Substante comedogene

De cand ma stiu am avut probleme cu tenul,desi intr-un fel sau altul in ultima vreme am inceput sa am o grija mai mare de ceea ce mananc,de ce produse folosesc... Nu mi iese mereu,mai am si perioade care esuez lamentabil dar ma stradui!
Mi-as fi dorit enorm sa am un ten perfect,fara pori vizibili,fara mici iritatii sau iritatii destul de aiurea uneori...
Iata  o lista cu substante comedogene (care favorizeaza acneea). In dreptul fiecarei substante apare scris gradul de iritare(potentialul comedogen), fiind cuprins intre 0 si 5. Pentru a nu va inrautati probleme cu tenul (acnee, pete etc) trebuie sa evitati produsele ce contin substante cu gradul mai mare de 3 (grad 3,4,5) - acestea devin substante comedogene. Substantele cu gradul 0, 1, 2 sunt OK din acest punct de vedere.
Puteti printa tabelul pentru a verifica atunci cand cumparati un produs pentru ingrijirea/tratarea tenului acneic/gras.
Intr-adevar o sa imi spuneti ca e destul de dificil de cumparat produse de genul asta,care sa contina numai substante bune pentru tenul nostru si care sa mai fie si la un pret decent,asa de muritor de rand.Oricum pentru mine de exemplu,e un mare start ca am inceput sa evit parabenii de aproximativ doi ani de zile... Inainte era suficient sa miroasa frumos produsul,sa mi se para tentant si sa aiba efect pe moment,ca eram multumita....Testand si informandu-ne ne dam seama de fapt ceea ce trebuie tenului nostru.

 Ferice de cei care nu au probleme cu tenul!

Pupici,
Andreea

3 comentarii:

  1. Da, e adevarat ca e foarte greu sa gasim produse care sa ne ajute "vizibil" chiar de la primele utilizari, pe termen lung ...si sa nu aiba nici parabeni sau alte atrocitati. Eu am momente cand prefer mirosul si beneficiile imediate si nu pun pret pe alte aspecte, la fel cum am momente cand nu-mi pasa ca ma spal cu un sapun homemade care nu miroase a ceva dar despre care stiu ca are in compozitie numai ingrediente naturale/bio/eco/.
    Cand mai pui linkuri, fa-le cumva simtita prezenta, ca de n-am "palpat" cu mouseul toata postarea..ca sa gasesc lista :)).
    Si o intrebare stupida pentru ca nu prea le am eu cu setarile astea: cum ai facut categoriile de sus? Adica "Home" etc?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Katyna scuze ,am tot modificat template-ul blogului incat am mai lasat si mici greseli cum ar fi cea cu link urile.Am sa o remediez astazi.Multumesc ca mi ai readus aminte,ca eu deja uitasem.
    Categoriile de mai sus gen "Home" sunt de fapt pagini,incearca sa iti creezi pagini si sa te duci la design ul blogului ,sa le afisezi unde crezi tu de cuviinta.Eu n am descoperit inca cum pot face sa scriu o postare noua si sa apara exact asa si in blogroll ul celorlalti...Apare doar daca scriu postarea la "Home".Oricum ce am incercat eu sa fac in restul paginilor au fost scurte info despre diverse,ca sa poata lumea "revizui" cam car ei treaba pe aici :)
    Daca nu te descurci,da mi un e mail si iti trimit print screen uri sua luam legatura cumva.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata :) Am scchimbat culoarea cuvintelor care contin link uri.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter