Castigatoarele Giveaway-ului -no 2- Andreea's Land!

In primul rand va multumesc la toate pentru participare! V-as fi premiat pe... toate,dar evident acest lucru nu putea fi posibil.

Stiu ca o sa dezamagesc destul de multe persoane,dar trebuie sa anunt cele trei castigatoare! Initial am zis ca vor fi doua,asa cum va anuntasem aici,dar intre timp am mai adaugat un mini premiu surpriza pentru una dintre voi :)

Sa fiu sincera nu ma asteptam sa participe asa multe fete,dar au fost si fete la care ma asteptam sa participe si nu au facut-o. Anyway ,acestea au fost participantele,daca am omis pe cineva,nu uitati sa ma "trageti" de urechi. Am sarit mesajele care mi s-a pus practic intrebari,fara sa se specifice ca se doreste participarea la acest giveaway.

Iata lista participantelor si chiar sper sa nu fi omis pe nimeni!







Castigatoarea aleasa de Random.org e :

Cristina - Shopping Therapy 



Si-a dorit setul 1,dar din pacate fata aleasa de mine a dorit la fel setul 1,asa ca draga Cristina sper sa te bucuri de setul 2! Sper sa nu fii dezamagita.



Castigatoarea aleasa de mine e:


Camelcutza - Diary of Beauty Adict

Mi-a fost tare greu sa aleg pe cineva anume,sper sa nu existe discutii sau pareri de rau,dar am ales-o pe ea din doua motive: 1. imi place tare mult blogul ei, 2. m-a scapat de problema cu Toleraine-ul care imi dadea batai de cap.
Setul castigat de ea e setul numarul 1.



O alta castigatoare,a unui premiu surpriza e :



Jules - Beauty by Jules

Dupa cum ziceam,va fi un premiu surpriza  pentru ea :) Unul mai micut,nu la fel de consistent ca primele doua,dar va fi ceva  care sigur ii va face placere :) Asadar nu am poza cu premiul ei (fiind surpriza,sac!)

Nu dati nici cu pere,nici cu mere :) Please be gentle,e ziua mea de nume azi :P
Oricum fiti pe faza,va mai urma un giveaway mai repede decat va puteti astepta!


Va rog sa-mi trimiteti adresa voastra la bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com pana cel tarziu  1 Decembrie ora 20:00. In caz contrar voi inmana premiul/premiile altor fete.Coletele le voi pune la posta pe 3 Decembrie. Multumesc de intelegere!

Pupici,
Andreea

36 de comentarii:

  1. Felicitari castigatoarelor :)
    La Multi Ani Andreea :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani:* felicitari castigatoarelor!si asteptam sa vedem ce a castigat Jules

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine e trecut de 12, asa ca ar trebui sa fie si la tine, zic eu. Asa ca un calduros La multi ani de la Milano!
    Multumesc mult de tot pentru premiul surpriza...o sa stau cu ochii pe casuta postala cum ajung.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani sarbatoritelor, la multi ani Andreea, felicitari castigatoarelor !!!

    Va astept si pe la mine cu un giveaway micut.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. yey...deci am fost inspirata sa intru pe mail de dimineata....pfff..si am intarziat acum :D
    oricum ms mult de tot. ne auzim la un mail mai pe la amiaza :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatoarelor!

    Iar tie, Andreea, la multi ani si tot ce-ti doresti tu sa ti se implineasca! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. la multi ani!! sa ai parte de o zi frumoasa din toate punctele de vedere!
    felicitari castigatoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari pt castigatoare!LA MULTI ANI ANDREEA!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, Andreea! :*

    si felicitari castigatoarelor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult! abia astept sa incerc prdusele, sa stii ca la indemnul tau mi-am luat crema de la manufaktura si acum sunt absolut obsedata de ea, imi pare rau ca nu am mai multe fete sau mai multe ocazii sa o folosesc:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari castigatoarelor si le doresc sa se bucure din plin de bunatalite castigate,iar tie Andreea iti doresc LAAAAAAA MUUUUUUUULTIIII ANIII!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu ocazia sarbatorii zilei tale de nume, iti doresc multa sanatate, fericire si tot binele din lume si sa ai parte numai de zile senine si insorite!LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari castigatoarelor, sa va bucurati de premii!

    Andreea, La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. La muuulti ani, Andreea! O zi vesela iti doresc! Huuug!

    Sa va bucurati de premii, fetelor!:) Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Monica - Pisica albastra30 noiembrie 2010, 12:12

    La multi ani, Andreea!
    Sa ai un sfarsit de an minunat si o zi sarbatorita asa cum iti doresti, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  17. La muuuuulti ani !!! Multa fericire, iubire si implinirea dorintelor ! Have fun tonight :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicit si eu castigatoarele si tie iti spun la multi ani pentru ieri. As vrea sa precizez (si va rog, fara sa se inteleaga ca as fi suparata sau ca m-as simti nedreptatita in vreun fel): in lista apar cu "nu a facut postarea giveaway-ului". Nu am postat pentru ca nu am blog de beauty. Ma rog, nu stiu daca a contat asta sau nu (probabil nici nu ai verificat si de asta am intrat la categoria respectiva).
    Astept cu drag articole noi si sper ca ai avut o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim,nu inteleg de ce nu ai lasat comentariul cu numele tau!
    Daca am scris asa ceva inseamna ca persoana are blogde beauty! Fie ea detine un blog in care nu are nici un fel depostare,fie are blog,chiar are postari dar nu a facutpostarea acest giveaway.
    Chiar nu a contat in final care cum a facut postarea giveawayului pentru ca Random.org a ales o fata care a facut postarea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am postat cu anonim pentru ca nu eram logata si era si foaaaarte dimineata... eu sunt, eu sunt! Nu a fost intentionat. Blogul meu te asigur ca nu este de beauty si chiar am cateva postari (nu vreau sa dau link aici si sa-l vada toata lumea, il gasesti tu daca iti trebuie). Oricum, nu e nimic, era doar un detaliu pe care l-am observat. Asa cum am precizat deja, nu ma simt nedreptatita sau suparata. Pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  21. @An nici nu ai avea de ce sa te simti neindreptatita! Eu am precizat din start la "regulile" giveaway ului sa se faca o postare pe blogul fiecarui participant cu acest concurs.
    Anyway chiar daca blogul tau nu e de beauty,puteai face postarea daca tot ai vrut sa respecti regulile.
    In fine,"norocul" meu a fost ca random.org a ales o fata care chiar facuse postarea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Din moment ce concursul a fost deschis si pentru persoanele fara blog, nu am vazut necesarea postarii giveaway-ului pe un blog care nu are absolut nicio legatura cu asta. Data viitoare specifica, te rog.
    Totusi, asa cum ziceam, e doar un detaliu pe care l-am observat. Nu e nevoie sa te scuzi atat de mult, pentru ca nu am lansat nicio acuzatie. Iti spun foarte sincer ca nu am avut intentii rele cu acel comentariu. Hai sa lasam chestiile asa, sa ne vedem de viata noastra frumos, ca si pana acum si sa ne "intersectam" intr-un singur punct: tu scriind, eu citind din cand in cand. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu ocazia sarbatorii zilei tale de nume, iti doresc multa sanatate, fericire si tot binele din lume si sa ai parte numai de zile senine si insorite!LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  25. Din moment ce concursul a fost deschis si pentru persoanele fara blog, nu am vazut necesarea postarii giveaway-ului pe un blog care nu are absolut nicio legatura cu asta. Data viitoare specifica, te rog.
    Totusi, asa cum ziceam, e doar un detaliu pe care l-am observat. Nu e nevoie sa te scuzi atat de mult, pentru ca nu am lansat nicio acuzatie. Iti spun foarte sincer ca nu am avut intentii rele cu acel comentariu. Hai sa lasam chestiile asa, sa ne vedem de viata noastra frumos, ca si pana acum si sa ne "intersectam" intr-un singur punct: tu scriind, eu citind din cand in cand. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani sarbatoritelor, la multi ani Andreea, felicitari castigatoarelor !!!

    Va astept si pe la mine cu un giveaway micut.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  27. yey...deci am fost inspirata sa intru pe mail de dimineata....pfff..si am intarziat acum :D
    oricum ms mult de tot. ne auzim la un mail mai pe la amiaza :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter