Cum se foloseste un highlight?

 Am gasit aici un tutorial despre cum se foloseste highlight-ul corect,sincer nu stiu daca mai exista si alte tutoriale mai adecvate,dar mie imi place foarte mult blog-ul ei.
Nu stiu daca stiti de Jangsara,dar are niste tips&tricks super si niste tutoriale/look-uri pe masura!
Aici puteti vizualiza tutorialul ei.E un tutorial micut,simplut ,fara zeci de mii de explicatii,dar din care intelegi ceea ce trebuie.

http://matcuoi.comVoi aveti alte metode de aplicare a highlight-ului? eu il aplicam doar in zona ochilor,pe pometi si cam atat.Pe nas nu l-as aplica,ca mi l-ar face prea mare :P


Sursa: Jangsara Blog
 Jangsara I hope you are ok because I used one picture from your blog! Thank you for your nice tutorial!Have a nice day!



Pupici si va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!
Andreea

11 comentarii:

  1. Doamne cum se machiaza tipa aia...N-o stiam dar e foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer sa-l aplic doar in zona T,pe frunte,pe nas putin,barbie deasupra buzei superioare, ca in iamgine, dar nu pe pometi,ci sub ochii.Degeaba as da pe pometi daca apoi vin cu blush-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Katyna unele look uri nu sunt purtabile,sunt muuuult prea indraznete/fanteziste dar are si look uri nude si evident purtabile.Alea imi plac foarte mult.

    @Federova si eu cateodata aplic sub ochi,mai ales dupa ce imi dau cu anticearcan,parca imi atenueaza cearcanele highlighter-ul.

    O zi buna fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  4. e misto tipa de tot, si mai ales asta de higlight, tre sa incep si eu sa folosesc mai des. uite de exemplu azi sunt nemachiata, n-am nici macar fond de ten pe fata!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Schumitza lasa ca nu tot timpul trebuie sa fim infofolite in machiaj!
    Nici eu nu am mai pus pic de make up de 2 zile ,pentru ca am fost libera si racita,chiar nu am iesit din casa,deci masti de ten ,ceaiuri si zacut la pc ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! sunt uimita!! Chiar talentata tipa! Multumim tare mult , Andreea. really hepful!huuug!

    Daca cumva gasesti tutoriale similare pentru contouring sau blush, pls nu ezita sa postezi despre ele. Eu inca nu am inteles unde se aplica acestea corect astfel incat scopul final sa fie atins. Tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  7. bine bine, in casa se accepta, da ce zici ca eu is la birou acum? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ada,am sa postez si alte tutoriale,de indata ce gasesc :)
    Nici eu nu sunt lamurita exact 100% cum se folosesc.
    Tzuc back :))

    @Schumitza tot e ok,atata timp cat nu abandonezi fondul de ten sau pudra ,blush ul pentru mult timp :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Monica - Pisica albastra10 noiembrie 2010, 14:17

    I love Jangsara! Cand am descoperit-o acum nu mult timp, i-am parcurs toata arhiva (mi-a luat 3 zile)
    Imi place mult cum reuseste sa se transforme mereu prin machiaj si peruci, parca e mereu alta. Si spune ca e "self-taught". Mie mi se pare foarte talentata.

    Insa eu nu aplic highlightul asa: eu evit sa pun highlight pe frunte si pe nas (am fruntea inalta si prefer sa nu o exacerbez) Ba din contra, pe frunte si pe puntea nasului eu aplic bronzer! Highlight pun sub spranceana, pe pometi, deasupra blushului, in coltul intern al ochiului si pe "Cupid's Bow" , pe puntea buzei superioare.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Monica welcome!
    Si mie imi place mult de ea.
    Nu am stat sa ravasesc tot blogul ei,dar ori de cate ori am timp,mai trag o fuga si ma mai uit la un tutorial de al ei.

    Nici mie nu mi place sa aplic highlight ul pe nas,mi l ar face si mai mare decat e :P

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. bine bine, in casa se accepta, da ce zici ca eu is la birou acum? :))

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter