Testat : The Falsies Volum' Express Maybelline

 E singurul si poate primul rimel de la Maybelline care m-a incantat.
Imi place ca e usor fluid,si nu incarca genele.
Image and video hosting by TinyPic
"Gene de 3X mai vizibile pe toata lungimea pleoapei" asa cum e descrierea oficiala a produsului,e relativ partial adevarata.Mie nu mi se pare deloc ca da aspectul genelor false,asa cum promite produsul.
A se observa genele mele mici si pitice . :)
Image and video hosting by TinyPic
Imi place ca separa genele si le da un aspect natural.Si chiar daca dati doua straturi de rimel ca mine,pe gene,tot o sa arate ok. :)

Image and video hosting by TinyPic

Oricum sa nu va asteptati la cine stie ce volum dupa ce il folositi.
Cam asa arata periuta acestui rimel:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Am vazut ca in Ro e cam 25-30 RON,aici l-am achizitionat cu 8 euro.
Eu il ador! Calitate-pret se merita!

Btw parerile sunt impartite,unele fete nu sunt multumite de acest rimel.

Pupici,
Andreea

Supercounters