Sleek Makeup

 Nu stiu daca stiti de Sleek Makeup sau daca ati folosit ceva de la ei,dar eu am gasit zilele astea niste review-uri pe un blog al unei tipei olandeze.Din pacate am pierdut adresa blogului ei ...Folosea in mare parte produse Sleek si realizase niste machiaje super.Stiu ca pana la urma talentul e cel mai sfant in materie de orice,ca uneori e prea putin important ca  folosesti sau nu produse profi.



Recunosc ca m-a facut curioasa  tipa cu pricina si dupa o rasfoiala a site -ului mi-am facut comanda si eu de aceste produse (click pe imagine pentru a le vedea full size):


Am ales nuanta Light la aceasta trusa kit,pentru ca celelalte doua mi se pareau prea inchise.


Nu stiu ce m-a motivat sa aleg concelearul de la Sleek,dar cum eu sunt maniaca cu concelearele am zis sa testez,sa il incerc poate gasesc ceva mai ieftin si la fel de bun ca Erase Paste Benefit :))
Eu am ales nuanta 01,adica a doua. de la ei.
 Si evident mi s-a facut "pofta" si de nuante tari! Nu stiu ce sanse voi avea sa le si folosesc,dar mi-am luat aceasta trusa de la ei "Acid i-Divine Palette".Motivul alegerii ei a fost foarte simplu: are MOVVV :D,albastru si negru! :P
Rozul ala va spun de pe acum ca va zace nefolosit :)


Nu am primit inca produsele,deci nu pot face review-uri la ele,am dat comanda acum doua zile,o data cu comanda de la ELF.Azi  mai bag o tura de shopping,dar de hainute! Sper sa nu mi fac gaura prea mare in buget,ca peste 2 zile e ziua prietenului. I-am luat momentan jumate de cadou,deci  hai sa nu fiu egoista...

Btw am gasit un review al unei palete Sleek aici. Eu mi-am comandat aceste produse Sleek de aici,shipping-ul m-a costat 5 euro.Nu au multe produse,dar overall site-ul mi s-a parut ok.Acum astept si produsele,sa vad daca am facut o greseala sau nu,sa ma aventurez sa comand asa degraba :)

Btw unele chestii nu functioneaza pe site ul ala,cum ar fi chestia aia "Get The Look".
Weekend cat mai placut!


L.E: Am gasit blogul tipei,dar nu gasesc postul cu Sleek Make up..

Pupici,
Andreea

17 comentarii:

  1. Ce culori ciudate are concelearul ala. Doar a doua nuanta e mai normala. Sunt convinsa ca nu sunt atat de inchise in realitate, dar sunt prost prezentate. Ziceai de cel de la Benefit. E asa bun?
    Sa ne spui cand ti-au ajuns produsele si cum sunt :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Katyna,nici eu nu stiu ce e de capul acestor produse cosmetice,dar voi afla :)
    Deci nuanta aleasa de mine e "cea mai normala" :))

    Erase Paste de la Benefit mi s-a parut cel mai wow concelear pe care l-am testat pana in prezent!
    Gasesti un review de-al meu a acestui concelear aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/04/top-10-cele-mai-bune-produse-cosmetice.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Sleek sunt pt femei de culoare, f pigmentate. Eu am sleek storm si negrul ala din paleta este cel mai tare negru ever! peste mac, urban decay si too faced! sa le folosesti cu placere! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am pus ochii pe acea paleta de la Sleek, am vrut sa ocumpar dar nu mai era :(

    RăspundețiȘtergere
  5. fardurile par foarte pigmentate. as dori sa faci un review cand vin :) ce farduri de ochi mai ai si iti plac si care este nuanta preferata la fardurile de ochi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu ma pacalesti pe mine, nu acolo i-ai facut review amanuntit ci aici: :)))
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/03/benefit-erase-paste-review.html
    Arata chiar bine, sunt curioasa cat o costa in Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Camelcutza m-ai deceptionat complet! Damn,asta e... Daca o sa imi para mult prea pigmentate culorile in paleta nu o sa ma ating de ele si macar o sa le "predau" cuiva care chiar foloseste astfel de nuante...La tipa aia pe blog pareau nuante normale,oarecum pigmentate... Hmmzz ,trebuia sa ma fi consultat cu voi inainte sa o cumpar :)


    @Adina,cand ai incercat sa faci comanda? Eu am facut o acum 2 zile.

    @Cristina,in ciuda faptului ca imi plac fardurile mate,eu am facut acum comanda de farduri sidefate,dar mi-am asumat riscul,stiam totusi ca nu sunt mate :)
    Ce farduri de ochi am momentan ar fi : Stila (imi plac dar nu ma dua pe spate),Estee Lauder sunt mate,usor sidefate undele cel putin din trusa care am eu,dar mai mult nude,si oarecum "prafoase" cand le aplici pe pleoape; MAC-au fost cele mai bune farduri ever incercate! Usor de blenduit,culori placute,ma rog am avut ocazia sa incerc o singura trusa quad de la ei.

    @Katyna iti dai seama ca uitasem ca i am facut un review si mai amanuntit :)) Am dat link ul asta si am facut review la erase paste de ar trebui cei de la Benefit sa mi dea ceva discount. :)) Sincer in materie de concelears ,Benefit e cea mai buna marca incercata. Aici in Sephora e 27 euro... Pe site ul lor era 22 dolari,am inteles ca pe ebay ai gasi o la 50 RON! Good luck!

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt curioasa,daca o sa iti plac produsele,astept sa primesti comanda:).
    ce bine,ai trecut la shopping de haine.bravo.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cristina am uitat sa iti raspund la o intrebare.Apropo,mi ai dat o idee acum : sa fac un mini review la fiecare fard pe care l am testat pana acum :) Unele nu le mai am,nu pot pune poze,dar unele deja le am ,le pot face niste swatches,deci ar iesi ok. :)

    Apropo,de intrebarea ta,mie imi plac mult nuantele de maro (nu ca m-ar incanta maro-ul,chiar deloc,dar ma avantajeaza si imi sta bine!),movuuuul in orice nuanta posibila il ador,albastrul (dar nu prea imi sta ok cu el,decat in combinatii mai "light' cu alte nuante nude) si negrul :) (iar ma avantajeaza nuantele de smokey ,sau cel putin asa imi place sa cred )
    Tie ce nuante iti place sa folosesti? Ai vreo gama favorita de farduri? La mine cu siguranta e MAC,dar pacat ca nu am testat prea multe din gama asta pana acum...

    @Besti azi am facut shopping de dermacosmetice si altele.Nu mi am luat decat o pereche de blugi Promod,un blaizer Camaieu si cam atat.Va mai urma :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu folosesc mai mult nuante de maro si olive, poate si ceva mov cand sunt in toate bune.
    Gama favorita de farduri n-am pt ca nu pot spune ca am incercat de toate. Pana recent nu am acordat mare importanta machiajului ochilor. Tranteam un rimel si un tus/creion si cam asta era machiajul meu pentru ochi.
    Acum am incercat cateva farduri minerale (au fost destul de bune), ceva L`oreal, Rimmel si Maybelline (nu prea au fost cine stie ce). Cele de la Stila au fost mai de doamne ajuta.
    Acum am ochit ceva de la Too Faced - Naked Eye (ori ceva cu aceleasi culori). Mac n-am avut ocazia sa incerc, insa cine stie, poate la anu voi reusi (plec din tara cu viitorul job).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristina deci si pe tine te avantajeaza nuantele de maro.Sa fiu sincera de multe ori prefer si eu o mascara,glos,blush si inainte de astea fond de ten.Asa daca mai folosesc si creion,fard etc... La munca de exemplu vin cateodata data doar cu fond de ten,gloss si fard de sprancene si inca ma pot bucura ca pot arata decent fara sa pun tone de make up.Deci sa fim fericite! Bine asta nu inseamna ca nu apreciez un make up profesional sau unul facut cu bun gust. Nu am incercat fardurile de la Too Faced momentan,aici culmea,nu sunt de gasit! Aseara am dat din "greseala" de mascara Lash Injection Too Faced si am luat o fara sa ma gandesc.Cine stie cand o mai gaseam? :))

    De curiozitate,daca nu te deranjeaza,unde anume intentionezi sa te muti cu jobul,in ce tara?

    O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. In Germania :)
    O zi fantastica si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristina suna tare bine! Vei fi mai aproape de mine (suna cam ciudata exprimarea :D) si vei putea testa multe "bunatati" cosmetice :) Inclusiv marca Essence,una destul de no name,fabricata in Germania,dar care e super buna,la banii care costa produsele lor in general.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Camelcutza m-ai deceptionat complet! Damn,asta e... Daca o sa imi para mult prea pigmentate culorile in paleta nu o sa ma ating de ele si macar o sa le "predau" cuiva care chiar foloseste astfel de nuante...La tipa aia pe blog pareau nuante normale,oarecum pigmentate... Hmmzz ,trebuia sa ma fi consultat cu voi inainte sa o cumpar :)


    @Adina,cand ai incercat sa faci comanda? Eu am facut o acum 2 zile.

    @Cristina,in ciuda faptului ca imi plac fardurile mate,eu am facut acum comanda de farduri sidefate,dar mi-am asumat riscul,stiam totusi ca nu sunt mate :)
    Ce farduri de ochi am momentan ar fi : Stila (imi plac dar nu ma dua pe spate),Estee Lauder sunt mate,usor sidefate undele cel putin din trusa care am eu,dar mai mult nude,si oarecum "prafoase" cand le aplici pe pleoape; MAC-au fost cele mai bune farduri ever incercate! Usor de blenduit,culori placute,ma rog am avut ocazia sa incerc o singura trusa quad de la ei.

    @Katyna iti dai seama ca uitasem ca i am facut un review si mai amanuntit :)) Am dat link ul asta si am facut review la erase paste de ar trebui cei de la Benefit sa mi dea ceva discount. :)) Sincer in materie de concelears ,Benefit e cea mai buna marca incercata. Aici in Sephora e 27 euro... Pe site ul lor era 22 dolari,am inteles ca pe ebay ai gasi o la 50 RON! Good luck!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristina deci si pe tine te avantajeaza nuantele de maro.Sa fiu sincera de multe ori prefer si eu o mascara,glos,blush si inainte de astea fond de ten.Asa daca mai folosesc si creion,fard etc... La munca de exemplu vin cateodata data doar cu fond de ten,gloss si fard de sprancene si inca ma pot bucura ca pot arata decent fara sa pun tone de make up.Deci sa fim fericite! Bine asta nu inseamna ca nu apreciez un make up profesional sau unul facut cu bun gust. Nu am incercat fardurile de la Too Faced momentan,aici culmea,nu sunt de gasit! Aseara am dat din "greseala" de mascara Lash Injection Too Faced si am luat o fara sa ma gandesc.Cine stie cand o mai gaseam? :))

    De curiozitate,daca nu te deranjeaza,unde anume intentionezi sa te muti cu jobul,in ce tara?

    O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter