva indemanare!
Eu momentan folosesc trusa de sprancene de la Essence (click pe poza pentru a mari imaginea),

care are doua nuante de maro: un maro mai deschis,si unul mai inchis.Initial am crezut ca fix maro-ul ala mai inchis,il voi folosi,dar din contra,il folosesc pe cel mai deschis,pentru ca imi e mai potrivit mie.
Pe viitor am zis ca am sa incerc fardul de sprancene de la Benefit,pentru ca mi-a tot "facut cu ochiul" ori de cate ori am trecut prin Sephora.


 In afara de un ten impecabil ,cred ca orice femeie isi doreste sa aiba niste sprancene perfecte.Mie personal nu mi se pare o solutie prea ok sa iti tatuezi sprancenele,mi se pare ca oricum ar fi,sprancenele nu ar arata deloc natural,ci mai degraba desenate cu carioca.
Ochii lui Megan Fox ies atat de bine in evidenta nu numai datorita culorii, ci si a sprancenelor - negre, arcuite si bine conturate.Nu sunt genul de sprancene naturale - probabil ca actrita petrece o groaza de timp la pensat. Sunt mult subtiate spre exterior, iar lungimea firelor nu depaseste conturul perfect, ceea ce indica o atenta supraveghere a cresterii/ pensarii lor.Imi plac mult sprancenele ei!




Daca nu ati incercat pana acum fardul de sprancene,eu zic sa acordati o sansa acestui produs cosmetic care nu cred ca o sa va dezamageasca!

Acum sa sumarizez impresia pe care  am eu vis-a-vis de fardul de sprancene Essence:

Essence eyebrow stylist set
This set contains:
  • 3 different eyebrow stencils
  • 2 eyebrow shadows
  • 1 brush
 Ingredients:
MICA,TALC,DIMETHICONE,CAPRYLIV/CAPRIC TRIGLYCERIDE,MAGNESIUM STEARATE,ETHYLHEHYL DIMETHYL PABA,ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT,COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL,ISOPROPYLPARABEN,ISOBUTYLPARABEN, BUTYLPARABEN,CI 77742 (MAGNESE VIOLET),CI 77491,CI77492,CI 77499 (IRON OXIDES),CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Produs fabricat in Germania
www.essence.eu

Pro: 
-se blenduie usor pe sprancene
-da aspect placut sprancenelor,e mult mai ok decat cu creionul de sprancene
-pretul: doar 2 euro
-e un fel de mini kit cu instructini e folosire si cu cateva "stencils" (eu pe astea chiar nu le am folosit)

Contra:
- pensula e cam mica totusi,dar e ok.
-design ul cutiutei e de plastic ieftin,deci se poate sparge imediat (si totusi la 2 euro,ce sa vrei mai mult? :)) )
-la capitolul ingrediente nu sta prost ci foarte prost!! cred ca ati sesizat deja ce am pus cu rosu...

Sa aveti o duminica cat mai placuta!



Nota:  Pentru ca am primit numeroase intrebari in ceea ce priveste fardul de sprancene Essence,iata ca il puteti achizitiona si din Romania.Da,chiar aici,pe site ul celor de la Cosmetic Style.Ma bucur ca le-a placut poza  mea de prezentare a fardului,pentru ca imi apartine.

Pupici,
Andreea

27 de comentarii:

  1. Partea cu tatuatul e o prejudecata pentru ca ne-am obisnuit cu alea rase si redesenate doar din tatuaj negru pe orice tip de piele si la orice culoare de par,de fapt cred ca inainte era chiar o practica universal valabila si nu doar un accident nefericit.Dar am vazut de curand un tatuaj perfect,o ajutase doar sa umple golurile si sa deseneze fire printre cele naturale incat sa para mai dese si conturate,aratau ca abil fardate nu tatuate.Eu as avea nevoie pentru ca tot parul meu e fin,rar si destul de deschis incat mai ales la sprancene pana sa le vopsesc lunar si pensez la salon parea ca nu am. Nu-s inguste,nici pe departe,dar degeaba daca sunt rare si cam drepte incat in pozele vechi le caut cu lupa. Daca iau un fir gresit se vede, caci nu mai am altele sub sau foarte aproape langa,asa ca am decis sa nu mai bag eu labuta oricat de bine s-ar vedea forma potrivita obtinuta prin pensarea continua in oras.Oricum,vopseaua a facut cam tot,satenul foarte deschis nu facea contrast cu pielea.Numai ca dupa cca 2 saptamani mai paleste si eu le-as vrea inchise toata luna,asa ca chiar as avea nevoie de un kit pentru sprancene.Am testat shiseido si am fost in extaz,dar si pretul pe masura...nu dau 30$ pe un fard totusi.Wet'n'Wild nu am apucat sa cumpar caci in Craiova s-a desfiintat Kenvelo asa ca alta optiune nu-mi mai trecuse prin cap si essence imi surade fiindca fardurile lor mi-au placut.Atat ca erau aduse din Germania de o prietena si daca nu ma insel nu prea am sanse sa le gasesc in Romania.
    Mie cred mi s-ar potrivi nuanta inchisa din kit, le vopsesc negre pentru ca am parul saten inchis si oricum ele trebuie sa fie o nuanta mai inchisa decat parul.Dar poate ca si maron-ul arata foarte inchis aplicat asa ca ar merge.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ramona J ,probabil ca pe mine ma ingrozeste tatuarea lor din cauzxa faptului ca am vazut tatuaje la sprancene total nereusite!!! Si mi se pare asa riscant sa te expui sa iti tatuezi sprancenele,fara sa stii rezultatul final. Ma rog,eu si piticii mei :)

    Apropo de nuanta inchisa in kit,asa credeam si eu,caar fi potrivit pentru mine,pentru ca acum sunt bruneta,dar nu pot aplica numai nuanta aia,mi se pare prea inchisa totusi... in schimb le pot combina pe cele doua si chiar iese ceva ok,care imi place.

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie cel mai mare dezavantaj la tatuaj mi se pare ca el e permanent,ma rog semi caci am auzit ca maxim 3 ani arata ok,iar preferintele tale se pot schimba de la o clipa la alta.Ti le faci maro inchis sau negre pentru ca esti bruneta, si peste jumate de an ti se pune sa te faci blonda.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ramona J,da exact! si asta ar fi o problema destul de mare in cazul in care iti doresti sa faci o schimbare radicala a look ului tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi poti spune si mie de unde l-ai luat ?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana,eu locuiesc in Cehia,l-am achizitionat de aici.Gasesc cam peste tot produse Essence.

    RăspundețiȘtergere
  7. Okay , multumesc pentru raspuns Andreea

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt in cautarea unui fard pt sprancene, insa n-am reusit sa achizitionez unul pana acum.:( Imi face si mie cu ochiul kit-ul "Brow zings" de la Benefit, pacat insa ca in orasul meu nu exista niciun Sephora. Oricum, e pe wishlist..:)

    Te-as indreba daca demachierea fardului de sprancene este dificila?

    Din cate am citit online, pt. brunete este indicat un fard intr-o nuanta mai inchisa, in timp ce pt. blonde se potriveste mai bine cel mai inchis. Asadar, folosesti fardul corect.;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ada A,si eu tot asa stiam: ca blondele trebuie sa foloseasca un ton sau chiar doua ca nuanta la sprancene decat parul lor,iar brunetele cu o nuanta mai deschisa decat culoarea parului.
    Demachierea fardului e la fel de "dificila" ca si demachierea unui fard normal fara sa folosesti primer de ochi/fata! Nu e nici un fel de diferenta.
    Bine ca acum depinde daca iti dai cu ceva pe sprancene cum fac unele fete,si apoi cu fard... nu stiu.. dar daca aplici normal fardul peste sprancene,chiar nu e dificila demachierea.

    Tu din ce oras spuneai ca esti?
    Eu nu m-am indurat sa dau 20 euro pe kit ul de sprancene Benefit,desi probabil ca e o diferenta majora intre acest kit si cel de la essence pe care il folosesc... pana una alta eu zic ca e ok cel care il am :D Prefer sa cumpar altceva mai util de la Benefit gen un aticearcan/pudra sau un kit anticearcan.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Andreea! Unde pot gasi kit-ul de la Essence?:*

    RăspundețiȘtergere
  11. eu locuiesc in Cehia,l-am achizitionat de aici.Gasesc cam peste tot produse Essence. In Romania nu gasesti produse Essence...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma batea gandul sa imi fac si eu un tatuaj fara stirea alor mei, micut la incheietura mainii, dar cand ma gandesc ca in joc vor fi si ace, fac stanga imprejur si ma ascund. Am o fobie pentru ace. :)) Cred ca de la tata se trage.
    Cat despre produsele Essence, acum ceva tmp am auzit pentru prima data ca ar exista produse Essence create dupa filmul Twilight [exact atunci am auzit si de firma Essence]. Mi-au sclipit ochii imediat, si cand am cautat pe internet, am aflat ca la noi nu se comercializeaza. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alice tatuajul e cu dus si intors :(
    N-am stiut ca produsele Essence create dupa filmul Twilight :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Chocolate sper sa iti placa! Am emotii :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau si eu kitul de sprancene de la Essence....de unde l-ai luat?:D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Miss Z fardul essence il am cumparat de aici.Eu locuiesc in Cehia in prezent.
    Uite un blog unde iti mai poti achizitiona produse Essence,nu ii fac reclama,nu stiu cat sunt de seriosi,mi-a spus o fata despre el:
    http://cosmeticboutique.blogspot.com/


    Asadar sa nu ma injuri daca e vreo neregula cu produsele de pe blogul asta,dar eu de el stiu de la o tipa.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am mai dat peste blogul asta o sg data si am uitat sa-l salvez.Mersi...e cu predare personala in Iasi :D yeeeey
    Wow, Cehia? wow...super ...m-ai facut curioasa...e mai bine decat in Romania?
    pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Miss Z sa zicem ca e ok,nu cine stie ce :)) Vreau sa imi schimb job ul ,deci nu e chiar atat de bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am fardul asta de la Essence, se gasesc si in Germania.Au produse foarte misto, si ieftine.Intr-adevar pensonul de aplicat fardul e micut si incomod. eu mi-am cumparat o pensula speciala de sprancene, in unghi si se aplica foarte bine. Si clar, fardurile de sprancene sunt muuult mai bune decat creionul.Merita testat fetelor

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am fardul asta de la Essence, se gasesc si in Germania.Au produse foarte misto, si ieftine.Intr-adevar pensonul de aplicat fardul e micut si incomod. eu mi-am cumparat o pensula speciala de sprancene, in unghi si se aplica foarte bine. Si clar, fardurile de sprancene sunt muuult mai bune decat creionul.Merita testat fetelor

    RăspundețiȘtergere
  21. Vreau si eu kitul de sprancene de la Essence....de unde l-ai luat?:D

    RăspundețiȘtergere
  22. @Alice tatuajul e cu dus si intors :(
    N-am stiut ca produsele Essence create dupa filmul Twilight :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma batea gandul sa imi fac si eu un tatuaj fara stirea alor mei, micut la incheietura mainii, dar cand ma gandesc ca in joc vor fi si ace, fac stanga imprejur si ma ascund. Am o fobie pentru ace. :)) Cred ca de la tata se trage.
    Cat despre produsele Essence, acum ceva tmp am auzit pentru prima data ca ar exista produse Essence create dupa filmul Twilight [exact atunci am auzit si de firma Essence]. Mi-au sclipit ochii imediat, si cand am cautat pe internet, am aflat ca la noi nu se comercializeaza. :))

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ada A,si eu tot asa stiam: ca blondele trebuie sa foloseasca un ton sau chiar doua ca nuanta la sprancene decat parul lor,iar brunetele cu o nuanta mai deschisa decat culoarea parului.
    Demachierea fardului e la fel de "dificila" ca si demachierea unui fard normal fara sa folosesti primer de ochi/fata! Nu e nici un fel de diferenta.
    Bine ca acum depinde daca iti dai cu ceva pe sprancene cum fac unele fete,si apoi cu fard... nu stiu.. dar daca aplici normal fardul peste sprancene,chiar nu e dificila demachierea.

    Tu din ce oras spuneai ca esti?
    Eu nu m-am indurat sa dau 20 euro pe kit ul de sprancene Benefit,desi probabil ca e o diferenta majora intre acest kit si cel de la essence pe care il folosesc... pana una alta eu zic ca e ok cel care il am :D Prefer sa cumpar altceva mai util de la Benefit gen un aticearcan/pudra sau un kit anticearcan.

    RăspundețiȘtergere
  25. Partea cu tatuatul e o prejudecata pentru ca ne-am obisnuit cu alea rase si redesenate doar din tatuaj negru pe orice tip de piele si la orice culoare de par,de fapt cred ca inainte era chiar o practica universal valabila si nu doar un accident nefericit.Dar am vazut de curand un tatuaj perfect,o ajutase doar sa umple golurile si sa deseneze fire printre cele naturale incat sa para mai dese si conturate,aratau ca abil fardate nu tatuate.Eu as avea nevoie pentru ca tot parul meu e fin,rar si destul de deschis incat mai ales la sprancene pana sa le vopsesc lunar si pensez la salon parea ca nu am. Nu-s inguste,nici pe departe,dar degeaba daca sunt rare si cam drepte incat in pozele vechi le caut cu lupa. Daca iau un fir gresit se vede, caci nu mai am altele sub sau foarte aproape langa,asa ca am decis sa nu mai bag eu labuta oricat de bine s-ar vedea forma potrivita obtinuta prin pensarea continua in oras.Oricum,vopseaua a facut cam tot,satenul foarte deschis nu facea contrast cu pielea.Numai ca dupa cca 2 saptamani mai paleste si eu le-as vrea inchise toata luna,asa ca chiar as avea nevoie de un kit pentru sprancene.Am testat shiseido si am fost in extaz,dar si pretul pe masura...nu dau 30$ pe un fard totusi.Wet'n'Wild nu am apucat sa cumpar caci in Craiova s-a desfiintat Kenvelo asa ca alta optiune nu-mi mai trecuse prin cap si essence imi surade fiindca fardurile lor mi-au placut.Atat ca erau aduse din Germania de o prietena si daca nu ma insel nu prea am sanse sa le gasesc in Romania.
    Mie cred mi s-ar potrivi nuanta inchisa din kit, le vopsesc negre pentru ca am parul saten inchis si oricum ele trebuie sa fie o nuanta mai inchisa decat parul.Dar poate ca si maron-ul arata foarte inchis aplicat asa ca ar merge.

    RăspundețiȘtergere
  26. Okay , multumesc pentru raspuns Andreea

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter