Testat: Face Contour Kit and Dual Ended Brush Sleek Make up

 Continui seria de review-uri la produsele Sleek.
Astazi am sa fac un mini review la Face Contour Kit and Dual Ended Brush Sleek Make up.
  
Ce spun ei despre acest produs:
"A highlighter and pressed powder kit, which can be used to help sculpt and define one’s features. This product contains two powders.

The contour brush is a dual ended brush that is perfect to use with the contour kit. The angled end is ideal to use  for contouring, and the other is  to be used with the highlighter. The brush comes handy within a black case."

Nuante disponibile: Light, Medium,Dark.

Parerea mea:

Eu am achizitionat nuanta Light si sincer e cea mai adecvata pentru noi.Am sa va explic si de ce: pudra pare o idee cam inchisa,cel putin in cutie,aplicata arata ok,dar nici nu e foarte deschisa! Highlighter-ul e minunant,efectiv il ador! Nu ma asteptam sa imi dea un glow asa frumos al tenului! Are niste particule destul de fine stralucitoare,dar nu foarte sesizabile.Evident,trebuie avut grija sa aplicati cat mai putin produs!

Tin sa precizez ca a rezistat  pe tenul meu fix 8 ore si in momentul demachierii,inca mai era prezent highlighter-ul pe ten! Practic rezista mai
mult sau mai putin pana te demachezi. Nu am avut nici un fel de baza miraculoasa de make up,ci doar o crema Dermacol Perfect Base Cream (care intr-adevar e buna,dar totusi nu e primer!) plus fond de ten Estee Lauder Ideal Matte.Pudra nu am folosit o cine stie ce,recunosc ca e o idee cam inchisa pentru tenul meu,dar cred ca daca as fi fost bronzata ar fi aratat fabulos.In schimb pot aplica un start destul de fin de pudra,highlighter si ma pot declara multumita.
 
Dual Ended Brush Sleek desi o parte mi s-a dezlipit exact din prima zi cand am primit-o,fix partea pentru highlighter,ma declar oarecum multumita de ea: e foarte fina,cu niste peri artificiali super fini,am spalat-o aseara cu un sampon de pensule de la ELF si s-a comportat bine: nu a cazut nici un firicel de par,spre deosebire de pensulele Estee Lauder care unele mi-au ..naparlit !
Am facut si o poza cu pensula murdara de pudra din Contour Kit Sleek.
Dupa cum observati si din poza,pensula a venit cu o mini borseta speciala pentru pensule de make up.

 La capitolul ingrediente Face Contour Kit,sta la fel de prost ca si paleta Acid Divine: are la CI-uri garla,cat sa te ia frica sa nu o mai folosesti uitandu-te la ce contine...

Pret: 12 euro,daca achizitionati doar kit-ul  fara dual brush va costa doar 10 euro.
Calitate-pret sa zicem ca e ok.
Nu ma da pe spate din cauza ca desi am ales nuanta cea mai deschisa cu putinta,pudra totusi mi-ar folosi mai mult daca sunt bronzata sau aplicata discret.
Ce mai imi place este design-ul acestor produse Sleek ,asa cum v-am mai spus in postul anterior si faptul ca acest kit a venit cu niste instructiuni de folosire.

Daca as mai cumpara produsul asta? Sincer nu prea cred! Dar in schimb ar fi ideal daca ar scoate varianta doar de trusa cu highlighter!

In alta ordine de idei sa nu credeti ca am uitat ca am zis ca organizez un giveaway,dar va rog sa aveti putintica rabdare! Inca ma impleticesc in alegerea produselor,nici timp prea mult nu am,o gramada de lucruri incepute si neterminate (tipic mie!) + una bucata raceala capatata again de curand...
Oricum cel tarziu saptamana viitoare pe luni-marti o sa fiu ready. :)

UPDATE cu instructiunile de folosire a acestui produs,info ceruta de Ada A. Sper ca de data asta pozele sunt ok.Pupici!











Pupici,
Andreea

19 comentarii:

  1. Mie nu mi se pare inchisa ci tocmai buna pentru o adiere de bronz.
    Peria e ok? Pentru ca tot setul ala e foarte bun la pret, daca e buna si peria. Eu nici acum n am reusit sa iau o pensula buna, pentru blush si pudra. Aia de la Sephora nu-i cine stie ce...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Katyna momentan e ok peria,o folosesc de cateva zile.
    Desi o parte mi s-a dezlipit exact in prima zi cand am primit-o,fix partea pentru highlighter,ma declar oarecum multumita de ea: e foarte fina,cu niste peri artificiali super fini,am spalat-o aseara cu un sampon de pensule de la ELF si s-a comportat bine: nu a cazut nici un firicel de par,spre deosebire de pensulele Estee Lauder care unele mi-au ..naparlit !

    Si nu,pudra nu e chiar f inchisa,e ok.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea mai am o intrebare care nu are legatura cu postarea :D
    Daca de exemplu iti dau tie comentariu aici ..si vreau sa vad daca mi-ai raspuns, ce variante am? ce anume poate sa ma anunte si pe mine treaba asta? ca poate comentez la mai multe postaroi si e putin probabil sa le gasesc mai ales daca umblu in arhiva acelui blog. Deci explica-mi ca la blonde pas cu pas :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Katyna sa fiu sincera momentan n-am nici cea mai mica idee! Am impresia ca pe wordpress e o smecherie de genul asta,cand bagi postarea sa poti seta sa fii anuntat de viitoarele comentarii la postul respectiv.
    Am sa ma uit si pe setarile blogger ului,sa vad ce si cum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar asteptam review-ul asta :D
    Eu patesc asa cu majoritatea pensulelor(Nyx,Elf,Sephora...) asa ca m-am echipat ca un tub de superglue :))
    Sunt unele pensule care chiar imi plac si sunt de calitate,dar mai devreme sau mai tarziu se deslipesc.Asa ca...Superglue e la putere :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sweet Crazy Lollipop ma bucur ca il astepati acest review :)
    Am sa ma echipez si eu cu Superglue si asta e :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea, poti - te rog - posta inca o poza cu pliantului in care se explica folosirea produsului? As vrea sa citesc si pasii enumerati pentru "Cheek contouring". Chiar daca poza se vede bine, nu se pot citi explicatiile. :) Merci. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ada,am ra revin cu poza pe parcursul zilei de azi,
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper sa pot testa si eu intr-o zi cu soare produsele Sleek. Arata asa de bine cel despre care vorbesti tu!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Shopperita vezi ca e azi promotie: 50% reducere la produsele Sleek!

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea, PERFECTE pozele! Esti o scumpa!! Merci mult!! De mare ajutor pt mine sunt. Tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ada,ma bucur ca iti sunt folositoare!
    Deci aparatul meu Nikon face poze bune :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Am facut si eu o comanda la Sleek.Nu m-am putut abtine :D
    Tie in cat timp ti-a ajuns?Sa stiu..trebuie sa ma echipez cu rabdare? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sweetie mie mi-a ajuns cam in 10 zile lucratoare din ziua in care am dat comanda.Ideea e ca eu mi-am facut comanda si pe cherryculture,si pe beautyes factories si pe elf :)) Dar stiu sigur ca primul colet a fost de la Sleek :D

    Ce anume ti ai comandat? Ai sa vezi ca vei aprecia ambalajul lor si felul in care sunt amablate individual,in pungute separate ca sa nu se sparga! Sunt super profesionisti la faza asta.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu mi-am comandat mai multe :D
    Un concealer,2 tester kit(creme to powder foundation),2 tester kit(new skin revive foundation),iluminatorul lichid Glisten Me-Empress,2 palette de highlight(Glo Peach Shimmer si Bronze Baby),2 Lip Pout Polsih(Powder Pink si Pink Cadillac) si o oja(Belle).
    Am prins promotia de 50 % si am zis sa incerc mai multe.
    Mi-ar fi placut mult sa incerc si Face Contour Kit dar Light nu mai era din pacate nici simplu,nici cu pensula.Si mai inchis nu am vrut sa-mi iau tinand cont de experienta cu Nars Cazino Bronzer care e atat de fain dar muuuuuult prea inchis ptr mine chiar si bronzata :))
    De abia astept sa primesc comanda,mai ales Pout Polish care mi se pare asemanator cu lip balm-ul de la Mac(care e inca pe wish list-ul meu).O sa fac si eu un review despre produsele Sleek ptr ca nu le-am incercat inca niciodata.
    Multumesc de pont.De la tine am auzit prima data de Sleek.
    Te puuuuuuuup!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sweet ti-ai luat o gramada!
    De ce ti-ai luat concelear? :( Ai sa vezi ca vei fi dezamagita,asta daca nu oi fi luat nuanta 00,adica prima,pentru ca a doua incredibil sau nu,dar imi e f inchisa!!! E hidratant,finiseaza ok dar degeaba,ca imi e inchisa nuanta :( Am si specificat la un moment dat al un post cu Sleek sa nu va luati anticearcan &fond de ten de la ei,ca s prea inchise. (cred ca am zis fix la pretul cu reducerea lor)

    De iluminator vei fi foarte incantata,sunt sigura!
    Sunt curioasa cum sunt pudrele si daca ti se pare ca rezista pe ten,mie a mea chiar rezista!Apropo nu avea sens sa iti iei ceva mai inchis,a mea pudra cu highlighter e light shade si tot mi se pare cam inchisa uneori.

    Abia astept sa le faci un review la fiecare sau sa ne spui o scurta idee care e parerea ta vis a vis de fiecare produs dupa ce il incerci.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Sweet sper sa fii multumita de produse si sa nu ma injuri apoi :D Mai ales ca m-am pus sa zic eu de Sleek :P

    De anticearcan si fond de ten am mici rezerve ca vei fi multumita,dar na,cred ca in final daca sunt nuante prea inchise,le poti folosi la vara.La textura sunt sigura ca vor fi cat de cat ok.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Concealer-ul l-am luat nuanta cea mai deschisa(00) tocmai ptr ca am citit sfatul tau(THX!) la postarea cu Paleta de la Elf daca nu ma insel.
    Deci am dovada ca iti urmaresc blogul cu sfintenie!

    Eu cred ca o sa fiu multumita de produse,arata foaaaarte bine.Cred ca in loc de injuraturi ai sa primesti o imbratisare mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sweet multumesc! :*
    Ma bucur atunci ca ti ai luat nuanta cea mai deschisa si sper sa te bucuri de toate produsele pe care le ai achizitionat de la ei! Pupici!

    Replica ta cu "deci am dovada ca iti urmaresc blogul cu sfintenie " m-a facut sa rosesc :p Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter