Crema de galbenele

 Pentru ca tot a venit vremea rece am luat in dotare crema de galbenele care o am din tara .O folosesc doar cand stau in casa pentru buze .Candva avea un efect mai bun asupra tenului meu,asta fiind in copilarie,acum in afara de faptul ca il hidrateaza,nu face nimic...Desi nu o mai folosesc asa des,ci din an in paste,de frica sa nu mi l irite. Probabil ca tenul meu s-a obisnuit cu ea...Cum ziceam,in copilarie o foloseam pe ten,si nu aveam urma de cosuri sau nimic de genul.Nu as recomanda-o acum pentru ten,textura ei fiind prea "grasa".
Pentru buze in schimb aceasta crema face minuni! Dupa  doua sau trei aplicari veti simti practic diferenta.Asta e o alternativa buna la lipbalm.Cand ies afara folosesc  un lipbalm de la Neutrogena pe care sincer numai pe acela l-am gasit ca fiind bun! Restul incercate gen Nivea,Balea nu au avut nici un fel de succes pentru mine.Hidratau si imi lasau buzele moi dar efectul era destul de "fugitiv".


Eu folosesc crema de galbenele de Plafar,mi se pare ca aceasta e cea mai buna,referindu-ma bineinteles la concentratia de flori de galbenele pe care o are.
Pe ambalaj scrie "Unguent cu extract total de galbenele plafar" si din ce am observat gasiti la numai 5 RON crema de galbenele la  40 g !

Descriere - Unguent cu extract total de galbenele plafar 40 g 

-ACTIUNE :

-cicatrizanta ;
-antiinflamatoare ;  
-bactericida ;
-antiseptica ;
-emolienta ;
-nutritiva ;
-activeaza circulatia sanguina .

INDICATII - adjuvant in :

-hemoroizi ;
-varice ;
-ulcere varicoase ;
-arsuri ;
-plagi postoperatorii ;
-eczeme ;
-noduli ;
-degeraturi .
In cosmetice - crema de fata pentru tenuri normale , uscate si palide ; pentru masaj .

COMPOZITIE :

Extract din flori de galbenele ( calendulae ) , vaselina , lanolina , ceara , ulei de lavanda .

UTILIZARE :

Aplicatii locale cu masaj usor .

Acestea fiind spuse,v-as sugera sa alocati banii pentru lipbalm-uri in altceva,pentru ca tot crema de galbenele e mai buna! Unde mai pui ca e si naturala?

Pupici,
Andreea

Supercounters